Spring naar inhoud

- - - - -

Het wordt mij teveel

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 13 juni 2009 - 10:51

Het is de maand van cadeau'tjes kopen.
Moederdag
Stiefpapa: jarig + vaderdag
Papa: jarig + vaderdag
Vriend: jarig

Voor mama en stiefpapa heb ik ondertussen al cadeau gevonden. Dat was een bongobon om even weg te gaan voor een weekend.
Morgen vriendje jarig. Paniek!!! Ik heb nog niets en ik weet ook niet wat te kopen. Idem voor de papa.
Vriendje speelt gitaar, houdt van films en muziek, houdt van moto's,...
Je kan moeilijk elk jaar CD's, DVD's enz. kopen hé :) . Elk jaar heb ik al iets originieel gedaan, maar nu heb ik echt geen inspiratie. Misschien moet ik hem een naaktkat cadeau doen. Neen zou weer egoïstisch van mezelf zijn... :oops:
Ik weet dat hij heel graag eens zou bergklimmen dus misschien kan ik daar wel eens voor kijken op internet...

Ook voor papa koop ik al elk jaar boeken, films, sigaretten, gereedschap (papa houdt van het doe het zelven),...

Waarom is cadeau's kopen zoooo moeilijk. Als je dan vraagt of ze iets kunnen gebruiken, is het antwoord neen :evil:
Heeft iemand toevallig briljante ideeën?
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 13 juni 2009 - 10:58

hier ook hetzelfde probleem... morgen vaderdag en weet niet wat te kopen voor mijn vader (hij rookt niet, drinkt niet en staat op dieet van mama), einde van deze maand is het zijn verjaardag en op de koop toe zijn mijn ouders 50 jaar gehuwd op 11 juli.
Een bongo bon is afgewezen omdat vader niet heel erg gaat voor alleen een weekendje... ze gaan volgende week reeds op reis en vinden dat meer dan genoeg. Een kledingsbon kreeg hij reeds voor nieuwjaar, mijn moeder ook trouwens maar mama heeft vader zijn bon ook opgedaan voor haar.. dus een nieuwe bon is uitgesloten.... :o

heb misschien al gedacht om 1 bon te kopen in mediamart.... voor alles te samen.vaderdag+verjaardag+huwelijksverjaardag.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#3 Geplaatst 13 juni 2009 - 11:29

Voor het vriendje: de handleiding kamasutra :p

Voor de papa: een anti-crisis pakket met een leuke film, een fles whiskey of zoiets, een sigaretje, ... Zo van die ontspannings-dingen. Je kan dat dan vastbinden met touwtjes in een grote doos bv. en die mooi inpakken. Als hij die doos dan open doet zie je zo mooi alles dat ie krrijgt (je weet wel, zoals een barbie zo ook in de doos zit) netjes gepresenteerd. Ik heb zo'n anti-kleinkinderen pakket aan mijn grootvader cadeau gedaan met oorstopjes & een fles whiskey :LOL:

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#4 Geplaatst 13 juni 2009 - 11:29

Je kan voor je vriend ook iets geven waar je samen kunt van genieten , een lekker etentje met zijn twee , knus , gezellig met kaarslicht , Champagne ontbijt op bed , want op de duur  weet je niet meer wat kopen , ik ben pas verjaard en heb van de kinderen en kleinkinderen een lekker etenje kregen  om samen (15 ) in China Garden (wok) te eten en ik kan je verzekeren dat het super was . De fijnste verjaardag die ik me kon indenken . :geluk:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 13 juni 2009 - 13:13

Hier hetzelfde probleem!!!
Moederdag geweest
Morgen vaderdag (nog altijd geen cadeau!!)
De 28e juni is papa dan ook nog eens jarig!
Niemand, zelfs mijn moeder niet, weet wat papa graag zou hebben. Hij wil niets zegt hij :s

Ik heb cadeautjes altijd heel erg gevonden. waarom heb ik nooit leuke ideetjes :cry:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 juni 2009 - 13:29

Vosse zei:

Voor het vriendje: de handleiding kamasutra :p

Voor de papa: een anti-crisis pakket met een leuke film, een fles whiskey of zoiets, een sigaretje, ... Zo van die ontspannings-dingen. Je kan dat dan vastbinden met touwtjes in een grote doos bv. en die mooi inpakken. Als hij die doos dan open doet zie je zo mooi alles dat ie krrijgt (je weet wel, zoals een barbie zo ook in de doos zit) netjes gepresenteerd. Ik heb zo'n anti-kleinkinderen pakket aan mijn grootvader cadeau gedaan met oorstopjes & een fles whiskey :LOL:

Ik heb al eens zoiets gegeven aan mijn papa. Ondertussen eens geïnformeerd bij de vriendin van mijn pa en zij zegt dat hij wel een nieuwe GSM kan gebruiken.
Ik weet dat hij totaal geen belang hecht aan een GSM, maar ja als hij het kan gebruiken, is het natuurlijk wel geen weggesmeten geld. Daarnaast zal ik misschien nog een bottel drank ofzo geven. De lieverd, mijn papa.
Misschien moet ik hem maar zo'n senioren GSM geven met een megagroot scherm en knoppen. Ja pap, je begint toch achteruit te gaan hé :p

Kamasutra heeft vriend niet nodig. Ik ben daar nu eens zeer goed tevreden over :d
Ik heb ondertussen gekeken voor een bongobon en daaruit kan hij kiezen wat hij wenst te doen: bergbeklimmen, bungeejumpen,...
Hij wil op een berg klimmen en afzien, hij zal op een berg klimmen :LOL:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 13 juni 2009 - 13:30

mobius zei:

Hier hetzelfde probleem!!!
Moederdag geweest
Morgen vaderdag (nog altijd geen cadeau!!)
De 28e juni is papa dan ook nog eens jarig!
Niemand, zelfs mijn moeder niet, weet wat papa graag zou hebben. Hij wil niets zegt hij :s

Ik heb cadeautjes altijd heel erg gevonden. waarom heb ik nooit leuke ideetjes :cry:

Hier ook altijd: niets! Tot je eens niets zou geven. :trance:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 13 juni 2009 - 13:31

miranda zei:

hier ook hetzelfde probleem... morgen vaderdag en weet niet wat te kopen voor mijn vader (hij rookt niet, drinkt niet en staat op dieet van mama), einde van deze maand is het zijn verjaardag en op de koop toe zijn mijn ouders 50 jaar gehuwd op 11 juli.
Een bongo bon is afgewezen omdat vader niet heel erg gaat voor alleen een weekendje... ze gaan volgende week reeds op reis en vinden dat meer dan genoeg. Een kledingsbon kreeg hij reeds voor nieuwjaar, mijn moeder ook trouwens maar mama heeft vader zijn bon ook opgedaan voor haar.. dus een nieuwe bon is uitgesloten.... :o

heb misschien al gedacht om 1 bon te kopen in mediamart.... voor alles te samen.vaderdag+verjaardag+huwelijksverjaardag.

Ja dat is wel altijd leuk als ze houden van DVD's, CD's en technologische snufjes.
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 15 juni 2009 - 20:48

hier is dit ook altijd hetzelfde probleem,ik heb ook nooit originele ideeën

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 15 juni 2009 - 21:33

Mieke zei:

Ja dat is wel altijd leuk als ze houden van DVD's, CD's en technologische snufjes.

DVD's en CD's hoegenaamd niet ... vader download de nieuwste muziek en films

Bewerkt door miranda, 15 juni 2009 - 21:43.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 15 juni 2009 - 23:07

ik vind het ook altijd moeilijk, en zeker omdat iedereen hier in December verjaard !!

Geplaatste afbeelding

Guest_karin_*
Guest_karin_*

#12 Geplaatst 16 juni 2009 - 13:19

Ik heb mezelf eens laten fotograferen bij een echte modellen-fotograaf.
Heb mijn vriend dan mezelf in een kader kado gedaan.

Toen waren we wel nog maar pas samen! :oops:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 16 juni 2009 - 14:03

Ik denk dat het vooral toch zowiezo persoons-gericht gaat moeten zijn. Voor mijn papa zijn verjaardag (mei) heb ik een voetbad gekocht omdat die al wat van hogere leeftijd is en ik weet dat hij daar veel aan gaat hebben. Hij was er dan ook wel echt mee in de wolken. Nu heb ik hem 4 flesjes olijfolie cadeau gedaan van Toscaanse, Franse, Italiaanse origine en eentje met Zwarte Truffel. Beiden waren in de wolken omdat mijn moeder dat ook een handig cadeautje vindt. Tja hier koken ze vooral erg graag en moet het altijd iets nuttig zijn om in de keuken te kunnen gebruiken (meestal). Mijn vriend is ook meer voor nuttige dingen, maar ik heb ooit es een ex een kussen cadeau gedaan met onze foto opgeprint. Heb er heel Aalst (toen ik daar nog naar't school ging) voor rondgebeld en gestapt om een deftig kussen te vinden en een deftig persoon om dat te printen en het is prachtig geworden. Dit was wel meer voor Valentijn en ik had er nog heel wat andere zelfgemaakte dingen (voornamelijk) bijgedaan.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#14 Geplaatst 17 juni 2009 - 20:53

Had voor mn vader dat braintraining ding van bij d morgen.. twas nog gratis ook :d die mens doe da graag en die was er keiblij mee :-)
alleen, de Jurgen zijn verjaardag is den 16e juli en, ik weet niet wat doen...
Denk in het bowlingpaleis fondue doen en bowllingspelletjes achteraf. is wel duur, maar das wel heeel leuk :-)
maar dan heb ik geen cadeau...

Bewerkt door Britt, 17 juni 2009 - 20:56.