Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#766 Geplaatst 20 december 2011 - 23:26

babetatilla zei:

Wat ben ik blij dit te lezen ,wat fijn dat je thuis bent Marleen . :) ;) Voor jouw hetzelfde prettige feestdagen en een voorspoedig 2012 . :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

dank je voor jou ook de beste wensen ,en fijne feestdagen ;)

dank je zoe ,vr je bezoekje ,heb zo een spierpijn ,kan haast niet meer lopen ,morgen om half vijf naar de oogarts voor een controle ,Ernst gaat met me mee ,de tpn-voeding loop prima ,heb een redlijke nachtrust gehad moet vroeger mijn slaapppilletje nemen en mijn bed in moet nu vroeger opstaan , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#767 Geplaatst 22 december 2011 - 19:32

super dat je terug thuis bent :dans: :dans: :dans:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#768 Geplaatst 22 december 2011 - 20:37

Wat fijn dat je weer thuis bent :d
Hoe is het bij de oogarts gegaan?

:hug: :hug: :hug:

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#769 Geplaatst 22 december 2011 - 22:20

:dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#770 Geplaatst 23 december 2011 - 00:12

wat lief van jullie ,uit de testen bleek dat er nog candida zit , r-oog is zo slecht dat ik haast niets meer kan zien ,er bestaat geen behandeling voor omdat het litteken op een gevoelige plaats van het netvlies is ontstaan alleen inspuitingen voorkomt de aanmaak ban nieuwe bloedvaten in het oog zodat er geen nieuwe littekens ontstaan doordat de bloedvaten niet meer kunnen bloeden ,links is ook slechter zelfs een bril helpt niet ,voor her r-oog ,zie nu uit één oog , woensdag weer terug voor controle moet alle weken opgevolgd binnenkort naar Leuven voor inspuitingen en netvliesscanner met contrast  ,wil niet blind worden :cry: :cry: :cry: het is een hele schok voor Ernst en mij ,de spierpijn is beter ,voor Ernst en mij geen feest nu , :cry:

Bewerkt door marleen57, 23 december 2011 - 00:14.

Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#771 Geplaatst 23 december 2011 - 00:26

Ik heb zoon paar deeltjes gelezen en ik vind het echt erg voor je.
Je klinkt me zoon lieve dame, die zeker al deze dingen niet verdiend.
Niemand verdiend dit.
Ik hoop echt dat jullie toch nog ene leuke kerst en nieuwjaar tegemoet gaan en laat je hoofd niet zakken.
Ik snap dat het niet altijd even simpel is maar ik ben er zeker van dat je ene sterkte vrouw bent met veel steun van iedereen hier en je familie en vrienden.

Dus ik wens je toch nog een leuke kerst en nieuwjaar toe al is het misschien niet zo simpel nu. :hug:

Bewerkt door Shadow, 23 december 2011 - 00:27.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Mauje
Mauje
  • 821 berichten
  • 3 katten

#772 Geplaatst 23 december 2011 - 14:07

Heel veel sterkte :love2:
Geplaatste afbeelding

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#773 Geplaatst 23 december 2011 - 17:43

Heel veel sterkte .... de angst om blind te worden moet verschrikkelijk zijn maar je hebt al heel wat overwonnen, hé .....dus je bent een "echte" vechter en hopelijk kan de medische wereld iets doen om het te beperken, hé.

Probeer des ondanks toch een beetje te "genieten" ..... jullie hebben het zeker en vast dik verdient na die zware maanden.

gr.

veerle

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#774 Geplaatst 26 december 2011 - 16:15

Wat moet het een domper zijn dat er niets aan te doen is en je weer meer medische toestanden erbij hebt gekregen :cry: Heb er geen woorden voor hoe erg ik het voor jullie vind en kan alleen maar meeleven en heel veel kracht en moed wensen :hug :hug :hug

Veerle Serry
Veerle Serry
  • 367 berichten
  • 6 katten

#775 Geplaatst 26 december 2011 - 18:34

Leuk dat je eindelijk terug thuis bent Marleen.  Je zal je wel veel beter voelen in je vertrouwde omgeving. We duimen voor je ogen!
Groetjes,
Veerle

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#776 Geplaatst 27 december 2011 - 00:03

dnk jullie allemaal ,moet woensdag weer op controle bij de oogrts moet wekelijks hebben jullie een leuke kerst gehad? ;)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#777 Geplaatst 27 december 2011 - 00:14

Ik duim ook heel heel hard mee voor je ogen.
Dat er niet nog wat meer littekenweefsel gevormd wordt.
Zoals iemand anders ook al zei, je bent een vechter, ik geloof dat je hier ook doorkomt Marleen.
De moed niet laten zakken hé meiske!!!
Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#778 Geplaatst 27 december 2011 - 11:52

DAt is geen goed bericht over je ogen, dat valt niet mee.
Toch denk ik dat je je daar weer doorheen knokt. we duimen hier voor je. :geluk:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

EmilyenAmedee
EmilyenAmedee
  • 882 berichten
  • 4 katten

#779 Geplaatst 29 december 2011 - 11:19

marleen57 zei:

dnk jullie allemaal ,moet woensdag weer op controle bij de oogrts moet wekelijks hebben jullie een leuke kerst gehad? ;)

Wij hebben een zeer leuke kerst gehad met de poezels :)
Ik was speciaal komen lezen hoe het met jou was. Hoe was het bij de oogarts?
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#780 Geplaatst 29 december 2011 - 23:56

EmilyenAmedee zei:

Wij hebben een zeer leuke kerst gehad met de poezels :)
Ik was speciaal komen lezen hoe het met jou was. Hoe was het bij de oogarts?

wat lief van je ,fijn dat je zo fijne kerst gehda hebt ,de candida schimmel zit er nog ,rechter oog is voor 90% beschadigd ,en wordt nooit meer beter :cry: moet binnen 2 weken terug en 20 januari naar Leuven voor verdere controles ,als het zicht verslechtert moet ik met spoed terug ,de angst zit er dik in bij mij en Ernst maar hoop dat 2012 voor jullie KS -vrienden een gezond en gelukkig jaar wordt Geplaatste afbeelding ;) ;)
Geplaatste afbeelding