Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Amira is mama geworden (13 weken! p.37)

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#361 Geplaatst 17 april 2012 - 08:54

oh :heart: :heart:  dat 2de filmpje is schitterend :LOL:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#362 Geplaatst 17 april 2012 - 08:56

en die foto dicht bij mams :love3: daar zou je best wel eens een prijs mee kunnen winnen, prachtig :d

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#363 Geplaatst 18 april 2012 - 14:12

Inmiddels bijna 4 weken oud.
Ik weet nog steeds niet of ik ze ga houden. :roll: 't Is gewoon zo dubbel. Ik had graag nog een kitten uit Amira gehouden en nu de voorbije 2 nesten (even de miskraam van vorig jaar meegerekend als een nest) niet goed verlopen zijn heb ik een beetje schrik dat dit haar laatste nest gaat zijn. Als het volgend jaar weer misloopt laat ik ze immers steriliseren. Uiteraard kan het gewoon de combinatie van Dayna's ouders zijn die niet oké was. Maar Amira is ook 'al' 5,5 toch geen piepjong (fok)poesje meer. :wi

Ik vind Dayna's golden erg mooi, maar ze heeft misschien net iets teveel neus. :p Ik vind die neuzen zo moeilijk! De kop vormt zich naarmate ze ouder worden en die neus kan nog wat optrekken (tja, hoe formuleer je dat eigenlijk?) maar voor hetzelfde geld blijft ze zo'n lange glijbaan hebben. :mrgreen:
Ik had gehoopt op een iets kortere neus dan mama Amira. Voor de rest lijkt het me een erg leuk poesje en ze is ook zo lief (maar dat zeg ik iedere keer, niet?). daarbij komt nog dat ik gewoon nog meer moeite ga hebben om het af te staan omdat het er maar eentje is. :lachen:
Soit, ik heb wel nog even tijd maar ik vind het gewoon lastig.

Nayra vindt Dayna fantastisch. Amira wil helaas bijna niet meer in de ren dus loopt het kleintje hier gewoon rond. Ik moet soms ogen op mijn rug hebben want ze blijft het maar knuffelen. Gelukkig is ze voorzichtig, maar je weet nooit hé.

Geplaatste afbeelding

Met halfbroer Balou :love4:
Geplaatste afbeelding

Kind & kat. Aylinn vindt het kleintje ook erg interessant. :mrgreen:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#364 Geplaatst 18 april 2012 - 14:20

Ze is zo leuk :love: ik zou haar houden, zeker omdat je zo'n dubbel gevoel hebt.
Zo ben je ook zeker dat je een nakomeling hebt van haar want het is ook niet gezegd als ze een volgend nestje heeft dat er een poesje in zit en/of zij wel fokgeschikt is.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#365 Geplaatst 18 april 2012 - 14:43

:love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#366 Geplaatst 18 april 2012 - 15:03

Solotje zei:

Ze is zo leuk :love: ik zou haar houden, zeker omdat je zo'n dubbel gevoel hebt.
Zo ben je ook zeker dat je een nakomeling hebt van haar want het is ook niet gezegd als ze een volgend nestje heeft dat er een poesje in zit en/of zij wel fokgeschikt is.

Ja, maar ik wil ook nog een kitten uit Aynoa. :mrgreen: En dan nog een blue golden. Zelf fokken blijkt quasi onmogelijk zonder eigen dekkater. Dus wie weet komt die er ook nog eens. Snap je nu het dillema? :x
Ik heb geen zin om binnenkort 10 katten te hebben want dan kan ik ze niet genoeg aandacht meer geven. (Ik spreek puur over mezelf, dit is geen verwijt naar andere mensen toe. :wi )  

Puur qua uiterlijk is haar neuslengte is toch een twijfelpunt. Ik wou een neus die wat kleiner was dan die Amira. Ik vind het zo moeilijk om te bepalen hoe die eruit zal zien als ze volwassen is. :roll: Iets dat je met de jaren leert naar het schijnt? Tot nu toe wordt het er niet makkelijker op.

Geplaatste afbeelding

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#367 Geplaatst 18 april 2012 - 15:10

zo lief dotske :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#368 Geplaatst 18 april 2012 - 15:11

Dat is inderdaad lastig :( al die moeilijke beslissingen.
Ik hoop dat je er uit geraakt maar ik zou ook inderdaad één katje houden om dezelfde reden dat jij aan geeft, ik zou zeggen veel succes! :)

hilleke
hilleke
  • 19.509 berichten

#369 Geplaatst 18 april 2012 - 15:15

Ik vind ze prachtig, maar ja, hou eerlijk gezeg niet zo van die platte neusjes. :oops:
Kan geloven dat het moeilijk is maar je hebt nog tijd he, ze is nog jong.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#370 Geplaatst 18 april 2012 - 15:46

Wat leuke filmpjes van dat  wollebolletje ,ik vind haar prachtig :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#371 Geplaatst 18 april 2012 - 21:29

inderdaad moeilijke keuze O:) ze ziet er zoooooooooooooooooooo lief uit en tis zo'n mooie dame :love3: :love3:  ik ben gevallen voor het kleintje O:) O:) en dan dat andere kleine spruitje, veel veranderd ;) zo'n mooie, grote ogen :LOL:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#372 Geplaatst 19 april 2012 - 00:48

anne58 zei:

ik ben gevallen voor het kleintje O:) O:)

Echt? Dat had ik niet verwacht van je Anne! :mrgreen: :slach:

Aylinn is echt gigantisch (in de breedte vooral :lachen: ).  

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#373 Geplaatst 21 april 2012 - 16:24

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#374 Geplaatst 23 april 2012 - 16:27

4 weken:

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

:lachen:
Geplaatste afbeelding

:p
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Wat een model :love:
Geplaatste afbeelding

Met halfbroer balou:
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door elixeryen, 23 april 2012 - 16:38.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mèrida_*
Guest_Mèrida_*

#375 Geplaatst 23 april 2012 - 17:25

Amai wat een mooi poesje !! Super mùooie kleuren en vind haar neusje heel mooi !!! :heart: :heart: :heart:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens