Spring naar inhoud

- - - - -

koelkast

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#31 Geplaatst 18 februari 2009 - 05:45

dat zal schrikken geweest zijn

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 18 februari 2009 - 12:09

Awel hier ook bijna zo iets
Nog nie zo lang geleden kwam ik thuis van mijn werk en mijn dagelijks ritueel van katten aaien-chauffage hoger zetten- tas neerzetten was al meteen verstoord...zag die katten nergens :s
Heel da huis afgezocht en toen hoorde ik een pieplein miauwtje uit de koele berging komen :s :s
Deed die deur open en daar kwamen 2 poezels uitgevlogen! waren die me die ochtend weer zoals altijd op de hielen gevolgd en niet gezien dat ze nog op die kamer zaten. Alle deuren van het huis zijn altijd open behalve die omdat het daar koud is O:)
Die dutskes hadden daar dus een hele dag in de kou en donker gezeten :cry: :cry:
Maar gelukkig hebben ze hun lesje geleerd want ge moet zien hoe rap die nu terug buiten zijn als ik die deur vast heb :LOL: :LOL: :LOL:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#33 Geplaatst 19 februari 2009 - 12:59

mobius zei:

Awel hier ook bijna zo iets
Nog nie zo lang geleden kwam ik thuis van mijn werk en mijn dagelijks ritueel van katten aaien-chauffage hoger zetten- tas neerzetten was al meteen verstoord...zag die katten nergens :s
Heel da huis afgezocht en toen hoorde ik een pieplein miauwtje uit de koele berging komen :s :s
Deed die deur open en daar kwamen 2 poezels uitgevlogen! waren die me die ochtend weer zoals altijd op de hielen gevolgd en niet gezien dat ze nog op die kamer zaten. Alle deuren van het huis zijn altijd open behalve die omdat het daar koud is O:)
Die dutskes hadden daar dus een hele dag in de kou en donker gezeten :cry: :cry:
Maar gelukkig hebben ze hun lesje geleerd want ge moet zien hoe rap die nu terug buiten zijn als ik die deur vast heb :LOL: :LOL: :LOL:

ocharme! :( Gelukkig hebben ze hun lesje geleerd!

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 19 februari 2009 - 13:33

Gelukkig komen ze vlug terug naar buiten tegenwoordig

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 19 februari 2009 - 13:59

Toulousje kruipt ook in de frigo als we even niet opletten...
Maar mss wou jouw pluisje gewoon een keertje checken of het lichtje blijft branden als de frigo dicht gaat :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#36 Geplaatst 19 februari 2009 - 14:21

Aldhissla zei:

Toulousje kruipt ook in de frigo als we even niet opletten...
Maar mss wou jouw pluisje gewoon een keertje checken of het lichtje blijft branden als de frigo dicht gaat :ha

haha, en of de kaas dan even lekker blijft :wi