Spring naar inhoud

- - - - -

kuisen kattenren

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#1 Geplaatst 14 juni 2009 - 21:47

Hallo, ik heb een vraagje voor de mensen die een kattenren hebben.
Hoe kuisen jullie de ren uit? Bij ons staat de ren volledig tegen de grond zonder opening. Dus als je wil vegen of schuren kun je het moeilijke kwijt je water of zand. Zou het eventueel mogelijk zijn om er een soort pootjes onder te zetten zodat je het water kan wegtrekken? Hoe doen jullie dat en hebben jullie suggesties?

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 14 juni 2009 - 21:50

Heb hetzelfde probleem eigenlijk..tot nu toe heb ik de ren altijd gestofzuigd en met zo'n halfnatte dweil gekuist.
Maar ik wil hem zo ook eens goed uitschuren maar ja..het water kan inderdaad niet weg..

Guest_Kristel_*
Guest_Kristel_*

#3 Geplaatst 14 juni 2009 - 22:30

Bij ons staat de kattenren onder het terras en dat loopt wat af en op die stenen liggen dan houten vlonders.Ik stofzuig het elke week en 1 keer per jaar,net na de winter gaan de vlonders eruit en kuis ik het volledig.Ik stofzuig dus wel onder de vlonders hé.

Bijgevoegde thumbnails

• mei 2006 017.jpg
  • mei 2006 019.jpg

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 15 juni 2009 - 08:46

Ik veeg er gewoon eens door met een borstel voor het grootste vuil en dan opscheppen met een vuilblik. Ik vind het niet echt nodig om er echt met nat te kuisen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#5 Geplaatst 15 juni 2009 - 09:55

tja bij ons is dat voor de moment wel nog nodig. Wij wonen in een nog niet volledig afgewerkte nieuwbouwwijk en wij hebben nog veel last van stof en andere vuiligheid!Ik doe het ook met borstel en vuilblik maar het is toch af en toe nodig om nat te kuisen!

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#6 Geplaatst 21 juni 2009 - 17:55

Bij mij staan er pootjes of steuntjes onder voor waterpas te staan, dus hier geen probleem voor het water, ik heb de ren nog niet met water gekuist dat doet af en toe het rotweer hier en de wind blaast alle vuiligheid en kattenhaar buiten ofwel op een hoopje.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_2684.jpg

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 24 juni 2009 - 15:46

Het water loopt er bij mij wel onderuit maar het vuil niet. Dus ik moet ook altijd borstelen en het met een vuilblik wegdoen