Spring naar inhoud

- - - - -

Bedrog

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#16 Geplaatst 28 juni 2011 - 23:28

Bedankt Elena voor de link. :ha op die website staat alles dan weer net tegenovergesteld verteld en op de na-foto's (zoals hij terug naar de cattery zou gebracht zijn) ziet hij er echt vreselijk uit :( .

Ann&Dirk
Ann&Dirk
  • 2.755 berichten

#17 Geplaatst 28 juni 2011 - 23:33

De cattery staat ook wel sterk in haar schoenen in mijn ogen,anders zet je het verhaal ook niet online. En tja, het rapport van de inspecteur liegt er niet om.

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#18 Geplaatst 28 juni 2011 - 23:36

Ja en ze haalt het ook niet snel van haar website af...

Wildkitty
Wildkitty
  • 40 berichten

#19 Geplaatst 29 juni 2011 - 13:52

Ik heb de link verwijderd.
Omdat ik erachter ben gekomen dat ik niet de eerste ben waarbij ze dit flikt.

Ik heb ze terug gedaan omdat ik haar toen vertrouwde ik ben misschien te naief dat kan.
Ik heb nu goed contact met andere fokkers van dit ras die ook niet te spreken zijn over haar en mij steunen.
Met hun ga ik met deze zaak verder.

Dit topic was bedoeld om een antwoord op mijn vraag te krijgen.

Ik heb er veel spijt van dat ik ze terug heb gedaan als ik toen wist wat ik nu weet waren ze gecastreerd dat is heel simpel.
Maar de realiteit is dat jammer genoeg niet.
Modje van mij mag je dit topic verwijderen.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#20 Geplaatst 29 juni 2011 - 14:51

De andere cattery maakt jou zwart en omgekeerd... Hoe kan je verwachten hier raad te krijgen, als niemand weet hoe de vork echt in de steel zit? Jullie gebruiken dezelfde foto's als bewijsmateriaal, maar dan in omgekeerde volgorde :trance: Uit jouw voor en na-foto's bleek hoe slecht hij er aan toe was toen je hem kreeg, en hoe je hem weer beter gemaakt hebt. Die andere cattery gebruikt de identieke foto's maar beweert dat zij de poes in prima conditie gaf aan jou (voor-foto's) en hoe mager hij was daarna... 't Is toch zeer bizar. Hoe dan ook, ik wens je nog veel succes met je cattery, zij het met minder perikelen...

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 29 juni 2011 - 19:06

Ik lees dit als gewone huisdier liefhebber maar jeetje wat geld doet bij een mens.
Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#22 Geplaatst 30 juni 2011 - 12:46

Zo typisch dat twee catteries die eerst de beste vrienden zijn altijd na een tijd ruzie krijgen en dan mekaar maar zwart maken!Ik las deze week op de website van twee samenwerkende Siberen catteries dat de ééne cattery bij de andere ingebroken had en een heel deel van de andere cattery haar katten gestolen had!Die mevrouw stopt nu met fokken.Je houd het toch niet voor mogelijk :trance: .

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 30 juni 2011 - 13:24

Fokkatjes die niet presteren (katers of poesjes) die doe je niet terug (dat is kan doen met een defecte machine maar toch niet met een levend wezen! :evil: ).

Breng gewoon de fokker op de hoogte, castreer je katje, handel verstandig en vanuit je hart  en geef die poezen een leuk leven als castraat, bij jou thuis of als herplaatser.

Ik heb hier ook een castraat rondlopen die ik gekocht had om mee te fokken en die ik heb moeten laten castreren maar geen haar op mijn hoofd dat eraan gedacht zou hebben haar terug te doen ! No way!
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

turbojeng
turbojeng
  • 378 berichten

#24 Geplaatst 23 augustus 2011 - 13:48

hier moet ik toch even op reageren. ik heb zelf 2 poezen van de cattery die hier wordt zwart gemaakt en maiky is altijd mijne favouriete kater geweest omdat hij zo een grote gezette kerel was. ik weet dat in die cattery alles perfect verzorgd wordt. de dieren komen er echt niks tekort.
maar wat jij maiky hebt aangedaan is schandalig.En dan ook nog zo achterbaks doen en H. de schuld willen geven van alles??? je moest je schamen. :evil: ik heb allebei jullie cattery's gezien en geloof me zoals H. het heeft zul jij het nooit krijgen. en dan nog beweren dat jij de eerste showcattery met pixie bob bent?  volgens mij heb jij gewoon een probleem met je zelf. volgens mij was Sheila De Vlaminck de eerste Belgische Pixiebob cattery die showde met Pixiebobs.
maarja wie weet verkondig je volgende week dat jij begonnen bent met het ras pixie bob??? :evil: misselijk wordt ik van mensen zoals jij

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 23 augustus 2011 - 15:57

Oei. :o

Bewerkt door Zwerver, 23 augustus 2011 - 15:58.

Geplaatste afbeelding

marjo van sluis
marjo van sluis
  • 2 berichten

#26 Geplaatst 23 december 2011 - 18:56

die sheila de vlaminck is die nog steeds actief met pixie bobs het zou verboden moeten worden 4 jaar geleden heb ik bij haar mijn allerliefste simba gekocht voor veel geld maar dat maakt me niet uit kom net bij de dierenarts weg en nu blijkt hij in het nest het leukemievirus te hebben gehad vanaf zijn geboorte nu heeft hij darmkanker en moet ik hem tot mijn grote verdriet laten inslapen ook heeft ze me nooit de stamboom gegeven ze is het niet waard om in een naam genoemd te worden met een pixiebob bah dit wou ik even kwijt

marjo van sluis
marjo van sluis
  • 2 berichten

#27 Geplaatst 23 december 2011 - 18:59

oh ja en nog wat over die sheila de vlaminck de rest van het hele nest was na enkele maanden al dood de enige die er nog was was mijn simba dat smerige loeder heeft helemaal niets aan die katjes gedaan ze had ze kunnen laten inenten ik zal jullie vertellen mijn verdriet is zo intens dat ik mijn pixie weg moet brengen ik kan dat kreng wel vermoorden

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 23 december 2011 - 19:07

Hey Marjo, van cattery's of fokken ken ik niets af dus ik ga me er ook niet over uitspreken.  Dat zullen anderen hier met meer kennis van zaken wel doen denk ik.  Wel wil ik je veel sterkte wensen met Simba.  Vooral als het op zo'n manier moet gaan...  :hug:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 23 december 2011 - 19:12

krulleke zei:

In een contract heb je soms het recht op een nieuw kitten als je een kitten als dekkater gekocht hebt en hij dekt niet.Ik kan moeilijk geloven als jij beslist van jouw kat te houden (want dat was hij tenslotte) dat iemand daar ook maar iets tegen kan doen.Ik denk dat deze kwestie vooral over geld gaat en gepaard gaat met heel weinig dierenliefde maar wel met "fokken boven alles".

Denk ik ook zo over , en sorry ik heb nog nooit een contract gezien met zulke verplichtingen , die kater was vanaf de verkoop jou eigendom !!! Wie beslist er over jou bezittingen ? nee snap het hier niet goed hoor .

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 23 december 2011 - 19:15

chriske zei:

Denk ik ook zo over , en sorry ik heb nog nooit een contract gezien met zulke verplichtingen , die kater was vanaf de verkoop jou eigendom !!! Wie beslist er over jou bezittingen ? nee snap het hier niet goed hoor .

Dit is een topic van een half jaar geleden waar iemand net opnieuw in heeft gereageerd....
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...