Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenwiel

• Log in om te reageren
76 reacties op dit onderwerp
Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 juni 2011 - 19:54

Binnenkort krijgen wij een kattenwiel in huis. Ik vind het ontzettend spannend hoe onze 3 schatten er gaan op reageren.

Is er iemand die daar al ervaring mee heeft?

Bijgevoegde thumbnails

• 2238032892_0e35bffe27.jpg

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#2 Geplaatst 20 juni 2011 - 20:31

Mijn katten zijn er gek van:

Bewerkt door speedy-1, 20 juni 2011 - 20:36.

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 20 juni 2011 - 20:33

Hoeveel heb jij het jouwe betaald?

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 juni 2011 - 20:39

Dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben benieuwd hooeveel dat zou kosten......... Veel zeker???

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#5 Geplaatst 20 juni 2011 - 20:40

Ik heb de mijne hier vandaan: Start
Op de site staan de prijzen.
Het is best veel geld, maar hij wordt bij mij zo goed gebruikt dat ik er geen spijt van heb. Echt het beste speeltje wat ik ooit voor ze heb gekocht.
Je kan hem trouwens ook een weekje huren met de mogelijkheid hem te kopen als hij echt bevalt.

Guest_Mauje_*
Guest_Mauje_*

#6 Geplaatst 20 juni 2011 - 20:44

:d leuk z'n kattenwiel

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 20 juni 2011 - 20:45

De onze is al besteld, hij komt normaal gezien binnen 3 weken aan. En hij komt toevallig van dezelfde maker. De onze zou de grootste maat worden en zou 650€ gaan kosten. We hebben zowieso de grootste maat nodig aangezien onze Savannah katjes vrij groot gaan worden.

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#8 Geplaatst 20 juni 2011 - 20:49

Ik heb ook het grootste wiel en ben erg blij mee dat ik niet voor de kleinere ben gegaan. Maar leuk dat hij van de zelfde maker komt. Kan je zeggen dat je dan een goede hebt. Levert echt kwaliteit af en hij is helemaal geluidloos. Als ik tv zit te kijken op twee meter afstand van het wiel hoor ik ze er niet eens in lopen. Ja mits ze eventjes echt hard gaan rennen. Maar dan nog geen herrie.
En savannah's...... ze zijn nog niet zo oud zo te horen. Maar die gaan er echt wel in lopen, kunnen ze goed gebruiken als uitleving.
Ben benieuwd naar de eerste foto's en misschien wel video's in het wiel straks.
Ik heb hier twee traditionele siamesen en een Bengaal.

Bewerkt door speedy-1, 20 juni 2011 - 20:52.

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 20 juni 2011 - 21:21

Ik ben heel blij dat ik iemand heb die al bij die maker heeft gekocht. Ik was nogal sceptisch met zomaar geld te geven aan iemand die je niet kent. Wie weet geven ze nooit het kattenwiel. Vanaf ik het ga hebben ga ik zeker veel foto's en video's maken. Volgens mij moeten daar enorm grappige dingen uitkomen.
Jouw katten zien er heel leuk uit! En jouw Bengaal zal dat kattenwiel ook wel goed kunnen gebruiken! :thumb:

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#10 Geplaatst 20 juni 2011 - 21:27

Ik had het wiel ook al bij twee mensen zien staan. O.a. bij de cattery waar mijn bengaaltje vandaan komt. Dus ja dan voelt het inderdaad wel meer vertrouwd om zoiets te bestellen. Maar hier ga je zeker geen spijt van krijgen. Je tv kan straks uit en je kan je stoel richting het wiel draaien :duim:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 20 juni 2011 - 21:33

Heb dit op tv al gezien en eerlijk gezegd zou ik dat nooit kopen.  

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#12 Geplaatst 20 juni 2011 - 21:42

catherine zei:

Heb dit op tv al gezien en eerlijk gezegd zou ik dat nooit kopen.  

Waarom niet mag ik vragen. Kan me voor stellen dat je denkt dat het niks voor je katten is en dat zou kunnen want hier lopen er ook maar twee van de drie in. En eigenlijk ook precies de twee waar ik van te voren van verwachte dat het wel wat voor hun zou zijn.

Maar die twee vinden het echt heel leuk en de oudste van de twee was iets te zwaar en is een halve kilo kwijt. Dus het is nog eens erg goed voor ze die extra beweging ook. Maar het kost best wat en je moet er ook de ruimte voor hebben. Maar ik heb alleen spijt dat ik het niet eerder voor ze gekocht heb.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 20 juni 2011 - 21:48

Het doet me denken aan hamsters die in hun wiel draaien. Ik zeg wel dat ik het niet zou kopen maar heb niet gezegd dat het niet nuttig zou zijn. Ik vind het redelijk groot, zou begod niet weten waar dat zetten en het is toch wel heel duur. Stel je voor dat geen één poezel erin zou lopen dan zit je wel met je duur rad.

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 20 juni 2011 - 21:51

catherine zei:

Het doet me denken aan hamsters die in hun wiel draaien. Ik zeg wel dat ik het niet zou kopen maar heb niet gezegd dat het niet nuttig zou zijn. Ik vind het redelijk groot, zou begod niet weten waar dat zetten en het is toch wel heel duur. Stel je voor dat geen één poezel erin zou lopen dan zit je wel met je duur rad.

ik zie onze tom daar ook nog niet direct in rondlopen :-)

speedy-1
speedy-1
  • 361 berichten

#15 Geplaatst 20 juni 2011 - 21:57

Ja daar was ik ook bang zo duur en als ze er nou niet in willen lopen. Dus heb gewacht tot er een bengaaltje kwam omdat ik daar wel redelijk zeker van kon zijn dat die er in ging lopen. Maar de siamesen deden het ook gewoon, dus had achteraf zo iets van had het best eerder kunnen doen. Scheelt wel dat je tegenwoordig ook de mogelijkheid hebt er eentje uit te proberen. Je huurt hem dan en als je hem wil houden vervalt de huur en kan je hem kopen. Weet je in ieder geval zeker dat het geen weggegooid geld is. Maar je moet er inderdaad wel ruimte voor hebben want het is een aardig opstakel. Maar ik heb er gelukkig een mooi muurtje voor.

En wat betreft hamsters en katten. Hamsters die in een kooitje zitten en alleen een wiel hebben om in te lopen is een beetje zielig. Een kat kan gewoon lekker door het hele huis rennen en als hij zin heeft een stukje hardlopen in het wiel. Je moet het misschien meer zien als zo'n loopband voor mensen die binnenhuis wat willen sporten.