Spring naar inhoud

- - - - -

Finn: een jaartje later...

• Log in om te reageren
337 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 12 juni 2009 - 09:25

Vosse, mijn voorkeur ging eerlijk gezegd ook naar die twee namen. Ik heb ook het gevoel dat er een i in moet komen. Maar ja, mijn ventje heeft ook nog iets te zeggen ( :p ).
Op dit moment gaat het voor mij tussen Floris en Finn (ik ga hem toch nog eens een mailke sturen zie).
En bedankt om tussen het vele studeren te helpen!!!!

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#17 Geplaatst 12 juni 2009 - 09:25

Om in Vosse haar stijl te blijven vind ik Flynn ook wel mooi.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 12 juni 2009 - 09:32

Lies zei:

Om in Vosse haar stijl te blijven vind ik Flynn ook wel mooi.

Ja, die vind ik ook prachtig, maar die betekent: roodharige zoon :s

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#19 Geplaatst 12 juni 2009 - 09:42

Awel he Joloka. Gezien je al een extra kat krijgt, zou ik niet te moeilijk doen bij de vent ;) Ik zou gewoon voor Floris gaan. Ik vind dat mooi passen bij de rest.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 12 juni 2009 - 10:13

Ik heb toch een lief ventje hé! Lies weet hoe moeilijk de beslissing was om voor een derde te gaan, he Lies. Ik heb echt alle voor en tegens echt tegen elkaar afgewogen.
Toen er beslist werd dat er nog eentje mocht bij komen, mocht Dirk wel kiezen tussen een asielkatje (pjotr) en nog een britje. En hij koos voor een Britje. En toevallig had Tiny een nestje. Ja, in het leven komt het zoals het moet komen.
Het zal hier weer spannend worden: hoe zal Gabriël reageren???? En Zita?
En de vrienden en de familie? Mijn ouders zeiden niks toen Zita erbij kwam, maar een derde? En mijn schoonfamilie verklaart ons nu al voor gek.
Maar die reaktie kreeg ik ook toen we een derde kindje kregen hoor. Pas na een derde had ik het gevoel dat ons gezin compleet was (en dat was niet omdat het een dochter was want eerlijk gezegd voelde ik me altijd een "jongensmama' en na die twee zonen was het wel heel leuk om een dochter te krijgen maar het belangrijkste vond en vind ik dat ze gelukkig worden en zijn).
Dirk zie gisteren nog: ons huis lag vroeger vol speelgoed van de kinderen en nu van de katten :d . En het belangrijkste wat hij zei was: een kat heb je voor het leven!!!

Ik heb voor de zekerheid naar de apotheker gebeld om een Feliway verstuiver te bestellen. Hoe lang op voorhand mag ik die erin steken?

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#21 Geplaatst 12 juni 2009 - 10:28

CatsGroove.com - DE kattensite van Nederland. Met een grote realtime interactie met de bezoekers.

Hier staan heeeeeeel veeeeeeel namen

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#22 Geplaatst 12 juni 2009 - 10:30

Die stekker mag je een weekje op voor hand al insteken.
En trek u niets aan van de reactie van vrienden en familie. Ik heb hier, toen ik voor mezelf had uitgemaakt dat Mirl erbij wel zou lukken, gewoon een foto van haar laten zien aan mijn ouders en gezegd dat zij hier kwam wonen. Punt geen discussie mogelijk

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#23 Geplaatst 12 juni 2009 - 10:30

:love:
Ik wou dat ik er ook nog eentje kon verwelkomen, maja, moet nog wachten tot het najaar :(

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 12 juni 2009 - 10:48

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:19

Wat wel schattig is, is dat je zo eigenlijk wit - grijs - zwart hebt :ha Ik zou alle foto's van die drie gewoon met een zwart/wit toestel trekken, dat gaat leuke effecten geven :LOL:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:50

Ik vind Floris hééél mooi!!! Lijkt ook zo'n beetje op de naam van één van je zonen, Joris :)

Wat een leuke manier om je gezinsuitbreiding voor te stellen!! Zo lief :love: :love: :love:

Zeg eens, wat deed Flodo om je hart te stelen??

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:52

Lut zei:

Zeg eens, wat deed Flodo om je hart te stelen??

Gewoon Flodo zijn.... :love2:

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#28 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:56

Wow, wat een mooi beestje zeg! :love:

Welke kleur heeft hij?

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#29 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:57

Euhm wacht, eventjes mijn kennis testen:

lilac tabby point?

t' Is vast verkeerd hee :catscratchhead :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 12 juni 2009 - 12:02

Zeker een pointje maar de rest moet zondag nog bevestigd worden (op de show in Deinze), maar hij lijkt sprekend op zijn mama en die is lilac tabby point.

Bewerkt door Joloka, 12 juni 2009 - 12:05.

Geplaatste afbeelding