Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Amira is mama geworden (13 weken! p.37)

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#556 Geplaatst 25 juni 2012 - 20:08

ik zal ze ook missen  O:) tis toch een schatje zulle :oops: tziet er een sloebertje uit :love: eigenaardig dat het niet goed zit tussen Aynoa & Dayna :catnoknow en nu hopen en duimen dat we Dayna kunnen volgen ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#557 Geplaatst 28 juni 2012 - 19:17

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Veerle Serry
Veerle Serry
  • 367 berichten
  • 6 katten

#558 Geplaatst 29 juni 2012 - 07:01

Veel succes vandaag!  Het is niet erg hé, als je het niet kan droog houden.  Ik denk dat dat bij mij ook het geval zal zijn binnen enkele weken :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#559 Geplaatst 29 juni 2012 - 16:22

Deze avond vertrekt ons sloebertje. Momenteel ligt ze lekker te soezen op de krabpaal, zich nog van geen kwaad bewust. Loubna zal haar wel missen denk ik.
Na het eten brengen we haar. Ik ben benieuwd hoe Nayra gaat reageren als haar vriendin niet terug meekomt naar huis. Slik!

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#560 Geplaatst 29 juni 2012 - 17:25

Geef Dayna nog een dikke knuffel :(

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#561 Geplaatst 29 juni 2012 - 17:29

elixeryen zei:

Deze avond vertrekt ons sloebertje. Momenteel ligt ze lekker te soezen op de krabpaal, zich nog van geen kwaad bewust. Loubna zal haar wel missen denk ik.
Na het eten brengen we haar. Ik ben benieuwd hoe Nayra gaat reageren als haar vriendin niet terug meekomt naar huis. Slik!

:hug: :hug: :hug:

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#562 Geplaatst 29 juni 2012 - 20:41

en ...................... hoe is het verlopen ??? O:) en Nayra ??????????????? :onzeker:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#563 Geplaatst 30 juni 2012 - 20:39

(Leuke avatar Anne!! :mrgreen: )

Alles is goed verlopen. Dayna stelt het prima. Ze is helemaal niet bang, verkent het huis al goed. Ze blaast soms naar één van de 2 poezen maar ze vechten niet. Dayna is erg lief met de kindjes.
Ik ben zo blij dat ze het goed stelt!!

Nayra viel uiteindelijk wel mee. Het dochtertje van die mensen had veel speelgoed uitgehaald en uiteindelijk wou Nayra niet meer mee omdat ze wou blijven spelen. Naar Dayna keek ze zelfs niet meer om. :louche: Ze heeft zelfs wat speelgoed mee naar huis gekregen.

Eenmaal in de auto en thuis vond Nayra het wel raar dat Dayna hier niet meer was. Vandaag was ze er ook weer over bezig maar al bij al valt het nog mee. Wat traantjes maar geen drama zoals ik verwacht had.

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#564 Geplaatst 30 juni 2012 - 21:40

das goed nieuws :LOL: blij dat het goed verlopen is met Nayra ;) binnenkort ziet ze weer de Ctje :) Cayran wordt echt een ferme jongen hoor :oops:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#565 Geplaatst 02 juli 2012 - 10:18

Ik ben zo benieuwd naar hen! Bijna 1 jaar zeg!
Geplaatste afbeelding

Fien C
Fien C
  • 277 berichten

#566 Geplaatst 02 juli 2012 - 11:03

Wel, ik heb met grote ogen alle pagina's bekeken! Wat een dotje en wat een klassefoto's! Proficiat met jullie grote, knappe pers!
Lieve groetjes, Fien! :catyawn