Spring naar inhoud

- - - - -

mening van anderen over je poezels

• Log in om te reageren
200 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#196 Geplaatst 02 januari 2013 - 15:20

ginnie, op 02 januari 2013 - 15:00, zei:

Valt nog mee. Moet je ze zien als we vertellen dat we er nu 14 hebben ;)

Hup hup, nog 3 profieltjes toevoegen :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#197 Geplaatst 02 januari 2013 - 15:52

Evyke81, op 02 januari 2013 - 15:20, zei:

ik zal alles nalopen en aanpassen ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#198 Geplaatst 02 januari 2013 - 17:15

Evyke81, op 02 januari 2013 - 15:20, zei:

u vraagt, wij draaien :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#199 Geplaatst 12 januari 2013 - 20:27

hihi heb er hier ook voor moeten vechten hoor! xD (mijn vriend is namelijk allergisch, maar na ene paar maand medicatie is hij gewend aan de poezels en hoeft hij geen medicatie te nemen ;) ) && nu soms nog xD
maar mijn vriend weet dat ik zonder hen doodongelukkig zou zijn ;)  Af en toe moppert hij nog wel eens ,
als er eentje ziek is of loopt te janken , of als er eens een accidentje is,..
maar Ice heeft hij gekozen want die ging normaal meegaan met zijn broertjes xp
Dus nu kan ik dat ook tegen hem gebruiken ;) hihi *  
Hij moet van de poezels niet weten , maar je zou hem eens moeten horen als zenne Ice ziek is,
dan word hemel en aarde verzet xD    
Dus na die 5 jaar samen is hij eindelijk 'bijna' even zot van de poezels als ik ;)
Hij heeft zijn pc-gerief en keyboards en ik de poezels en woef,
als je ons huis binnenkomt zie je 2dingen overheersen de linkerkant van onze living is 1 en al pcgerief xD
de rechter 1en al poezelsspullekes xD
en boven is het dan poezelsspullekes gemengd met zijn digitale piano en keyboards xD

mijn schoonfamilie zegt wel oh zo leuk, maar achter het gat gaan ze dan al zitten kwaadspreken omdat er op een foto van de poezels eens haren op de zetel hangen , dan gata ze al zeggen kijk ze zorgt er niet goed voor en het is vuil,... xO
of als ik naar de DA moest , ale lap ze heeft weer zoveel uitgegeven aan die beesten, ze had beter wat meer uitgegeven aan haar metekind (hun dochter, (terwijl die al dure cadeaus krijgt met hopen van mij xs ) xO
bij het chippen was het hetzelfde spelleke, bij de krabpalen enzo ook, tot ik het ZAT was xD
ondertussen hebben we hun uit ons leven gesjot xD
waren het kotsbeu,
(hun kids kwamen hier elke vakantie en elk weekend en waren ZOT van de poezels ;) , tot ze zei dat ze zogezegd allergisch waren, ik moest mijn poezen maar wegdoen want mijn metekind moest belangrijker zijn , heb ik dus NIET gedaan xD)

mijn invalide mama woont bij ons in en die is zot van de poezels ;) (hoewel ze door haar ziekte al eens een poes durft op te sluiten of durft te laten lopen xO waardoor ik dan razend word, heb zo eens sochtends in men onderbroek en tshirtje me spaghettibandjes achter menen woef moge lopen xS)

mijn buurman is zogezegd bang van poezen en slaat ze, de andere schiet er zelfs op xs
terwijl we speciaal verhuisd waren om ze in de tuin te kunne laten xs

mijn vriendinnen durven al eens zeggen van 'weer eentje bij? dacht dat het de laatste was xD',
maar ze weten dat men hart bij men beestjes ligt    
heb zelf 'meters' voor men poesjes als mij en men vriend ooit iets overkomt dat ze naar daar mogen ;) dus men vriendinne zijn de besten xD

Maar ik trek me sowieso niets aan van wat ze denken en zeggen ;)
i LOVE my kids! :love2:
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Cat-Alicious
Cat-Alicious
  • 337 berichten

#200 Geplaatst 15 januari 2013 - 08:35

Weet je wat m'n moeder ooit zei?
Zeg Cathy, met al die katten, dat is zo'n beetje 'Jambers'-materiaal...

:trance: :trance: :trance:

prikwatertje
prikwatertje
  • 10 berichten
  • 3 katten

#201 Geplaatst 20 januari 2013 - 00:10

Ik woon bij mijn mama en zij is eigenlijk meer een honden madam (ik hou ook wel van honden hoor, ik kan eigenlijk niet goed kiezen, ze hebben allebei hun charmes...) Maar onze 'eerste' (we hebben toen ik klein nog wel eens poezen (HTK katertjes) gehad hoor, maar die zijn altijd vergiftigd geweest en was dus geen lang leven geschoren), ons chanelle, is hier als halfwassen katje, hongerig en onder de vlooitjes aangekomen. Mama meteen, oei oei, geef ze maar eten enzo, en gaat is horen in de geburen van wie die kat is, want hier komen geen katten in huis hoor! Ik de straat af, hopend dat ze van niemand was, en nee niemand wou ons meisje hebben. En dan heb ik maar gezegd dat we arm beestje toch niet terug konden wegsturen. Ze mocht blijven, maar in het buitenkamertje! Ik denk dat ze daar een week alle dagen gezeten heeft (ook wel omdat ze vlooienvrij moest zijn voor ze in de buurt van de hond mocht komen) en sindsdien zat ze alle dagen binnen, op mijn bureau, maar slapen moest in het buitenkamertje (en daar was best ok mee).
Vorig jaar heeft ze dan (per ongeluk, we gaven haar de pil) een nestje gehad. Mama meteen, Ah nee é, dat wordt hier geen kattenkot é, ge ziet maar dat ge al die kleintjes weg doet. Tot ze ze zag, allee hou er toch maar eentje, een kattin, die zal goed met de mama overeen blijven komen. Maar uit dat dat nestje was ik meteen verliefd op een katertje ons ronneke, en uiteindelijk is dat ook gebleven...
Mama kat, die nu niet meer van de kleintjes moet hebben, slaap ondertussen al in mijn bed, en de kleintjes zitten ook altijd binnen en zijn ongelooflijke knuffelpoesjes geworden :-D
Mama geeft mij nog altijd de opmerking 'tss gij se kattenmadam...' maar eigenlijk is ze helemaal bijgedraaid, al staat ons hondje bij haar nog steeds op nummer 1.
Nu heeft mama in de tuin ook nog 2 wilde katjes opgevangen, ze laten zich wel niet vangen of aanraken, maar staan iedere dag op wacht voor hun eten, en geven kopjes van op een metertje afstand. En dat zijn mama haar katjes en ze geeft die hopen eten, echt hopen (dus ze voert eigelijk ook nog een hoop andere beesten die langs komen waarschijnlijk). Uiteindelijk heeft ze de poezen-microbe ook wel helemaal te pakken, ze wil het alleen nog niet toegeven :-D

Ik ben nog alleen, maar ik denk niet dat ik ooit iets zou beginnen met een man die niet van katten en honden houdt, of van eender welke dieren. Dat zou gewoon echt niet gaan! Ik sla nog geen spin of motje dood. Mijn motto is altijd, een huis waar geen diertje het overleefd, kan geen gezond huis zijn :-D Als een man niet tegen een kattenhaar, een hondlek of een spinnetje kan, tjaa dan moet die ook wel vies van mij zijn zeker :-)