Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#841 Geplaatst 25 januari 2012 - 12:30

marleen57 zei:

wt lief van je jessie ,heb je ook zo gemist alles goed met je ;) ;)

Alles is goed met mij!  Beetje spannend, binnekort weer een nieuwe huisgenoot eh :LOL:   Ging jij ook geen katertje bijkrijgen?

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#842 Geplaatst 26 januari 2012 - 00:52

Jessie_A&A zei:

Alles is goed met mij!  Beetje spannend, binnekort weer een nieuwe huisgenoot eh :LOL:   Ging jij ook geen katertje bijkrijgen?

heb erovr gelezen ,dikke proficiat ,moet nog afwachtn of er ng ééntje bijkomt ,door mijn verzwakte imuunsysteem en detpn voeding via de nieuwe catheter is het voor mij te gevaarlijk :( ,de vele haren vormen een bikomend infectiegevaar :cry: ,verwacht ook ons eerste kleinkindje in maart ,zijn zoveel onvoorziene omstandigheden bijgekomn , , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#843 Geplaatst 26 januari 2012 - 01:11

Een kleinkindje gaat super leuk zijn! Beetje leven in huis!

Veerle Serry
Veerle Serry
  • 367 berichten
  • 6 katten

#844 Geplaatst 26 januari 2012 - 19:33

Dat kleinkindje zal je wel extra energie geven!  Proficiat met het bijna oma-schap!!!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#845 Geplaatst 26 januari 2012 - 19:36

Dat is echt leuk om naar uit te kijken Marleen een eerste kleinkindje ,allesinds een mooi vooruitzicht . :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#846 Geplaatst 27 januari 2012 - 00:17

dank je vr de vele feliciratie's ;) morgn weer naar gasthuisberg vr echo vn de bloedvaten ,controle schildklier en bespreking tpn voeding ,heb zo schrik in de auto :( ,ernst zijn zus rijdt ,zal wel kapot ijn ,is zo vermoiend altijd , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.176 berichten
  • 3 katten

#847 Geplaatst 27 januari 2012 - 10:21

Ik duim dat alles in orde is! :thumb:

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#848 Geplaatst 27 januari 2012 - 14:04

hey marleen,
hoe erg dat er geen kitten kan bij komen bij je
maar wel leuk om te lezen dat je thuis bent
dikke knufs van de poezen
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#849 Geplaatst 27 januari 2012 - 15:41

marleen57 zei:

heb zo schrik in de auto :( ,ernst zijn zus rijdt ,zal wel kapot zijn ,is zo vermoeiend altijd , ;) ;)

Waar ben je bang voor? Is het omdat jij de dingen minder scherp ziet?
Probeer misschien je ogen te sluiten in de auto?? Ik doe dat eerlijkgezegd ook altijd! Bij mij is het niet omdat ik schrik heb, ik word gewoon slaperig in een auto. Vroeger was ik altijd wagenziek, maar sinds ik mijn ogen sluit en indommel, gaat het veel beter ;)
Ik wens je hééél veel moed lieve Marleen :hug: :hug: :hug:

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#850 Geplaatst 28 januari 2012 - 12:12

toch een beetje goe nieuws en iets om naar uit te kijken -oma worden.
Veel knuffels en we denken aan je :hug: :hug: :hug: :hug:

Bewerkt door ratjepetatje, 28 januari 2012 - 12:12.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#851 Geplaatst 29 januari 2012 - 01:09

dank jullie vr de knuffls en feliciraties ;) ;) ben doodziek gewest vandaag ,gelukkig gn koorts maar veel diarree ,net vanavond krijg ik geen voeding ,gelukkig werkt het nieuwe medicijn wat ik in de hickmanncathetr moet inspuiten ,en houdt het de koorts weg ,mijn prof ws zo blij me te zien hij wees nogmaals op de levensbedreigende complicatie's van de tpn voeding en ze hadden zo vr mijn leven gevreesd gelukkig ben ik een vechtertje en ben er deze keer weer door gekomen maar het laat weer diepe sporen na en verlies van mij r-oog ,hebbn bloedname gedaan ook vr de schildklier en moet binnen 3mnd terug ,verder blijf ik  6 keer per week 1,5l of 1700 calorien tpn voeding krijgen ,en moet ik 2keer per dag spuiten tegend e dumping ,strumazol en betablockers slikken ,en paracetamol ,moet 13maart weer nr gassthuisberg nnar de uroloog vr jaarlijkse controle nieren en urinestoma ,april oogarts ,mei weer nr de gastro entro ,eventjes geen ziekenhuizen meer voor mij ,heb schrik om te botsen lut :( en zie de afstanden van de autos heel anders door één oog en slapen doe ik al hjelemaal niet in een aoto  ,doordat ik een hickmancather op de rechterborst en rechts de stoma zit ben ik heel kwetsbaar en angstig van alles ,fijne zondg iedreen ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#852 Geplaatst 29 januari 2012 - 06:53

Proficiat met je kleinkindje Marleen. :geluk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#853 Geplaatst 29 januari 2012 - 09:26

marleen57 zei:

dank jullie vr de knuffls en feliciraties ;) ;) ben doodziek gewest vandaag ,gelukkig gn koorts maar veel diarree ,net vanavond krijg ik geen voeding ,gelukkig werkt het nieuwe medicijn wat ik in de hickmanncathetr moet inspuiten ,en houdt het de koorts weg ,mijn prof ws zo blij me te zien hij wees nogmaals op de levensbedreigende complicatie's van de tpn voeding en ze hadden zo vr mijn leven gevreesd gelukkig ben ik een vechtertje en ben er deze keer weer door gekomen maar het laat weer diepe sporen na en verlies van mij r-oog ,hebbn bloedname gedaan ook vr de schildklier en moet binnen 3mnd terug ,verder blijf ik  6 keer per week 1,5l of 1700 calorien tpn voeding krijgen ,en moet ik 2keer per dag spuiten tegend e dumping ,strumazol en betablockers slikken ,en paracetamol ,moet 13maart weer nr gassthuisberg nnar de uroloog vr jaarlijkse controle nieren en urinestoma ,april oogarts ,mei weer nr de gastro entro ,eventjes geen ziekenhuizen meer voor mij ,heb schrik om te botsen lut :( en zie de afstanden van de autos heel anders door één oog en slapen doe ik al hjelemaal niet in een aoto  ,doordat ik een hickmancather op de rechterborst en rechts de stoma zit ben ik heel kwetsbaar en angstig van alles ,fijne zondg iedreen ;) ;)

Marleen serieus: als jij een rit nodig hebt naar het ziekenhuis of een dokter en je geraakt er niet. Twijfel dan niet om het mij te vragen he! Ik weet wat het is om van ziekenhuis naar ziekenhuis te moeten gaan en soms is dat fijner en bovendien veiliger met twee!

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#854 Geplaatst 29 januari 2012 - 11:52

Je hebt je handen weer veel te vol de komende tijd Marleen :(
Heel veel kracht en moed toegewenst, dat je door mag blijven vechten samen met je mannetje en twee prachtige dolletjes meisjes :heart:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#855 Geplaatst 30 januari 2012 - 00:33

Gorecki zei:

Marleen serieus: als jij een rit nodig hebt naar het ziekenhuis of een dokter en je geraakt er niet. Twijfel dan niet om het mij te vragen he! Ik weet wat het is om van ziekenhuis naar ziekenhuis te moeten gaan en soms is dat fijner en bovendien veiliger met twee!

wat lief vn je ;) ;)
Geplaatste afbeelding