Spring naar inhoud

- - - - -

Wat hebben jullie vandaag aan het huishouden gedaan..

• Log in om te reageren
88 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 17 juni 2009 - 14:18

PeggyJ zei:

:oops: , nee hoor, vidé opgewarmd in microgolf en kroketten in de frietketel gestoken

Vandaag onkruid geplukt tussen de plantjes en de raam van de auto gewassen waar de KS-sticker op moest komen :x

Dat ga ik vandaag eten :LOL:

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#47 Geplaatst 18 juni 2009 - 01:24

hmmmm weer ni veel, vandaag een zonnig dag in een week van regen dus even van het zonnetje gaan genieten in merksem op een terrasje met een coupeke krieken, moet toch ook kunnen hé?
deze avond blooterikjes knuffelen, wasmachinen volgestopt en droogkast eerst uitgeladen en opgevouwd en daarna terug gevuld :) heb ik toch nog iets gedaan :LOL:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#48 Geplaatst 18 juni 2009 - 01:35

PeggyJ zei:

Vandaag onkruid geplukt tussen de plantjes en de raam van de auto gewassen waar de KS-sticker op moest komen :x

mobius zei:

Dat ga ik vandaag eten :LOL:

Was het onkruid lekker Mobius? :x :ha :ha :ha

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#49 Geplaatst 18 juni 2009 - 01:52

Hmm eens kijken... Heb voornamelijk foto's bewerkt en hier rondgehangen, maar dat telt niet mee he?
Heb vanmorgen de katten geëntertaind: samen secret box kado opengemaakt en gespeeld.
Verder nog euh... m'n kommetje en lepel vanmorgen bij de rest van de afwas geplaceerd die we morgen samen gaan doen, terrasplantjes water gegeven, kattenspeelgoed en -spullen opgeruimd en gereorganiseerd tot groot jolijt van Karl, de laminaat geveegd en kattenbakken proper gemaakt.
Niets bijzonders dus :mrgreen:

Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 18 juni 2009 - 08:53

Goh, wel leuk dit topic. Soms denk ik dat ik misschien wel eens lui ben... maar als ik het hier zo lees, hoor ik bij de middelmaat :LOL: . Whoehoe, ikke blij! :oops:
(Ik kuis om een proper huis te hebben, ik leef absoluut niet om constant te kuisen...).

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 18 juni 2009 - 10:23

Vandaag ga ik overal het stof afdoen en stofzuigen :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#52 Geplaatst 18 juni 2009 - 10:37

gisteren afgewassen, wat gestofzuigd en opgenomen waar de kattenbakken staan, kattenbakken uitgeschept

Vandaag waarschijnlijk ook afwassen, en sebiet naar de dokter met Dean, hij heeft wondjes op zijn vingertjes, waarschijnlijk een allergische reactie op muggenbeten denk ik (maar dat heeft natuurlijk niks met het huishouden te maken ;) ).

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 18 juni 2009 - 10:41

Ik ga deze middag als ik thuis ben snel even opruimen en beetje de vloer vegen. De stofzuiger is kapot, grmblgrr!!
Janna zal dus haar ogen een beetje moeten toeknijpen voor het vuil :LOL:
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 18 juni 2009 - 10:49

Nog niet veel gedaan vandaag, kattenbakken uitscheppen, en stofzuigen

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#55 Geplaatst 18 juni 2009 - 11:05

ik heb stof afgedaan, gedweild en afwasmachine uitgeladen en weer ingeladen.
Seffens nog de kattenbakken en mijn veranda  netjes zetten, kindjes hebben daar weer de boel op stelten gezet.
Vanavond eten we gehaktballetjes met selder in tomatensaus en aardappelen.
Vanavond komen ze Tiga halen, hij is de eerste van Leina haar nestje :cry: , zal hem missen.
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 18 juni 2009 - 11:34

Ik doe vandaag niets!
Enkel eten maken vanavond en jah die kattenbakken kuisen is dagelijkse kost om dat twee keer te doen dus dat reken ik niet meer bij taken, maar bij gewoontes :d
Gisteren heb ik badkamer gekuist, geswifferd en met een halfvochtige dweil even vlug over de vloer geweest. Zo heb ik toch een beetje gevoel dat het wat properder is :)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 18 juni 2009 - 11:40

Mieke zei:

Ik doe vandaag niets!
Gisteren heb ik badkamer gekuist, geswifferd en met een halfvochtige dweil even vlug over de vloer geweest. Zo heb ik toch een beetje gevoel dat het wat properder is :)

Dat moet ik eigenlijk elke dag doen met die twee ratten die in de badkuip gaan spelen en dan met hun natte pootjes door het huis uit fladderen :d
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 18 juni 2009 - 11:47

Jess zei:

Dat moet ik eigenlijk elke dag doen met die twee ratten die in de badkuip gaan spelen en dan met hun natte pootjes door het huis uit fladderen :d

Ewel, ik denk dat mijn katten zoals jouw ratjes met hun natte poten ook door het huis heb gelopen. Ik had eergisteren nog maar gedweild en gisteren waren het allemaal plekjes op de vloer...
Ondanks al het vuiligheid dat ze maken, zien we ze toch nog altijd graag hé :love3:
Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#59 Geplaatst 18 juni 2009 - 12:41

ik heb van 8u deze morgend gestreken tot aan het middag eten ! nu een beetje hier rondhangen om uit te rusten :LOL:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#60 Geplaatst 18 juni 2009 - 13:38

Straks na het werk ga ik de konijnenhokken schoonmaken, stofzuigen en eens met een dweil door het huis heen. :)
Geplaatste afbeelding