Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#76 Geplaatst 02 juni 2011 - 07:20

Ohh liefje toch wat vind ik dit erg voor je
Hopelijk werken die nieuwe spuitjes en krijg je thuis die TPN zodat je bij je 3 schatten kan zijn!
Denk aan je en hoop je nu enkel nog goed nieuws krijgt!

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#77 Geplaatst 02 juni 2011 - 07:51

Het is wel een opgave je thuis zo installeren maar in je eigen omgeving gaat het meestal toch beter je hebt je man :dancer: en poezels :love: in je buurt en hier op het forum zal je genoeg gebabbel, gezwets en geklets hebben om je zinnen te verzetten.
Veel sterkte en hopelijk snel thuis  :flower:

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 02 juni 2011 - 14:06

Hoe gaat het vandaag met je???

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#79 Geplaatst 02 juni 2011 - 16:51

hey marleen, nog eens heel veel sterkte toegewenst, flink balen toch dat je met dit weer in die rotkliniek moet liggen.
Maar gelukkig heb je toch iets betere dingen in t vooruitzicht (dat je naar huis mag gaan om die voeding te krijgen)
Je kan thuis dan wel niet buiten maar t is toch een pak beter dan die rotkliniek.
En in t begin doet dat maar raar, zo "opgesloten" zitten in je eigen huis maar dat went snel, ik kan er zelf van meespreken...en alles is beter dan de kliniek...
Ik duim alvast heel hard voor je, dat je snel naar huis mag gaan en ik stuur zeker een kaartje ;)

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 02 juni 2011 - 17:12

Heel veel sterke en beterschap :b
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 03 juni 2011 - 01:08

clyde zei:

ooh marleen sorry voor een teleurstelling misschien
ik bedoel bezoeken in ons eigen stadje als je thuis bent
tot leuven, zonder vervoer ga ik er niet geraken :(
xxx dikke knuffel

je bent thuis evengoed welkom,kan je die 2 knuffels ook nog eens zien ,hopelijk ben ik snel weer thuis en kunnen we afspreken , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 03 juni 2011 - 01:09

clyde zei:

Maar aan derest heb ik wel gedacht :) ..... :flower:

wat lief van je ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 03 juni 2011 - 01:13

Gorecki zei:

Hoe gaat het vandaag met je???

ik ben 1kg aangekomen maar heel zwak ,ben zo vermoeid ik kan niet slapen ,neem rond 2h mijn slaappilletje en dan slaap ik zo een 5uurtjes ,ben vandaag naar de vijver geweest naar de eendjes gaan kijken ,wat een prachtig weertjes was het :d
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 03 juni 2011 - 01:14

lathyrus zei:

hey marleen, nog eens heel veel sterkte toegewenst, flink balen toch dat je met dit weer in die rotkliniek moet liggen.
Maar gelukkig heb je toch iets betere dingen in t vooruitzicht (dat je naar huis mag gaan om die voeding te krijgen)
Je kan thuis dan wel niet buiten maar t is toch een pak beter dan die rotkliniek.
En in t begin doet dat maar raar, zo "opgesloten" zitten in je eigen huis maar dat went snel, ik kan er zelf van meespreken...en alles is beter dan de kliniek...
Ik duim alvast heel hard voor je, dat je snel naar huis mag gaan en ik stuur zeker een kaartje ;)

wat lief :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 03 juni 2011 - 01:15

Cisca zei:

Ohh liefje toch wat vind ik dit erg voor je
Hopelijk werken die nieuwe spuitjes en krijg je thuis die TPN zodat je bij je 3 schatten kan zijn!
Denk aan je en hoop je nu enkel nog goed nieuws krijgt!

dank je Ciska je bent zo lief ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 03 juni 2011 - 01:18

trio zei:

Het is wel een opgave je thuis zo installeren maar in je eigen omgeving gaat het meestal toch beter je hebt je man :dancer: en poezels :love: in je buurt en hier op het forum zal je genoeg gebabbel, gezwets en geklets hebben om je zinnen te verzetten.
Veel sterkte en hopelijk snel thuis :flower:

het zal een hele aanpassing zijn Trio ,gelukkig heb ik jullie kattenvrienden die me heel veel steun en moed geven :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 03 juni 2011 - 01:48

marleen57 zei:

ik ben 1kg aangekomen maar heel zwak ,ben zo vermoeid ik kan niet slapen ,neem rond 2h mijn slaappilletje en dan slaap ik zo een 5uurtjes ,ben vandaag naar de vijver geweest naar de eendjes gaan kijken ,wat een prachtig weertjes was het :d

Wat goed dat je even naar buiten geweest bent, het zijn vaak kleine dingen die het hem doen he! Morgen n overmorgen is het ook nog goed weer, zal je vast wel wat energie geven. Hoe komt dat je niet slapen kan? Hopelijk vannacht wel een goede nacht. Slaaplekker!

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 03 juni 2011 - 10:44

komt de post vandaag ? :)

Geplaatste afbeelding

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#89 Geplaatst 03 juni 2011 - 10:50

Zou best wel eens kunnen ;)

Fietje26
Fietje26
  • 6.689 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 03 juni 2011 - 11:43

Heel veel beterschap! Hopelijk mag je snel naar huis, het zal in het begin thuis ook niet makkelijk zijn. Maar met je schatjes dicht bij jou zal je je toch al beter voelen dan in het ziekenhuis :)
En ik zal ook een kaartje sturen ;)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly