Spring naar inhoud

- - - - -

Rsi? gevolg van airco??

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#46 Geplaatst 06 juli 2010 - 16:41

tja, rust is niet voor niets rust he.

Ik heb toen zelf met rsi in mijn arm 6 weken thuisgezeten. Ik kon in het begin bijna niets meer, zelfs mijn tanden poetsen was een hel.

Na die zes weken was ik pijnvrij en kon ik weer op gaan bouwen met werken. Eerst een paar uurtjes, daarna steeds iets meer. Na nog eens 6 weken was ik weer volledig aan het werk.

Het is nu nog steeds (een van) mijn zwakke plek(ken). En ik moet oppassen dat ik genoeg oefeningen doe enzo, maar ik heb wel weer een gewoon toetsenbord en een gewone muis terug. Die had ik in aangepaste vorm. Nu dus niet meer en dat gaat prima

dus, rustig aan doen meis!

Bewerkt door ginnie, 06 juli 2010 - 16:41.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 06 juli 2010 - 17:34

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#48 Geplaatst 07 juli 2010 - 08:42

Gisteren was ik bij de kinésiste en het viel haar op dat ik veel ontstekingen heb als het mooi weer is. Als het warm is dan staat de airco ook op hé. Dus zij vermoedt dat de airco iets te maken heeft met deze ontstekingen die ik nu alweer heb.
Dadelijk ga ik het er op het werk eens over hebben.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#49 Geplaatst 07 juli 2010 - 09:11

Bah, airco is iets ongezonds! :s

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 07 juli 2010 - 09:47

Ik vind airco wel oké, zolang hij niet te koud staat. In onze veranda hebben wij ook een airco, maar ik zet die nooit lager dan 25°, voelt toch koel aan, maar is niet te koud.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 07 juli 2010 - 16:34

Lies zei:

Maar nee gij zot.
Ik trek mijne plan wel. 's morgens haal ik kleren uit de berg die ik wil aandoen en strijk ik dan snel. In het weekend zal ik wel eens tijd maken om te strijken, anders ga ik met mijn mand en een pruillipje naar mijn mama.

:ha :ha Zou ni pakken bij mijn moeder!! Ben uit huis gegaan op m'n 16de (lang verhaal :engel: ), moest op m'n 17de even terug thuis wonen om bepaalde redenen(nog langer verhaal :onzeker: :a ) en mogt alleen binnen als ik o.a. zélf m'n was en plas enzo deed...
Dus nu ben ik in het bezit van heel veel sport- en trekking- (outdoor-) kledij; dat hoeft ni gestreken te worden :catangel :catangel
Alleen voor thuis veel katoen enzo, maar meestal vouw ik dat zonder strijken op zonder ergens een plooitje te laten en dan onder de juiste stapel in de kast!!
Heel simpel :d
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy