Spring naar inhoud

- - - - -

Finn: een jaartje later...

• Log in om te reageren
337 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 7 katten

#196 Geplaatst 05 juli 2009 - 20:27

dat komt dit in orde!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#197 Geplaatst 05 juli 2009 - 20:32

Nog geen gelegenheid gehad om Gabriel te trekken?? Toen ze aan 't eten waren bv? Allee Lut, goed opletten hee :mrgreen: :a

Sorry, maar ik ben gewoon aan het genieten als alles goed gaat :love4: . En ik was niet zeker of het wel zou lukken om hun eten zo dicht bij elkaar te zetten. Voor hetzelfde geld waren ze hier in elkaars haren gevlogen tot de haren tot bij jou thuis lagen :LOL: . Daarom had ik mijn handen vrij.

Enne... tot 11 juli heb ik nog een katinneke bij: de buren zijn op vakantie en ik mag 's morgens Miene altijd uit de garage laten :jump: (en 2 keer 's avonds proberen om haar er terug in te krijgen :louche: ). Ze komt hier wel eens aan de schuifdeur piepen maar ze wordt gewoon weg geblazen door Finn. En als Gabriël in de buurt is, mag ze zelfs niet meer in de tuin. Nee, genoeg is genoeg zegt die!!!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#198 Geplaatst 06 juli 2009 - 06:23

Tiny, Finn drinkt zo schattig: met zijn pootje in de cat-it en daarna likt die het op :hart: . Minder schattig is als hij een zwembad van de living probeert te maken. Heb je hem die topic van Mobius laten lezen of zit er in zijn stamboom iets van Maine Coons dat je me niet verteld hebt? O:)

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#199 Geplaatst 06 juli 2009 - 10:16

Joloka zei:

Tiny, Finn drinkt zo schattig: met zijn pootje in de cat-it en daarna likt die het op :hart: . Minder schattig is als hij een zwembad van de living probeert te maken. Heb je hem die topic van Mobius laten lezen of zit er in zijn stamboom iets van Maine Coons dat je me niet verteld hebt? O:)

:ha :ha :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#200 Geplaatst 06 juli 2009 - 10:48

Dat met zijn pootje deed hij ook al bij Tiny! Het is écht heel grappig hee!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#201 Geplaatst 06 juli 2009 - 14:03

:ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#202 Geplaatst 06 juli 2009 - 15:01

Heb daarnet gebeld naar de da en we mogen woensdagochtend eens op visite (gewone controle zoals Tiny gevraagd had, niets speciaals dus en ik verwacht ook niets te vinden. Ondertussen moet ik hem toch een aantal vragen stellen).

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#203 Geplaatst 06 juli 2009 - 17:03

Daarnet weer alledrie op een rij voor het natvoer :heart: . Zita en Finn spelen al met elkaar!!! (al beseffen ze het zelf nog niet). Er wordt nog gegromd en geblazen maar het is toch al heel wat stiller!!! :jump: :love: :jump:
En na een hele dag spelen, liggen de rakkers uitgeteld te slapen.

Bewerkt door Joloka, 06 juli 2009 - 17:46.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#204 Geplaatst 06 juli 2009 - 17:21

super dit te horen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#205 Geplaatst 06 juli 2009 - 18:39

oh super! Zie je, dat gaat al helemaal goed! :LOL: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#206 Geplaatst 06 juli 2009 - 22:01

En nog even een update; na een lekker lang middagdutje vind je die twee engeltjes neus aan neus zonder te blazen :hart: :love2: :hart: .
Finn gromde bij Tiny ook al als hij heel erg enthousiast aan het spelen was en als hij Zita nu ziet, gromt hij op dezelfde manier. Maar soms verschiet Zita er nog even van.
Maar waar de ene is, is de andere. Ik smelt!!! :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#207 Geplaatst 06 juli 2009 - 22:58

:thumb:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#208 Geplaatst 07 juli 2009 - 06:18

:thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#209 Geplaatst 07 juli 2009 - 07:23

Gisteren heb ik in Tom&Co zo een extra groot kussen (120cm) op de kop kunnen tikken in de solden en dat op de kamer gelegd. Omdat het zo vreselijk warm was beneden en ik geen venster durfde openzetten als er niemand bij was, mogen de poezels mee sinds vorige week mee naar boven (maar dat betekende wel dat ik geen plaats had). Gabriël lag er languit op te slapen tot ongeveer 5 uur. Toen had ik plots 3 poezels in bed :LOL: . Onze oude kattenbak staat nu ter vervanging van dat kleintje boven in de gang dus de poezels kunnen kiezen. En Finn maakt van allebei gebruik!!!
De droge voeding vliegt er hier nogal door. Ik ben nog een beetje aan het zoeken hoeveel ik er moet klaar zetten voor een dag (en ik wil er ook niet teveel zetten met die warmte), dus ik mag constant bijvullen.
Foto's nemen is bijna onmogelijk want het jonge geweld is heel actief: die vliegen van de ene kant in het huis naar de andere. Je ziet Zita echt genieten van al dat spelen. Als ze bij Gabriël een beetje te wild was, kreeg ze vlug een tik. Maar met Finn kan ze haar grenzen verkennen.
Alle muisjes zijn blijkbaar deze nacht uit de speelbak gekropen en liggen nu overal in het huis :louche: . En Finn heeft een speciale hobby: muisjes begraven in de kattenbak. Pixel, misschien kan je daar eens zoeken naar de onderbroeken van Akke?
Tiny, het is raar maar dat beige tentje gebruiken ze om te rusten en dat blauwe dat jij hebt meegebracht, is hun speeltentje. Dat vliegt hier ook alle kanten uit!!!
Als Gabriël vroeger naar buiten ging, was Zita hier altijd aan het treuren, nu zoekt ze hem wel eens maar ze is gerust want ze heeft een speelkameraadje. En met Gabriel gaat ze nu op een hele rustige manier om: samen knuffelen, elkaar wassen en bij elkaar liggen is heel fijn.
Gabriël laat die twee doen. Hij zoekt zelf geen contact met Finn maar laat wel toe dat Finn dicht bij hem komt ruiken of naast hem aan het eten is.
En Zita en Finn eten uit een bakje :love4: .
Tiny, laat maar weten als je zin hebt om te knuffelen: spring maar binnen :hug:

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#210 Geplaatst 07 juli 2009 - 09:14

Het klinkt allemaal zoooo geweldig goed :thumb: :thumb: