Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#691 Geplaatst 03 december 2011 - 11:03

Super dat je al van de zuurstof af bent! Da's al een heel goed teken he! De rest zal nu stilletjes aan ook wel weer beter gaan, daar duimen we voor!
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#692 Geplaatst 03 december 2011 - 15:40

De eerste stap in de goede richting, je bent van de zuurstof af, nu de rest nog!
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.496 berichten
  • 1 katten

#693 Geplaatst 03 december 2011 - 19:20

Marleen,
ik wens je heel veel moed en hopelijk snel beterschap.

EmilyenAmedee
EmilyenAmedee
  • 882 berichten
  • 4 katten

#694 Geplaatst 03 december 2011 - 21:48

Ben blij dat je al van de zuurstof af bent. Vanaf nu zal het hopelijk alle dagen een beetje beter gaan :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#695 Geplaatst 04 december 2011 - 00:54

snoopy zei:

Fijn te lezen dat je van de zuurstof af bent. 't Kan alleen nog maar de goeie kant uitgaan hé Marleen. :thumb:    Veel respect voor je doorzettingsvermogen, you rock! ;)     Lewis steekt een grote fluffy voorpoot in de lucht om eens te zwaaien, Belle doet hetzelfde met een kleiner exemplaar. :flower:

zo lieve lewis gef e schatten dikke knuffel van mij  ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#696 Geplaatst 04 december 2011 - 00:56

superknuffel voor jullie allemaal ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#697 Geplaatst 04 december 2011 - 01:40

Heel veel sterkte en spoedig beterschap!!! Altijd als ik hier kom piepen in het topic moet ik echt vol respect lezen wat een vechter je bent en hoe mooi je het van je afschrijft hier vind ik super! Mijn diepste respect voor je! Dikke knuffels van onze schatjes. Snow, Summer, Nala en Burton :rub: :rub: :rub:

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#698 Geplaatst 04 december 2011 - 09:09

Fijn dat je al van de zuurstof af bent ;) beetje per beetje kom je er! Dikke knuffel en tot snel xxx :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#699 Geplaatst 05 december 2011 - 00:15

Fairness zei:

Heel veel sterkte en spoedig beterschap!!! Altijd als ik hier kom piepen in het topic moet ik echt vol respect lezen wat een vechter je bent en hoe mooi je het van je afschrijft hier vind ik super! Mijn diepste respect voor je! Dikke knuffels van onze schatjes. Snow, Summer, Nala en Burton :rub: :rub: :rub:

wat lief van jullie ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#700 Geplaatst 05 december 2011 - 00:16

clyde zei:

Fijn dat je al van de zuurstof af bent ;) beetje per beetje kom je er! Dikke knuffel en tot snel xxx :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

dank je is zo lief van tot gauw ;)
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#701 Geplaatst 05 december 2011 - 13:12

oh marleen ik ben blij voor jou dat er al iets beterschap in zicht is voor je!!! Ik ben lang iet meer op kattensite geweest,    we denken aan je!!!! :heart:

Veerle Serry
Veerle Serry
  • 367 berichten
  • 6 katten

#702 Geplaatst 06 december 2011 - 19:24

Dat is leuk nieuws!  Het gaat de goede kant uit! :jump:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#703 Geplaatst 06 december 2011 - 20:17

Marleen heel fijn om te lezen dat je van de zuurstof af bent en dat het terug ietske beter gaat met je :dancer:
Mijn duimpjes blijven draaien voor je.  Ik hoop dat het elke dag wat beter gaat.
Dikke knuffel :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#704 Geplaatst 07 december 2011 - 01:22

dank je Jessie ,Veerle Froetske en alle anderen ,vrijdag om 9h de hickman zal wel nog vele weken napijn van hebben ,als alles goed blijft gaan mag ik na mijn laatste antibiotica infuus zondagnammiddag 18 decemb naar huis , :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: moet nu samen met de kine wat mobieler worden ben erg verzwakt , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#705 Geplaatst 07 december 2011 - 06:55

Dat wordt na al die weken nu toch echt wel aftellen hé Marleen. Sterk nog maar goed aan en doe goed je oefeningen met de kinesist, dat je zo gespierd als "den Hulk" weer naar huis kan gaan  ;)  :lachen:  :geluk:
Geplaatste afbeelding