Spring naar inhoud

- - - - -

Finn: een jaartje later...

• Log in om te reageren
337 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#136 Geplaatst 03 juli 2009 - 17:25

leuk filmpje :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 03 juli 2009 - 18:42

Leuk filmpje :LOL: :LOL:
Nog even Jokoka! :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#138 Geplaatst 04 juli 2009 - 07:55

Hey, bedankt allemaal voor jullie steun!!! Hier nog even het relaas van gisterenavond (heb dit ook gepost in de topic van Tiny): Toen ik thuis kwam van het werk, heb ik eventjes een uurtje geslapen en dan begon de stress!!! Amaai, was de moeite!!! Terwijl mijn ventje het eten klaar maakte, heb ik nog vlug geswifferd, speelgoed beetje opgeruimd, gewoon bezig zijn om niet stil te moeten zitten, en natuurlijk nog veel geknuffeld met Zita en Gabriël. (had wel de moed niet om nog even op KS te komen).

Ik vond het echt fantastisch gisterenavond!!! Je moest die zien binnen komen: direct rondwandelen, alles uitzoeken, beginnen spelen :hart: :hart: . Gabriël heeft hem genegeerd (maar Gabriël heeft niet graag andere mensen in huis en lag dus direct op onze slaapkamer) en Zita, ons prutske, was serieus onder de indruk. Wat wil je: komt er daar ineens zo een witte prins binnen wandelen in haar leven. En als ze wou spelen, begon die te blazen naar haar!!!
Toen jullie weg gingen, wou ik eerst beneden slapen, maar toen ik nog eens de andere twee ging knuffelen, ging Finn gewoon mee naar boven. Gabriël opende een oog, bekeek het eens en vond dat hij daarvoor zijn slaap toch niet moet laten :LOL: . Zita bekeek die kleine (allé hij is groter dan haar) vol argwaan. Hij is dan even terug naar beneden gegaan maar even later begon hij heel stilletjes te miauwen. En toen hij me zag, is hij gewoon mee terug naar boven gegaan. Hij heeft geslapen voor de (open deur). Ik heb wel elk zuchtje gehoord vannacht.
Daarnet is Gabriël naar beneden gekomen, heeft eens rond gekeken en was dan heel erg aan het miauwen om naar buiten te mogen. Ik heb het even genegeerd maar ik had ook zoiets van: hij is het zo gewoon, ik ga hem niet meer stress geven door hem binnen te laten (moet zeggen dat ik op mijn blote knietjes hoop dat hij hier straks terug voor de deur staat). En Zita is heel voorzichtig naar beneden gekomen om te eten. Ze hebben even van op afstand geblazen naar elkaar maar hebben wel al allebei apart niet ver van elkaar gespeeld. En zij is nu terug naar boven.
(Moet nu wel zeggen dat voor Finn kwam ik aan Gabriël en Zita nog een extra dosis rescue heb gegeven).
Tiny, nog eens bedankt voor alles (ook voor het nieuwe speelgoed en tentje)!!!!
Gabriël is daarnet terug naar binnen gekomen, heeft dat blazend klein wit ding even goed bekeken van dichterbij en negeert het dan. En dat vind ik dus echt positief (nog beter was als er hier direct geknuffeld werd, maar wonderen bestaan niet): hij toont duidelijk dat hij hier de "opperpoezel" is en dat zonder in stress te gaan!!!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#139 Geplaatst 04 juli 2009 - 08:00

Hier toch al een paar foto's (ja sorry, ik heb er nog niet veel genomen omdat ik steeds met bewondering naar dat drietal kijk :oops: ). Tiny, zijn oogje is nog wat klein maar deze ochtend zat er geen vuil in. Goed hé!!!

Bijgevoegde thumbnails

• Finn 003.jpg
  • Finn 002.jpg
  • Finn 004.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#140 Geplaatst 04 juli 2009 - 08:01

:love3: :love3: :love3:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#141 Geplaatst 04 juli 2009 - 08:06

Dat gaat helemaal goed komen met je drie-tal!

Hopelijk voelt Finn zich snel thuis en heeft hij door dat Gabriel eigenlijk een super lieve schat is.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#142 Geplaatst 04 juli 2009 - 08:08

:love3: :heart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#143 Geplaatst 04 juli 2009 - 08:50

Tiny, ik heb daarnet Finn echt mogen knuffelen en hij was aan het spinnen :love3: . De kattenbak is wel nog niet gebruikt (Zita en Gabriël zijn boven geweest, Finn misschien ook?). Ik ga hem heel goed in de gaten houden zie!!!

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#144 Geplaatst 04 juli 2009 - 09:12

oh die witte prins :katnap:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#145 Geplaatst 04 juli 2009 - 09:14

Van harte gefeliciteerd met de nieuwkomer!!!

Geplaatste afbeelding

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#146 Geplaatst 04 juli 2009 - 09:26

Wat schattig en dit komt allemaal goed hoor

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#147 Geplaatst 04 juli 2009 - 09:29

Van harte gefeliciteerd met je mooie witte prins :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#148 Geplaatst 04 juli 2009 - 09:40

Dat is schitterend nieuws zeg! Voor je 't weet ravotten ze met elkaar en kan je alle breekbare stukken maar beter IN de kasten bergen.
Zo leuk als er ééntje bijkomt hè, je kunt je ogen er niet van afhouden.
Het is een héél mooi ventje trouwens.
Prettig weekend (maar dat kan haast niet anders).
Geef je schatjes een extra knuffel van ons hier.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#149 Geplaatst 04 juli 2009 - 10:12

Oeps: daarnet een heleboel "kakjes" gevonden in de zetel :s . En nu op zoek naar een plaatsje waar hij eventueel geplast zou kunnen hebben?

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#150 Geplaatst 04 juli 2009 - 10:18

Oei, misschien toch de kattebak wat dichter plaatsen ofzo?
Hij ziet er alvast heel prachtig uit en tot nu toe vind ik dat het redelijk goed verloopt hé :LOL:
Geplaatste afbeelding