Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#931 Geplaatst 20 april 2012 - 14:18

Hopelijk helpen ze je daar snel weer opknappen, dat je weer vlug naar huis mag!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#932 Geplaatst 24 april 2012 - 00:47

morgn wordt in de ok een nieuwe hickmann catheter gestokn ,hb ook zo een pech ,er zit een gaatje in de leiding en is inwendig verschoven is gevaarlijk vr embolie en sepsis ,heb zo een angst dt de candida schimmel weer actief wordt en op mijn andere oog slaat :cry: ,nu moeten ze wr snijden ,heb al 3 dagen geen tpn voeding gekregen en is een infuus in de arm nu ,ik krijg ng steeds 2 verschillende antibiotica ,hopelijk kn ik snel wr naar huis nr mijn schatjes ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#933 Geplaatst 24 april 2012 - 10:34

:rub: :rub: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lilien
Lilien
  • 279 berichten
  • 3 katten

#934 Geplaatst 24 april 2012 - 10:47

:rub: :geluk:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#935 Geplaatst 25 april 2012 - 00:58

is niet doorgegaan vndaag wegens miscommunicatie ,hb een latex en joodallergie hdden ze niet gelezen in mijn dossier lag om 12h in de ok ,vond al verdacht dt ik niet als eerste aan de beurt ws een ok begint altijd latex vrij ,ik lag al op de operatietafel en vroeg of ze niets wisten van de allergie ,neen ws het antwoord is te gevaarlijk om de plaatsing te laten doorgaan :evil: ,hb ik gehuild wt een medische blunder ,nu gaat het vrijdgmorgen als eerste door,heb ng steeds geen voeding wnt de catheter mag niet gebruikt worden ,heb nu infuus in de arm is zo pijnlijk want mijn aders zijn zo dun ,hbbn weer opnieuw moeten prikken want mijn arm ws zo opgezwollen en pijnlijk,moet zeker ng tot maandg blijven en tot zaterdg aan de antibiotica , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#936 Geplaatst 25 april 2012 - 07:17

Maar allez zeg...wat een blunder. Daar zou ik toch ook ontzettend boos om worden... Hopelijk weer alles positieve richting uit vrijdag hé Marleen, we duimen :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#937 Geplaatst 25 april 2012 - 07:35

Wat erg Marleen, er blijft je echt niks bespaard ook he
Hele dikke knuffff

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#938 Geplaatst 25 april 2012 - 12:35

Nouja zeg, wat slecht! Kwestie van gewoon eventjes het dossier doorlezen, niet waar?
Alsof alles niet al lastig genoeg is voor je pff :evil:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#939 Geplaatst 26 april 2012 - 00:51

de allergietest vn vandaag ws positief ben allegisch aan de vancomycine antibiotica ,hd op spoed een allergische reactie gehd vorige woensdg ,morgen krijg ik een ijzerinfuus ,heb bloedarmoede en ijzertekort, de antibiotica begint zijn sporen na te laten hb ontsteking in de mond ,en enorme diarree ,wanneer eindigt dze nachtmerrie :cry: :cry: ,hb zo angst vr vrijdg ,dnk je ciska ,giroldi en snoopy , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#940 Geplaatst 26 april 2012 - 08:03

Oei Marleen toch weer in het ziekenhuis wat erg voor jou ,ik duim voor vrijdag en kan aannemen dat je angst hebt . :)
Hopelijk helpt het ijzerinfuus dat al je andere problemen snel mogen beteren,sterkte meid . :) .
Voor vrijdag :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: en ik laat vrijdag de hele dag kaarsjes voor je branden

Heel veel sterkte en moed Marleen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.679 berichten
  • 4 katten

#941 Geplaatst 26 april 2012 - 08:40

Arme Marleen toch.  Het mag nu toch beginnen beteren he...

Hoe deprimerend sommige posts ook zijn, ze eindigen telkens op een lachend smileyke, wat toch zoveel goede moed geeft.  Super ! :d
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#942 Geplaatst 26 april 2012 - 09:28

Marleen, ik vind het heel erg wat jij allemaal moet meemaken :( , ik hoop van ganser harte dat ze je daar toch kunnen helpen en je je snel niet meer zo ellendig voelt.
Dikke virtuele knuffel
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#943 Geplaatst 26 april 2012 - 09:39

Ongelofelijk :cry:
Zijn er nog wel bepaalde soorten AB's die je wel mag hebben, of is dit helemaal niet meer mogelijk?
Het lijkt verdorie of je hun persoonlijke proefkonijntje aan het worde bent zeg!
Hebben ze wel meteen een algemene allergietest gedaan dat ze kunnen anticiperen op andere zaken?
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#944 Geplaatst 26 april 2012 - 09:46

Ook Lewis doet zijn bijdrage... ;)

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1661.jpg

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#945 Geplaatst 26 april 2012 - 10:10

snoopy zei:

Ook Lewis doet zijn bijdrage... ;)

Zo lief van je Snoopyke :love: !!!

Marleentje, we denken allemaal heel erg aan jou!! Wij durven allemaal al eens klagen wanneer we ziek zijn; maar wanneer ik jouw relaas lees, dan voel ik me soms beschaamd ..... ! Wat jij moet doormaken, dat is echt fenomenaal, ik heb echt zo heel veel respect voor je :hug: :hug:
Hou je sterk he Marleentje !!!!! :hug: :hug: :hug:

Jammer dat Leuven zo ver weg is van hier..........