Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#781 Geplaatst 30 december 2011 - 08:37

Lieve Marleen,

We hopen dat 2012 voor jullie ook een jaar mag worden met minder zorgen, een stabiele gezondheid, een wolk van een kleinkind, en alle dagen op z'n minst één goeie reden voor een schaterlach.
Van hieruit een hele dikke :hug: zowel van mij als van Belle en Lewis  ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#782 Geplaatst 31 december 2011 - 00:27

snoopy zei:

Lieve Marleen,

We hopen dat 2012 voor jullie ook een jaar mag worden met minder zorgen, een stabiele gezondheid, een wolk van een kleinkind, en alle dagen op z'n minst één goeie reden voor een schaterlach.
Van hieruit een hele dikke :hug: zowel van mij als van Belle en Lewis  ;)

dank je wel lieverd ,voor jullie ook heel veel geluk en een goede gezondheid , ;) ;) ;) en veel geluk met je cattery

Bewerkt door marleen57, 31 december 2011 - 00:29.

Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#783 Geplaatst 31 december 2011 - 07:21

Een Gelukkig 2012 Marleen en hopelijk een jaar zonder zorgen.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#784 Geplaatst 01 januari 2012 - 01:38

Mauricke zei:

Een Gelukkig 2012 Marleen en hopelijk een jaar zonder zorgen.

dank je voor jou ook zoveel goeds voor 2012 ;) ;)
Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#785 Geplaatst 01 januari 2012 - 15:00

Ook van ons een bijzonder goed 2012 voor jou en de familie en poezen! :proost:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#786 Geplaatst 02 januari 2012 - 00:19

t07037 zei:

Ook van ons een bijzonder goed 2012 voor jou en de familie en poezen! :proost:

dank je wel vr jullie ook een gelukkig en gezond 2012 ;)
was op de eerste dag van het nieuwe jaar ziekjes ,rillerig maar geen koorts gelukkig ,met oudejaar had ik een vrije avond geen infuus met voeding ,het is zo triest om te zien hoe de mensen lekker eten en gezellig met vrienden en familie aan het feesten zijn ,mis dat zo , :cry:
Geplaatste afbeelding

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#787 Geplaatst 02 januari 2012 - 13:23

och marleen, we verstaan je maar al te goed. Het is een kleine troost dat er nog mensen in hetzelfde geval zitten of zelfs nog erger. We duimen dat het dit jaar toch iets beter is dan vorig jaar. dikke knuffel

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#788 Geplaatst 02 januari 2012 - 23:53

ratjepetatje zei:

och marleen, we verstaan je maar al te goed. Het is een kleine troost dat er nog mensen in hetzelfde geval zitten of zelfs nog erger. We duimen dat het dit jaar toch iets beter is dan vorig jaar. dikke knuffel

dank je , ;) ;) voor jou de beste wensen voor 2012
ben vandaag met Ernst even in de rolstoel naar het hoorcentr geweest vr mijn 2de apparaat ,ben al van oktober vorig jaar niet meer buiten geweest wel auto in auto uit ,het deed zo raar en had het verschrikkelijk koud ondanks dat ik warm ingeduffeld was met dekentje ,Ernst moest nog leren hoe hij me de stoepen moest oprijden :) want lag er telkens bijna uit  ,wat slechte stoepen zijn het hier toch niet echt rolstoelvriendelijk alles zo hobbelig en scheef :evil: de burgemeester moest zelf eens in een rolstoel zitten en door de stad rijden het zou snel veranderen
was toch blij dat ik er eventjes uit was ,het is wel akelig met één oog en een nieuw geluid van mijn 2 nieuwe hoorapparaten ,het is zo anders buiten ,mijn lichaam moet zich aan de nieuwe situatie aanpassen ,hebben jullie een fijn oudejaar gehad? ;)
Geplaatste afbeelding

EmilyenAmedee
EmilyenAmedee
  • 882 berichten
  • 4 katten

#789 Geplaatst 03 januari 2012 - 10:17

marleen57 zei:

dank je , ;) ;) voor jou de beste wensen voor 2012
ben vandaag met Ernst even in de rolstoel naar het hoorcentr geweest vr mijn 2de apparaat ,ben al van oktober vorig jaar niet meer buiten geweest wel auto in auto uit ,het deed zo raar en had het verschrikkelijk koud ondanks dat ik warm ingeduffeld was met dekentje ,Ernst moest nog leren hoe hij me de stoepen moest oprijden :) want lag er telkens bijna uit ,wat slechte stoepen zijn het hier toch niet echt rolstoelvriendelijk alles zo hobbelig en scheef :evil: de burgemeester moest zelf eens in een rolstoel zitten en door de stad rijden het zou snel veranderen
was toch blij dat ik er eventjes uit was ,het is wel akelig met één oog en een nieuw geluid van mijn 2 nieuwe hoorapparaten ,het is zo anders buiten ,mijn lichaam moet zich aan de nieuwe situatie aanpassen ,hebben jullie een fijn oudejaar gehad? ;)

Wij hebben een fijn oudjaar gehad :)
Marleen, ik hoop echt dat 2012 een veel beter jaar gaat zijn dan 2011. Geniet van je gezin en je knuffels :heart:
Geplaatste afbeelding

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#790 Geplaatst 03 januari 2012 - 20:17

ik wens voor jou en je familie en poezenfamilie een goed 2012 - 1-tje met beter nieuws dan afgelopen jaar - en hopelijk wordt het van nu af aan alleen beter :hug: .

gr.

veerle

Trolleke
Trolleke
  • 698 berichten
  • 9 katten

#791 Geplaatst 04 januari 2012 - 21:43

Heel veel geluk in 2012 voor jou en je familie
Geplaatste afbeelding
Linda en de poezenbende

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#792 Geplaatst 04 januari 2012 - 21:52

Wat ik je vooral wens is een verbetering in je gezondheid Marleen!!! Je hebt al zoveel doorgemaakt, en je blijft er zo positief onder.... ; ik heb echt bewondering voor je :love2: :hug:

Bewerkt door Lut, 04 januari 2012 - 21:55.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#793 Geplaatst 05 januari 2012 - 00:38

dank je lieve KS vrienden ;) ,stormt het bij jullie ook zo? ik ben een beetje depri de eenzaamheid , vermoeidheid,hulpeloosheid,de pijn ,de 4 muren die op je af komen beginnen op mijn gemoed te werken ,het is zo moeilijk om elke dag door te komen,ik weet dat ik positief moet denken en blij mag zijn dat ik nog leef maar het is verdomd zo moeilijk , :cry:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#794 Geplaatst 05 januari 2012 - 07:34

Waarschijnlijk heb je nu je thuis bent, een extra dipje omdat je beseft dat het wel eens heel anders had kunnen aflopen. Zolang je in het ziekenhuis was, was het vechten voor je leven...nu je die moeilijke horde genomen hebt, is het logisch dat je er een beetje doorzit. Wij zijn hier in ieder geval allemaal heel blij regelmatig van je te horen en tellen mee af naar een stralende lente die iedereen een extra boost zal geven :hug: :flower:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#795 Geplaatst 06 januari 2012 - 00:37

snoopy zei:

Waarschijnlijk heb je nu je thuis bent, een extra dipje omdat je beseft dat het wel eens heel anders had kunnen aflopen. Zolang je in het ziekenhuis was, was het vechten voor je leven...nu je die moeilijke horde genomen hebt, is het logisch dat je er een beetje doorzit. Wij zijn hier in ieder geval allemaal heel blij regelmatig van je te horen en tellen mee af naar een stralende lente die iedereen een extra boost zal geven :hug: :flower:

dank je Snoopy , ;) morgen komt mijn thuishulp weer ,het is een toffe ,als het niet regent probeer ik morgen met haar in de rolstoel even naar buiten te gaan ,ik woon in het centrum en moet niet ver ,wat verlang ik ook zo naar de lente , ;)
Geplaatste afbeelding