Spring naar inhoud

- - - - -

Eigen dekkater -> evidente keuze?

• Log in om te reageren
96 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:33

elixeryen zei:

Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar eens dat uitgewerkt is kan die kater toch niet tussen de poezen lopen? :wi

Ik werk omgekeerd ik zet de poezen op supreleron en eens het uitgewerkt is mag de kater zijn gangen gaan en zich amuseren en dan ben je nadien toch weer een tijdje gerust min. 4 à 5 maand
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 29 augustus 2011 - 12:39

En hij kan dan gewoon tussen de poezen leven?
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 29 augustus 2011 - 14:06

Hij maakt hier toch geen problemen. Hij controleert zo nu en dan (ongeveer 3 à 4 keer per dag) de poezen en als ze niet "ontvankelijk" zijn gaan die dat wel even laten weten en dan laat hij die gerust.

Het is echt een creme van een kater.  Zo lief.  Natuurlijk als er een poes krols is moet ik die wel apart zetten.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 09 april 2012 - 09:58

Even een upje. :wi
Nog meer ervaringen? Pro's & contra's?
Ik heb eigenlijk gewoon wat schrik dat ik de kater niet tussen mijn poezen kan laten lopen. In veel cattery's zitten de katers apart en dat wil ik niet.

Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#35 Geplaatst 09 april 2012 - 12:03

Hier twee schatten van katers.Geen problemen mee (ééntje heeft wel een suprelorin implantaat).Als je een kater aanschaft moet je ook vooral naar zijn karakter kijken,een hele lieve zoeken,geen dominant type.

feroesti