Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Amira is mama geworden (13 weken! p.37)

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.994 berichten
  • 1 katten

#121 Geplaatst 09 maart 2012 - 21:22

OOOOohhhh weer kleine ukjes van Amira ben zeer benieuwd . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Sarah_saar
Sarah_saar
  • 559 berichten
  • 7 katten

#122 Geplaatst 10 maart 2012 - 19:01

Wij duimen met z'n allen mee!! :duim: :duim: Nino (onze redpoint pers) is héél nieuwsgierig naar de gouden perzenbollekes :lachen:

SteffiJ
SteffiJ
  • 168 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 10 maart 2012 - 19:36

Ze ziet er goed uit! :geluk:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#124 Geplaatst 14 maart 2012 - 09:46

Ik maak me precies meer zorgen dan vorige jaren. Misschien omdat ze vorig jaar een miskraam gekregen heeft en Aynoa's nestje nu ook niet zo super was..
Ik heb de ukjes nog niet gevoeld. Ik denk dat ik gisteren iets gevoeld heb, maar 't was zo zacht dat ik niet zeker ben dat het dat wel was, of misschien heb ik me dat gewoon ingebeeld. :louche: Normaal gezien voel ik ze tegen deze tijd al goed bewegen. Amira verliest ook wat vaginavocht, maar dat had ze de vorige zwangerschappen ook naar het einde toe. Het is niet groen en stinkt niet dus moet ik me geen zorgen maken hé? Ik wil toch wat bevestiging omdat ik met allerhande doembeelden in m'n hoofd zit.
Nog 8 dagen en ze zit op dag 65!

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#125 Geplaatst 14 maart 2012 - 10:25

Soms is het wel moeilijk om beweging te voelen, ik heb dat soms ook, zolang dat haar vocht niet stinkt dan zit je goed.
Al kan ik wel begrijpen dat je ongerust bent omdat je al iets hebt meegemaakt, zou ik ook hebben.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#126 Geplaatst 14 maart 2012 - 10:29

Kan het idd begrijpen Gaetane. Het kan zijn dat ze maar een klein nestje heeft, dan voel je al minder.
Dat ze vocht verliest, dat baart mij wel een beetje zorgen. Waarom start je niet met clavubactin, en dan tot 10 dagen na de bevalling.
Persoonlijk doe ik dit vaker bij zwangere poezen, hiermee heb ik wel nesten gered en ook moeders.

Bewerkt door jubikelcats, 14 maart 2012 - 10:30.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#127 Geplaatst 14 maart 2012 - 10:32

Oei :s
Chanel heeft dat ook al gehad en toen was er niets aan de hand.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#128 Geplaatst 14 maart 2012 - 10:33

Solotje zei:

Oei :s
Chanel heeft dat ook al gehad en toen was er niets aan de hand.

Onder het mom, better safe than sorry. Amira heeft een verleden met een miskraam.

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#129 Geplaatst 14 maart 2012 - 10:34

jubikelcats zei:

Onder het mom, better safe than sorry. Amira heeft een verleden met een miskraam.

Ja dat is ook waar en daar heb ik totaal geen ervaring mee.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#130 Geplaatst 14 maart 2012 - 12:10

Met vocht bedoel ik niet plasjes ofzo, maar echt gewoon aan haar vagina.
Ik denk dat ik die AB nog liggen heb en anders ga ik naar de DA. Merci voor de tip!

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#131 Geplaatst 14 maart 2012 - 13:22

Aargh, ik heb geen Clavubactin meer. Ik heb in het verleden al gemerkt dat DA's niet zo snel AB voorschrijven. Waarschijnlijk ga ik gewoon te horen krijgen dat het niet nodig is.
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#132 Geplaatst 14 maart 2012 - 15:22

Net gebeld maar mijn eigen DA is op de baan. Ik ga binnen een uur eens terugbellen want die DA die er nu was kent de hele voorgeschiedenis niet van Amira.

Het goede nieuws is dat ik de ukjes gevoeld heb. Zacht, dat wel, maar ik heb toch leven gevoeld. Misschien is haar nest idd kleiner dan haar voorbije 2 nesten. Ze heeft er 2x 4 gehad (bij het A nestje helaas 1tje dat dood was) maar misschien is het er nu maar ééntje? (Ik hoop can niet want dan wordt dat NOG moeilijker om af te staan. :p )

De DA stelde voor om een echo te nemen, maar dat brengt natuurlijk weer stress met zich mee.. Ik vind dat wat dubbel. Nu ik leven gevoeld heb vind ik dat niet echt nodig. Wat denken jullie?  

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#133 Geplaatst 14 maart 2012 - 17:21

Mijn persoonlijke mening niet doen. Geeft idd zoals je zelf zegt onnodig stress met zich mee. En dierenartsen weten zich niet altijd heel plastisch uittedrukken ;)

Fijn dat je leven heb gevoeld.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#134 Geplaatst 14 maart 2012 - 17:23

Ik mag achter AB gaan, super!
Ze zei zelf dat je daar nu niks mee verkeerd kan doen en we beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ik ben blij, in het verleden (bij een andere da) heb ik soms moeten zagen achter AB en kreeg ik ze uiteindelijk nog niet mee. :s

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#135 Geplaatst 14 maart 2012 - 17:24

Super, vasthouden die dierenarts ;)