Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

ziek

• Log in om te reageren
1385 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#991 Geplaatst 31 augustus 2012 - 07:47

We duimen dat er geen opname noodzakelijk is... Nu de temperaturen een pak lager liggen, heb je misschien meer kracht om zelf een infectie te bestrijden. Geniet in ieder geval van de 3 dagen die er nog aankomen met je schatten (mens & ragdoll ;) ) en denk nog niet aan maandag. Wat komt komt, maar probeer het niet alle genieten in de weg te laten staan... :hug: :hug: :hug:    Ik vind het in ieder geval enorm knap hoe je ermee omgaat :flower:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_2703.JPG

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#992 Geplaatst 01 september 2012 - 00:45

dank je snoopy :flower: dt je me zovl steunt ,en die kleine fluffkes ben verliefd :heart: :heart: :heart: wat worden ze al groot ,
ws een zware dag weer op ghb ,hb antibiot gekregen ,moet gelukkig voorlopig alleen in pilleks ,heb een keelontsteking bij opgelopen , :( en voel me rillerig gelukkig geen koorts ,heb vandaag mijn examen voor aankoppelen tpn voeding afgelegd ben glansrijk geslaagd :d geen thuisverpleging meer mijn eigen tempo om 6 dagen per week zelf te mogen aankopplen in mijn speciale tpnkamer ,deze avond onder het wakend oog vn mijn lieve echtgenoot ,ben zo trots op mezelf ,enkel de insteekplaats is ng steeds ontstoken en moet er speciale biopatch een soort antibiot laten tond doen ééns per week moet de thuisverpleging komen verzorgen ,moet binnen 3 weken wr nr catheterzorg ,dinsdag nr ghberg vr de schildklier ,nu eerst uitrusten vn een vermoeiende en pijnlijke week ,fijn weekinde allemaal ;) ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#993 Geplaatst 07 september 2012 - 19:16

Oh wat heerlijk dat je het nu zelf iets meer in de hand hebt!
Je hebt weer een drukke tijd gehad zeg pff ik hoop dat je je weer wat beter voelt en dat
alles goed gegaan is!
Knuffel aan je drie poezels!
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#994 Geplaatst 08 september 2012 - 00:53

dnk je giroldi vr je bericjhtje ;) hoe gaat het nu mt je ? ;) ;) het aankopplen is een hele klus mr het gaat wel ,is wel moeilijk met één oog ,maar ls ik kalm blijf lukt ht me wel :d voor iedreen een heel fijn tropisch weekeinde ;)
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#995 Geplaatst 11 september 2012 - 11:02

Hier gaat het goed, loop en fiets al lekker veel en heb groen licht gekregen voor revalidatie :)
Klinkt maar lastig, dat aankoppelen :oops: moet dat iedere dag gebeuren?
Ik heb super genoten van het mooie weekend, helaas was die zo snel weer voorbij!
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#996 Geplaatst 12 september 2012 - 00:30

het aankoppeln van de tpv of tpn voeding gebeurd 6 keer per week moet dan 15h aan het infuus ,van 19h tot s"anderendaags 10h moet me dan weer afkoppeln ,het moet allemaal volgens het boekje ,is heel ingewikkeld ,heel steriel ,ook
fijn te horen dt het betr met je gaat Hanna , :d niet getreurd wordt weer beter weer vanaf volgnde week , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#997 Geplaatst 12 september 2012 - 11:07

Heb net je hele verhaal gelezen... Heb er eigenlijk geen woorden...
Wat ben je een sterke en moedige vrouw.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#998 Geplaatst 12 september 2012 - 11:12

Marleen is dus vanaf nu gediplomeerde TPN-aankoppelaarster  :LOL: :thumb: :lachen:
Wel knap dat je het nu zelf kan, op je eigen tempo en zonder altijd iemand over de vloer te moeten krijgen.

@ Kegi: iedereen die Marleentjes topic hier volgt, heeft dezelfde mening denk ik: Marleen is een ferm madam! :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#999 Geplaatst 12 september 2012 - 21:09

snoopy zei:

@ Kegi: iedereen die Marleentjes topic hier volgt, heeft dezelfde mening denk ik: Marleen is een ferm madam! :flower: :flower: :flower:

Dat zeg je maar goed Snoopy. Hoeveel tegenslag kan een mens toch maar hebben. En toch elke keer weer goede moed... Denk niet dat ik het zou kunnen.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1000 Geplaatst 13 september 2012 - 01:18

nu doen jullie me blozen :) maar vind het zo lief van   die complimentjes , ;) ik ben altijd een vechtertje geweest en sinds mijn jeugd veel meegemaakt ,mr elke keer worstel ik me erdoor , ik leef vn dag tot dag ,kan mijn ziek zijn ng steeds niet aanvaarden ,maar heb geen andere keuze ,hb ook mijn depressieve dagen die ik dankzij jullie en mijn ragdollekes weer overwin ,dank allemaal mijn lieve ks-vrienden , :flower: ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1001 Geplaatst 05 oktober 2012 - 00:49

gt niet zo goed met me :cry: moet morgen nr het ziekenhuis heb zware anemie en moet speciaal ijzerinfuus ,de nierfunctie ws ook niet goed :(
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1002 Geplaatst 05 oktober 2012 - 09:38

Succes straks! Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is, dan ben je zo weer een stuk geruster!
Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#1003 Geplaatst 05 oktober 2012 - 13:08

Oh marleen, zit net je hele verhaal te lezen, maar wat een tegenslagen elke keer zeg. Heb heel veel respect voor hoe hard je aan het vechten bent. Gelukkig heb je ook nog oog voor de goede kanten van het leven (je man/kinderen/kleinkindje en poezelkes) en kun je daar alsnog van genieten!
Heel veel sterkte in het ziekenhuis en k hoop dat je niet te lang hoeft te blijven! :paw :paw van Barrel en Scar  

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#1004 Geplaatst 06 oktober 2012 - 12:24

Als iemand nu wat geluk verdient, ben jij het wel Marleen. Wat jammer dat het weer zo slecht met je gaat, hoop de je de moed niet verliest!

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#1005 Geplaatst 06 oktober 2012 - 22:44

Bloedarmoede? Hoe komt dat ineens :o
Ik hoop dat je je vandaag na opname al wat beter voelt met infuus pff sterkte!
*Hanna*