Spring naar inhoud

- - - - -

Software-update iphone

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#1 Geplaatst 14 juni 2009 - 13:12

Voor de mensen die een iphone hebben ... ik heb gelezen dat er op 17 juni een gratis software update (3.0) zou uitkomen. Iemand een idee hoe je die dan kan installeren?  

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 14 juni 2009 - 13:32

Via Itunes. Je Iphone aansluiten op de computer, Itunes openen en op Update klikken :)

Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#3 Geplaatst 14 juni 2009 - 13:48

ok. mercikes. ik hoop dat het gaat lukken woensdag ... want ben niet zo straf in die dingen :oops: .

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 juni 2009 - 13:53

Dat gaat best vlot hoor, geen nood. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#5 Geplaatst 14 juni 2009 - 13:55

komt die update dan bij downloads te staan? Of krijg ik automatisch de melding dat er een update beschikbaar is als ik de iphone aansluit op itunes?

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 14 juni 2009 - 13:59

Als je je Iphone aansluit en je opent Itunes dan zie je in de linkerkolom tussen de afspeellijsten, de bibliotheek etc je Iphone staan. Daar klik je dan op en normaal gezien krijg je dan rechts een scherm waar je hem kan updaten. Het is op dezelfde manier dat je er foto's en muziek opzet.

Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#7 Geplaatst 14 juni 2009 - 14:05

:thumb:
Ben nu itunes 8.02 aan het downloaden, want dat is blijkbaar vereist voor de nieuwe software.

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#8 Geplaatst 17 juni 2009 - 15:18

Bibie, komt de update er bij jou al op? Dacht dat het vanaf vandaag was, maar niets bij mij ... :oops:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 17 juni 2009 - 16:30

Mijn Iphone heeft het helaas vorige maand begeven.. Ik heb hem op een marmeren deurdrempel laten vallen, met het scherm naar beneden en hij is nu helemaal versplinterd :( . Ik had een adresje in West Vlaanderen gevonden waar ik hem eventueel zou kunnen laten maken (het is de Amerikaanse versie, dus in de winkel doen ze dat niet :( ), maar dat zal voor in juli zijn. :)

Ik weet het dus niet wanneer de update erop komt, want ik kan hem niet meer aansluiten op mijn pc. :cry:

Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#10 Geplaatst 17 juni 2009 - 19:30

Bibie zei:

Mijn Iphone heeft het helaas vorige maand begeven.. Ik heb hem op een marmeren deurdrempel laten vallen, met het scherm naar beneden en hij is nu helemaal versplinterd :( . Ik had een adresje in West Vlaanderen gevonden waar ik hem eventueel zou kunnen laten maken (het is de Amerikaanse versie, dus in de winkel doen ze dat niet :( ), maar dat zal voor in juli zijn. :)

Ik weet het dus niet wanneer de update erop komt, want ik kan hem niet meer aansluiten op mijn pc. :cry:

Oei da's jammer. Geen garantie als je hem hebt laten vallen allicht?
Ik dacht nochtans dat het scherm van de iphone tegen zoveel kon... :oops:

Update was maar vanaf 19u ...

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 17 juni 2009 - 20:01

AnnDB zei:

Oei da's jammer. Geen garantie als je hem hebt laten vallen allicht?
Ik dacht nochtans dat het scherm van de iphone tegen zoveel kon... :oops:

Update was maar vanaf 19u ...

Ja ik dacht ook dat het scherm tegen veel kon.. :louche: Je had mijn gezicht moeten zien toen ik hem van de grond nam :censored: .

Is de update gelukt? :)

Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#12 Geplaatst 17 juni 2009 - 20:14

Wel, als je de iphone crash tests op youtube bekijkt, zou je toch wel denken dat het tegen een stootje kan :louche: .

Update is gelukt ja :) . Vind het vooral handig da je nu ook je smsberichten in landscape kan typen.

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 21 juni 2009 - 14:55

MMS ziet er nu ook wel cool uit :d
Geplaatste afbeelding