Spring naar inhoud

- - - - -

Stronghold

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 14 juni 2009 - 19:20

Heb zonet de katjes ontvlooid, had 3 pipetten Frontline en 3 Stronghold. Alle poezen reageren normaal behalve Angel. Ik heb bij haar de Stronghold gebruikt en ze liep hier het huis rond gelijk een gek en als ik haar wil opnemen wil ze onmiddellijk weg en ze knijpt haar oogjes zo zachtjes dicht en dan weer open, het is net alsof ze in paniek is maar ik heb gehoord dat dat op het zenuwstelsel werkt. Zou het de geur kunnen zijn of de werking ervan? Of gewoon Angelke die wat in paniek is?

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 14 juni 2009 - 19:22

Bij ons vliegen ze ook door het huis als ze een pipet in hun nek krijgen.

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 14 juni 2009 - 19:25

Dus ligt het wss gewoon aan het feit dat ze beetje paniekerig reageert omdat ze niet weet wat er gebeurt? En wss ook de geur zeker? De anderen zijn vrij rustig gebleven en nog steeds rustig

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 14 juni 2009 - 19:26

Hier reageren ze er ook niet op, maar ik heb inderdaad al andere verhalen gehoord

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 14 juni 2009 - 19:30

iedere kat is anders he
ds denk ook gewoon effe reactie hierop
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 14 juni 2009 - 20:28

Ons Echo begon ook raar te doen..zo alsof ze ging overgeven maar zonder het geluid. Ze had precies teveel speeksel..heb bijsluiter gelezen en dat kon wel eens gebeuren maar er stond ook bij dat het snel over zou zijn en dat was dan gelukkig ook zo. Bang dat ik was..volgende keer neem ik voor Echo toch iets anders... O:)

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#7 Geplaatst 18 juni 2009 - 20:32

Kan iemand mij vertellen doe dikwijls frontline te gebruiken want nu onze poezen buiten komen (in de ren) zou ik hen toch wel op tijd willen behandelen tegen beestjes, want dat wil ik echt wel vermijden dat ze dat krijgen. Hoeveel keer per jaar is het nodig?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 18 juni 2009 - 20:47

Fleterna zei:

Kan iemand mij vertellen doe dikwijls frontline te gebruiken want nu onze poezen buiten komen (in de ren) zou ik hen toch wel op tijd willen behandelen tegen beestjes, want dat wil ik echt wel vermijden dat ze dat krijgen. Hoeveel keer per jaar is het nodig?

Ik dacht maandelijks.

Geplaatste afbeelding