Spring naar inhoud

- - - - -

Savannah kittens

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 juni 2011 - 23:12

Eerst en vooral heb ik 2 filmpjes voor jullie met een paar close ups van Savke en Xela. :goofy:

Ik kan jullie al vertellen dat mijn twee kleine Savannakes heel erg speels zijn. Alles rondom hen bezien ze als speelgoed. Om die reden moet ik ook veel spullen wegsteken voor hun. Het zijn ook geniepige dieven. Ze pakken spullen van de baasjes waarvan ze weten dat het niet mag. En dan bekijken ze u met de meest engelachtige gezichtjes wanneer ze het voor je neus doen. De favoriete objecten van Savke en xela zijn momenteel mijn BH, mijn oordopjes, mijn zakje met ringetjes in voor in een map, balpennen, kousen, ... :o

Het zijn ook twee hele slimme kittens. Ik heb op mijn nachtkastje een touch-lampje staan en ze weten perfect hoe het aan moet. Vooral wanneer ze vinden dat het voor hun te donker wordt. :x

Verder zijn het ook enorm lenige beestjes. Ze kruipen door de kleinste gaatjes en manouvreren zich in soms hele vreemde bochten. Ze kunnen overal op springen en ook overal tussen kruipen. :trance:

Morgen meer nieuws ...  :hoi:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 20 juni 2011 - 23:40

ooh, wat schattig zeg! prachtige kittens!!! :heart: ik ben al helemaal verliefd! :love3:

heb je foto van de ouders? zullen ze groot worden, of worden ze neit groter dan een gewone kat?
Geplaatste afbeelding

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 21 juni 2011 - 10:49

De ouders zijn nog heel groot voor toch al aan de F5 generatie te zitten. Dus we veronderstellen dat de onze ook groot gaan worden. In ieder geval zowieso groter dan een normale kat.

Foto van de papa (rechts) en Foto van de mama (links)

Bijgevoegde thumbnails

• ghana02.jpg
  • lela2.jpg

Bewerkt door Goabees, 21 juni 2011 - 10:51.

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 21 juni 2011 - 10:59

:heart: :love3: :heart: :love3: :heart: ambiance verzekerd in huis!!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 21 juni 2011 - 11:49

Mooie kittens :love3:

Onze MoucheMouche speelt op exact dezelfde manier, eerst alles wat bekijken hoe ze het het beste kan vangen en dan constant aanvallen en ook voortdurend kappen met haar pootje :love3: en wij hebben hier ook twee pikkendieven in huis, sokken, clipjes van de gordijnen, rietjes en rekkertjes zijn hier favoriet. Zelfs onze ragdoll Yumi steelt sokken en het is dan zo'n schattig zicht om die daarmee te zien spelen dat je er haar gewoon verder mee laat spelen :loveshower: :love3: O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 21 juni 2011 - 12:52

Mooie kittens :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 21 juni 2011 - 23:48

Vandaag hebben ze kennis gemaakt met mijn vriendin. Ze waren heel nieuwsgierig naar haar en speelden al direct met haar met zo een pluimpje aan een stokje. Dat is wel al een goede vooruitgang voor hun aangezien ze nog een beetje schuw zijn. Hopelijk gaan ze mij vannacht niet teveel terroriseren in mijn bed.

kika
kika
  • 3.830 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 juni 2011 - 19:35

:heart: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 23 juni 2011 - 20:03

Ze gaan iedere dag heel goed vooruit. Ik denk dat het niet lang meer zal duren vooraleer we ze goed kunnen strelen en oppakken. Vandaag hebben ze ook voor de eerste keer de andere kat gezien. En ze hadden een hele goede interactie met elkaar. Geen enkele die agressief deed. Beide kanten waren zeer nieuwsgierig naar elkaar. Vooral de 2 Savannahs naar mijn Moesjke. Ze wilden al direct bij haar zijn. :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 25 juni 2011 - 20:47

:heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 26 juni 2011 - 14:34

Het zijn echte gangsters. Overal moeten ze aanzitten. Niks is veilig voor hen. Ze hebben zoveel speelgoed, maar toch moeten ze alles van mij pikken om mee te spelen.
We kunnen ze ondertussen al een beetje strelen. Ze eten waar wij vlak voor de pot erbij zitten. En ik denk dat ze ondertussen ook al gegroeid zijn. Maar als je ze iedere dag ziet, merk je dat niet goed.

Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Isjuh
Isjuh
  • 2.160 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 27 juni 2011 - 17:24

Mooooooi seg :heart:
Merksem is niet zo ver van Schoten voor een :katnap: hahahaha
Geplaatste afbeelding
      Groetjes Iris & de andere diertjes :rub:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 27 juni 2011 - 17:25

:love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 27 juni 2011 - 23:43

Isjuh zei:

Mooooooi seg :heart:
Merksem is niet zo ver van Schoten voor een :katnap: hahahaha

Is inderdaad niet ver. Als ze ons volledig gewend zijn, zal ik eens met mijn vriend spreken of je ze geen bezoekje kunt brengen om ze te zien :p
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Isjuh
Isjuh
  • 2.160 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 28 juni 2011 - 20:37

Goabees zei:

Is inderdaad niet ver. Als ze ons volledig gewend zijn, zal ik eens met mijn vriend spreken of je ze geen bezoekje kunt brengen om ze te zien :p

Ooooh dat sla ik zeker niet af dan :heart:
Geplaatste afbeelding
      Groetjes Iris & de andere diertjes :rub: