Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Amira is mama geworden (13 weken! p.37)

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#136 Geplaatst 14 maart 2012 - 17:25

jubikelcats zei:

Mijn persoonlijke mening niet doen. Geeft idd zoals je zelf zegt onnodig stress met zich mee. En dierenartsen weten zich niet altijd heel plastisch uittedrukken ;)

Fijn dat je leven heb gevoeld.

Ik reageerde net voor je reactie hier stond. :wi Ik zei daarnet tegen mijn eigen DA dat ik liever geen echo neem en zij vond het ook niet nodig.
Dat ze nu maar voldoende rust.

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#137 Geplaatst 14 maart 2012 - 17:33

Hopelijk heb je straks een prachtig mooi en vooral gezond nest gouden beebjes. En natuurlijk dat Amira ook een lieve en toegewijde poes is, met wie het ook super gaat.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#138 Geplaatst 14 maart 2012 - 18:56

we duimen hier dat alles prima verloopt  :duim: :duim:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#139 Geplaatst 14 maart 2012 - 19:43

jubikelcats zei:

Hopelijk heb je straks een prachtig mooi en vooral gezond nest gouden beebjes. En natuurlijk dat Amira ook een lieve en toegewijde poes is, met wie het ook super gaat.

Aan dat laatste twijfel ik niet. Het is zo'n fantastisch moedertje. Het zou me verbazen moest ze plots niet naar haar ukjes omkijken.
Ik hoop ook dat alles goed verloopt en probeer me niet teveel zorgen te maken. Ik probeer ze ook zoveel mogelijk rust te gunnen maar dat is niet altijd even makkelijk met een hyper-dochtertje. Amira heeft trouwens geen koorts, eet & drinkt goed en is erg aanhankelijk. Ik denk dat ze het niet erg vond dat ik mijn hand zoveel op haar buik legde om haar kindjes te voelen. Ze genoot met volle teugen. :love4:

Ik ben nu wel erg benieuwd hoeveel kittens ze gaat hebben. Ik gokte zelf op 3 of 4 maar nu ik zo weinig voel weet ik het echt niet. Nog een weekje geduld! En ik ben ook zoooo benieuwd hoe die mini leeuwtjes eruit gaan zien.

@ Anne: Merci. :wi

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#140 Geplaatst 15 maart 2012 - 13:34

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.994 berichten
  • 1 katten

#141 Geplaatst 17 maart 2012 - 22:22

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#142 Geplaatst 17 maart 2012 - 23:09

hoop op een goede bevalling en dat ze alle gezond zijn en blijven

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#143 Geplaatst 18 maart 2012 - 11:43

Dag 60!!
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.994 berichten
  • 1 katten

#144 Geplaatst 19 maart 2012 - 16:02

En hoe gaat het met mama Amira ,ben benieuwd naar de golden leeuwtjes . :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#145 Geplaatst 19 maart 2012 - 16:38

Ja laat maar weten hoe het gaat!! :geluk: :geluk: :geluk: Ik stuur je ook een pbtje!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#146 Geplaatst 19 maart 2012 - 17:25

Het is hier nog erg rustig. Ze is enooorm aanhankelijk en zoekt me echt op. Ik denk dat ze weet dat er iets op til is.
van mij mag ze wel wachten tot woensdag want vriendlief heeft dan congé genomen zodat ik Amira kan bijstaan bij haar bevalling. Ik verwacht dat ze weer wat steun bij me zal zoeken.

Ik ben enorm benieuwd of het een klein nest gaat zijn, ik voel zo weinig leven dat ik me voorbereid heb op 1 kitten. :lachen: Hopelijk zijn het er toch minimum 2. Enig kitten zijn lijkt me zo saai?

Amira's buikje is toch redelijk groot, ik zou er best nog eens een foto van trekken voor het te laat is hé, dan kunnen jullie meegenieten.
De werpkist staat inmiddels klaar. Iedereen, buiten Amira heeft het al geïnspecteerd. Ik denk dat ze er niet in zal willen bevallen. Al hoop ik uiteraard dat ze in de werpkist zal bevallen, dat is toch het makkelijkst.

Geplaatste afbeelding

mac jr
mac jr
  • 683 berichten
  • 4 katten

#147 Geplaatst 19 maart 2012 - 19:26

oh , ben benieuwd voor haar buikske op foto te zijn... ;)
hoop voor jou dat ze kan wachten tot woensdag zodat je haar kunt steunen moest ze het nodig hebben

mss krijpt ze op het laatste moment in de werpkist

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#148 Geplaatst 20 maart 2012 - 09:37

Al verandering??? We zijn nieuwsgierig :a :a

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#149 Geplaatst 20 maart 2012 - 10:36

:lachen:
Neen, alles is nog steeds rustig. Ik zei deze morgen nog tegen mijn vriend dat ik niet verwacht dat ze morgen gaat bevallen. De vorige keren beviel ze op dag 64. Maar alles kan plots wel snel gaan uiteraard.
Ik slaap beneden dus als ze me 's nachts nodig heeft ben ik er.
Gisterenavond is ze toch eens de werpkist in gegaan maar ik merk nog weinig nestdrang

Ik heb net wat buikfoto's genomen, maar eigenlijk valt haar buikje niet goed op op de foto.
P1050467.JPG
P1050480.JPG
P1050481.JPG

.

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#150 Geplaatst 20 maart 2012 - 10:51

Ik gok op 3. Ze heeft duidelijk aan 1 kant een uitstulping ;)
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!