Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#961 Geplaatst 20 mei 2012 - 01:22

wat lief van je ,koorts is weer helemaal weg :d :d vandaag vrije dag geen infuus enkel mijn urinenachtzak ,wt een vrijheid om niet met een infuus rond te lopen ,morgenavond komen ze me weer 6 dagen lang aankoppelen ,mag blij zijn dt er dt ng bestaat want het houdt me in leven ,moet donderdg nr de oogarts en vrijdag nr gasthuisberg controle"s ,ernst zijn zus rijdt met de wagen ,heb zo een schrik gekregen in de wagen ,komt ook door  het slechte zien en de vele slangetjes ,op mijn lichaam , is zo een drukke en gevaarlijke autosstrade ,van genk nr leuven ,en vind vele autobestuurders en vrachtwagenchauffeurs zo snel rijden en gen afstand houden heb dan zo schrik om plots te remmen ben zo kwetsbaar ,hoe gaat het met je? ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#962 Geplaatst 21 mei 2012 - 10:42

Oeh gelukkig maar dat je geen koorts meer hebt!
Maar dat infuus, krijg je daar dan al je voedingsstoffen mee binnen of hoe zit dat?
Ik hoop dat je wat goed nieuws over je ogen krijgt, zicht is zo een waardevol bezit!
En joh ik snap heeeeel goed dat je geen auto meer wilt rijden pff je kunt niet op 20 dingen tegelijk letten
natuurlijk, gelukkig heb je een chauffeur ;)
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#963 Geplaatst 22 mei 2012 - 01:16

er worden alle dagen vitaminensuplementen en mineralen in de tpn gespoten ,één keer per week krijg ik konaktion ingespoten ,is vitamine k ,de tpn is 1,5 l en 1700 cal ,als je in het zieknhuis bent zie je sommige patienten met een infuus dat bestaat uit een melkachtige vloeistof ,het ziet er lekker uit maar het stinkt enorm en is heel plakkerig ,het is ook heel duur omdat het steriel is en speciaal vr intravenueze toediening ,het staat eigenlijk onder medicatie ,sondevoeding staat onder voeding ,ik moet niet zoveel per mand betalen ,omdat het vr mij levensnoodzakelijk is , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#964 Geplaatst 31 mei 2012 - 00:53

vandaag weer zo ziek geweest , :cry: net nu mijn kleinzoontje op bezoek was ,
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#965 Geplaatst 31 mei 2012 - 05:32

Ohhh :hug: maar je zal hem nog vaak zien hoor! Zeker met de zomer voor de deur, en dan zal je niet ziek zijn!
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#966 Geplaatst 31 mei 2012 - 09:25

Pff wat een enorme tegenvaller moet dat zijn zeg :8
Heb je nog wel een beetje kunnen genieten van de  pleine puk?
Veel beterschap! :hug:
*Hanna*

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#967 Geplaatst 31 mei 2012 - 17:45

Wat spijtig dat je je zo ziek voelde vandaag. Ik duim voor je dat je je weer snel beter mag voelen.
Ik bewonder je doorzettingsvermogen!

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#968 Geplaatst 31 mei 2012 - 18:17

och marleen toch,
toch al goed dat de koorts weg is en hopen dat je je beter voelt als Finn volgende keer komt! Oud je ant ges ee (hou vol wil da zeggen :d )

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#969 Geplaatst 01 juni 2012 - 01:08

dnk je vr de lieve reactie's ,bn vandaag wat beter ,deze morgen kreeg ik mijn infuusleiding van de tpn voeding niet los :o zag me al met infuuspaal en al nr spoed vertrekkn ,maar heb het wit gele kruis gebeld mijn thuisverpleging ,de opgeleide tpn verpleger was op ng geen 5 minuten hier ,heeft met een cocker schaar de leiding losgekoppld gelukkig en heeft me gespoeld en het speciale tauralock tegen bacteriele infectie's doorgespoeld ,Ernst heeft nu een cocker schaar meegebracht vn de apotheker :d ,sta altijd vr verrassingen ,
zaterdag komt finn weer dan heb ik geen tpn en ben ik een beetje vrijer ,hopelijk krijg ik dn weer geen pijnaanval , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#970 Geplaatst 01 juni 2012 - 07:42

:lachen: :lachen: :lachen:   Zou inderdaad vrij omslachtig geweest zijn als je met infuuspaal en al richting spoed zou vertrokken zijn. Super dat ze je zo snel zijn komen depanneren :thumb:    Nog één keer slapen dus en dan heb je Finn weer bij je...da's een fijn vooruitzicht. Ik wens je enkele zalige uurtjes met je kleinzoon :geluk:
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#971 Geplaatst 01 juni 2012 - 18:00

Klinkt allemaal niet echt fijn :oops: Houdt dat in dat je teveel van iets krijgt toegediend ofzo?
Al die medische dingen zeggen me niets, kan me niet zo goed inleven zo :p
*Hanna*

Nitteke
Nitteke
  • 211 berichten
  • 7 katten

#972 Geplaatst 02 juni 2012 - 21:18

Ik volg je nog altijd.  Hoop dat je tussentijds toch nog kunt genieten van je kleinzoontje en andere dingen. Virtuele knuffel. :flower:
Your wish is my command :rub: Nitteke

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#973 Geplaatst 13 juni 2012 - 09:00

hoe ist ermee Marleen, is al een tijdje geleden dat we je nog hebben gehoord, ben een beetje ongerust.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#974 Geplaatst 13 juni 2012 - 22:41

ratjepetatje zei:

hoe ist ermee Marleen, is al een tijdje geleden dat we je nog hebben gehoord, ben een beetje ongerust.

Wel, dat heb ik me vandaag ook net nog afgevraagd...!!
Hou je goed he Marleen, we denken allemaal veel aan je hoor!!! :hug: :hug: :hug:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#975 Geplaatst 13 juni 2012 - 22:46

Hier ook!!! Ik zeg niet veel maar lees altijd eens bij en ben ook steeds begaan en heb HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel respect voor jou :duim: . Je doet dat allemaal SUPER!!!!
Verzorg je goed :hug