Spring naar inhoud

- - - - -

Bedrog

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 23 december 2011 - 23:41

Marjananas zei:

Dit is een topic van een half jaar geleden waar iemand net opnieuw in heeft gereageerd....

Oei ja , zie het nu maar eerst , sorry , ik moet opletten !!! :LOL:

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 24 december 2011 - 11:01

en dan??? als het topic niet is afgesloten mag en kan er toch nog op gereageert worden?? :louche:

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#33 Geplaatst 24 december 2011 - 11:44

marjo van sluis zei:

die sheila de vlaminck is die nog steeds actief met pixie bobs het zou verboden moeten worden 4 jaar geleden heb ik bij haar mijn allerliefste simba gekocht voor veel geld maar dat maakt me niet uit kom net bij de dierenarts weg en nu blijkt hij in het nest het leukemievirus te hebben gehad vanaf zijn geboorte nu heeft hij darmkanker en moet ik hem tot mijn grote verdriet laten inslapen ook heeft ze me nooit de stamboom gegeven ze is het niet waard om in een naam genoemd te worden met een pixiebob bah dit wou ik even kwijt

Heel veel sterkte,ik heb ook dit jaar een fantastisch poesje verloren aan darmkanker,op zo'n moment word je helemaal gek van verdriet.Zij kwam ook van zo'n rotfokker (en was pas 5 1/2 maand oud).Ik heb het nu pas een beetje naast me kunnen neerleggen maar ik begrijp je kwaadheid heel goed.Ik kan er nog steeds niet over nadenken,dan doet het nog teveel pijn.