Spring naar inhoud

- - - - -

Rommelmarktjes...Upje p.5 #69

• Log in om te reageren
91 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#91 Geplaatst 15 augustus 2014 - 11:09

Bekijk berichtFarailde7, op 15 augustus 2014 - 08:34, zei:

Oh, als het niet in dat boekje staat zal het waarschijnlijk wel niet veel voorstellen. Of heeft dat daar niks mee te maken?

ik wou maar zeggen dat het blijkbaar niet gekend is door de makers van dat rommelmarktenboekje,want vooraan in t dat boekje staan er wekelijks terugkerende rommelmarkten vermeld, misschien is het een rommelmarkt die recent ontstaan is
voor ons is dat boekje een goeie leidraad om te weten waar er zo iets te doen is maar t is niet omdat het in dat boekje staat dat het dan een goeie rommelmarkt is met veel kraampjes, er staan ook heel kleintjes in die niet veel soeps zijn
En in de loop van t jaar is er nog een aanvulling van dat boekje te verkrijgen en dat hebben we niet gevonden tot nu toe, dus misschien staat die rommelmarkt toch vermeld in die aanvulling...
Ge zult eens moeten gaan kijken hé naar die rommelmarkt ;) en dan verslag komen uitbrengen :goofy:
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#92 Geplaatst 15 augustus 2014 - 11:26

Bekijk berichtlathyrus, op 15 augustus 2014 - 11:09, zei:

ik wou maar zeggen dat het blijkbaar niet gekend is door de makers van dat rommelmarktenboekje,want vooraan in t dat boekje staan er wekelijks terugkerende rommelmarkten vermeld, misschien is het een rommelmarkt die recent ontstaan is
voor ons is dat boekje een goeie leidraad om te weten waar er zo iets te doen is maar t is niet omdat het in dat boekje staat dat het dan een goeie rommelmarkt is met veel kraampjes, er staan ook heel kleintjes in die niet veel soeps zijn
En in de loop van t jaar is er nog een aanvulling van dat boekje te verkrijgen en dat hebben we niet gevonden tot nu toe, dus misschien staat die rommelmarkt toch vermeld in die aanvulling...
Ge zult eens moeten gaan kijken hé naar die rommelmarkt ;) en dan verslag komen uitbrengen :goofy:

Ja, maar op het internet staat er ook al niet veel info over (enkel dag en plaats) en dat het niet in dat boekje staat geeft mij het idee dat het dan ofwel niet veel voorstelt, ofwel inderdaad nog maar zeer recent is. Als ik er ooit eens moest geraken of via via toch nog info over vast krijgen, zal ik het hier zeker posten ;)
Mylo Banner