Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#676 Geplaatst 01 december 2011 - 08:24

Hopelijk brengen de onderzoeken in Sint-Raphael goed nieuws! Hier wordt alvast geduimd. :thumb:
En ik durfde niet zo goed meer toen ik hoorde dat je zo ziek was, maar als je nog eens een bezoekje wenst laat maar weten wanneer het voor je past!! Ik kom met plezier nog eens eventjes langs :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

cies
cies
  • 1.268 berichten
  • 26 katten

#677 Geplaatst 01 december 2011 - 09:34

sterkte Marleen
Geplaatste afbeelding miauw allemaal !...

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#678 Geplaatst 02 december 2011 - 01:00

Fietje26 zei:

Hopelijk brengen de onderzoeken in Sint-Raphael goed nieuws! Hier wordt alvast geduimd. :thumb:
En ik durfde niet zo goed meer toen ik hoorde dat je zo ziek was, maar als je nog eens een bezoekje wenst laat maar weten wanneer het voor je past!! Ik kom met plezier nog eens eventjes langs :)

ach Fietje wat lief van je ,als het niet te moeilijk voor je is mag je altijd binnenspringen ,morgenvoormiddag ben ik in de ok voor de hickmann tot gauw verheug me al liefs ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#679 Geplaatst 02 december 2011 - 01:12

dank jullie lieve KS-ers voor het duimen kaartjes zou graag iedereen persoonlijk willen bedanken maar heb zoveel kaartjes gekregen ,dus voor allen een hele dikke knuffel ;) de uitslagen van de scan van het r-oog is slecht ,de bloedvaten bloeden in het diepste van mijn oog en geeft littekens ,heb vandaag een zware injectie in mijn oog gehad om de bloedingen te stoppen en om te voorkomen dat er nieuwe bloedvaten gevormd worden die nog schadelijker zijn ,is nu bang afwachten word,om de 3 dagen onderzocht dr de oogartsen en zal veel naar Leuven moeten naar st raphael voor onderzoeken ,morgen om9h ,aar de ok voor het plaatsen van de hickman ,heb wel een bang hartje want ze moeten weer snijden en daar heb ik het niet zo op ,en spuiten ,ik krijg er al dagelijks 3 ,het is wel zwaar en de prof heeft gezegd hoe gevaarlijk zo een cadida albicans wel kan zijn ,het heeft mijn longen en ogen aangetast ,het tast ook nieren hart ,lever aan als ik niet op tijd de antibiot had gehad want dat had ik niet overleefd ,en al die bacterielee infectie's die de bloedbaan binnengedrangen waren ,heb ik dan misschien ook 9 levens ?Weet wel niet hoeveel ik er al opgebruikt heb ,kon ik maar ontwaken uit deze nachtmerrie en naar huis gaan , :cry:
Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#680 Geplaatst 02 december 2011 - 06:09

Lieve Marleen, wat ben jij een dapper mens !
Ik wens je heel veel kracht en beterschap en een dikke knuffel van mij, Nikki, Bailey en Hummer :hug: :hug: :hug: :hug:
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#681 Geplaatst 02 december 2011 - 12:12

marleen57 zei:

ach Fietje wat lief van je ,als het niet te moeilijk voor je is mag je altijd binnenspringen ,morgenvoormiddag ben ik in de ok voor de hickmann tot gauw verheug me al liefs ;)

Ik heb vandaag een vrije dag. Maar maandag zal ik zeker even binnenspringen! Tot dan :)

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#682 Geplaatst 02 december 2011 - 20:17

:b Heel veel sterkte :flower:
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#683 Geplaatst 02 december 2011 - 20:30

Marleen ik hoop echt dat je snel aan de beterhand bent maar je bent een geweldige doorzetter . :) ;)
Wat jij allemaal meemaakt daar moet je kranig voor zijn en een sterke persoonlijkheid voor  hebben ,meid ik wens je alle goeds en heel dikke knuffels :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#684 Geplaatst 02 december 2011 - 20:38

Veel sterkte, en als het niet meer gaat, kijk maar eens diep in de ogen van je poezels en je ventje! Kan deugd doen! Groetjes van mij en een kopje van Kitana en Luna! :catwalk2

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#685 Geplaatst 02 december 2011 - 20:56

Met jouw doorzettingsvermogen en vechtslust moet het lukken om binnen 16 dagen Dori en Demi weer te kunnen knuffelen, ik duim alvast!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#686 Geplaatst 02 december 2011 - 23:56

Fietje26 zei:

Ik heb vandaag een vrije dag. Maar maandag zal ik zeker even binnenspringen! Tot dan :)

verheug me al fijn weekeinde fietje ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#687 Geplaatst 03 december 2011 - 00:03

amazingdolls zei:

Met jouw doorzettingsvermogen en vechtslust moet het lukken om binnen 16 dagen Dori en Demi weer te kunnen knuffelen, ik duim alvast!

dank je Anja ,het is ook zo moeilijk voor je ,de hickman is niet doorgegaan omdat ze nog bijkomende vaatecho hebben gedaan vandaag ,het is zo delicaat het plaatsen er mag niets misgaan het zal voor dinsdag zijn ,ben ook van de zuurstof af eindelijk na 5 weken ,hoest wel nog ,maandag begint de revalidatie ,fijn weekeinde allemaal ;) ;)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#688 Geplaatst 03 december 2011 - 00:16

hey marleen

ik hoop dat je toch heel snel terug naar huis mag gaan, ik heb nog niet bijgelezen uitgezonderd van je voorlaatste en laatste post.
Ik was ook van plan om een kaartje te sturen maar t is er niet van gekomen omdat ik er zelf heel slecht aan toe ben geweest.
Kon hier alleen maar liggen op de zetel en meer niet.
Vandaag de eerste dag dat ik heel klein beetje beterschap heb vandaar dan toch maar eens de pc opgezet omdat ik iets moest vragen voor mijn nichtje aan iemand.
En ik kom dan even hier piepen ook.
Heel veel sterkte toegewenst en snelle beterschap !
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#689 Geplaatst 03 december 2011 - 01:39

lathyrus zei:

hey marleen

ik hoop dat je toch heel snel terug naar huis mag gaan, ik heb nog niet bijgelezen uitgezonderd van je voorlaatste en laatste post.
Ik was ook van plan om een kaartje te sturen maar t is er niet van gekomen omdat ik er zelf heel slecht aan toe ben geweest.
Kon hier alleen maar liggen op de zetel en meer niet.
Vandaag de eerste dag dat ik heel klein beetje beterschap heb vandaar dan toch maar eens de pc opgezet omdat ik iets moest vragen voor mijn nichtje aan iemand.
En ik kom dan even hier piepen ook.
Heel veel sterkte toegewenst en snelle beterschap !

voor jou ook veel beterschap en sterkte ,je hebt me al zoveel kaartjes gestuurd de vorige keren ,geeft me al een warm gevoel dat je me zoveel steun geeft ,verzorg je ,knuffel :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#690 Geplaatst 03 december 2011 - 10:04

Fijn te lezen dat je van de zuurstof af bent. 't Kan alleen nog maar de goeie kant uitgaan hé Marleen. :thumb:    Veel respect voor je doorzettingsvermogen, you rock! ;)     Lewis steekt een grote fluffy voorpoot in de lucht om eens te zwaaien, Belle doet hetzelfde met een kleiner exemplaar. :flower:
Geplaatste afbeelding