Spring naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

Lord Frodo en Miss Chanel

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#196 Geplaatst 13 maart 2010 - 13:32

hele mooie jongen
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#197 Geplaatst 13 maart 2010 - 13:40

Wat een mooie foto's kan baasje toch maken! :LOL: Je moet alleen super foto genike katten hebben :love3:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#198 Geplaatst 15 maart 2010 - 23:16

mooi :loveshower:

Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#199 Geplaatst 30 maart 2010 - 22:43

We waren in de tuin bezig en met ons handen vol terug langs de achterdeur naar binnen( ik had 3 dingen vast plus daarbij nog aan t' telefoneren :trance: en mijn man een grote worteldoek die zijn zicht benam), mijn man doet de achterdeur toe en roept plots dat Frodo buiten staat dus zonder dat we het alletwee gezien hadden was meneer tussen ons benen naar buiten gelopen. Dacht eerst dat mijn man aan zwanzen was omdat die zo verbaasd gewoon bleef staan, ikke telefoon neer gegooid en naar buiten. Een geluk dat meneer een beetje schrik heeft van het straat en besloot de tuin in de lopen, op kousevoeten er naartoe en hopen dat hij ni weg crosste. Meneertje liet zich heel gewillig vangen, maar dat gaat me zeker gene 2 de keer lukken moest hij nog eens ontsnappen.En nu weet hij ook langs waar hij nog buiten kan, want ze onthouden verdomd heel goe, het zijn slimmerikken. :)

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_4137.JPG

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#200 Geplaatst 30 maart 2010 - 22:47

Oei.., dat is schrikken, gelukkig is het goed afgelopen!

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#201 Geplaatst 31 maart 2010 - 14:47

Al een geluk heb je hem vlug kunnen vangen

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#202 Geplaatst 02 april 2010 - 10:39

gelukkig ging hij niet lopen :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#203 Geplaatst 02 april 2010 - 10:40

Oeffffff dat moet schrikken geweest zijn!! Gelukkig heb je hem kunnen vangen! Hopelijk gebeurt het inderdaad geen tweede keer.
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#204 Geplaatst 02 april 2010 - 12:56

t'zijn inderdaad geen domme ganzen , thor kan nu de voordeur perfect opendoen als die niet op slot zit
vrijdag toen ik terug thuiskwam van school stond mn voordeur op een kier en mnr zat in het gras aan de voordeur , maar nu staat hij iedere tel achter mn gat
mila doet dat allemaal nie hoor , die is steengerust in de buitenwereld , maar thor moet je iedere deur goed in de gaten houden
wel een mooie foto he

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#205 Geplaatst 06 april 2010 - 18:27

Gelukkig ging hijj niet lopen. heb het met onze eerste poes ook een keer gehad dat ze langs de voordeu buitenglipte. Toen ik ze wilde pakken struikelde ik over haar en viel. Resultaat: poes liep geschrokken terug naar binnen n ik lag op de grond met een gebroken hand, gekneusde ribben en een leverbloedingske.
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#206 Geplaatst 07 april 2010 - 19:43

Amai, ik hield er alleen een natte broek van over door op mijn knieen in het natte gras te zitten. :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#207 Geplaatst 07 april 2010 - 20:19

Chanel heeft haar kuren, verleden week had ze in de wasmand geplast met vuile was, 2 dagen later dezelfde wasmand maar leeg, terug in geplast, eergisteren heeft ze gewoon voor de achterdeur geplast. Ik heb ene jumbobak staan voor hun twee, was die nu juist bezet door frodo als zij dringend moest? weet het niet. heb terug een 2de kattenbak in de ren gezet en voorlopig geen plasje meer te bespeuren. :help:
Gisteren het terras en de vloer van de kattenren met javel bewerkt voor de groene aanslag te verwijderen van de klinkers, kwam met mijn javelslippers binnen en nadien was chanel mijn slippers aan t' verkrachten, ze werd een beetje zot van de javel precies

Bewerkt door technozino, 07 april 2010 - 20:22.

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#208 Geplaatst 08 april 2010 - 14:57

die javel , daar zijn ze verzot op he
thor bijt dan echt door hoor , ik denk dat het kattinentijd is , mila rolt hier over de vloer , ze verkracht thor :o
en dat voor een poes die gesteriliseert is , jawadde

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#209 Geplaatst 08 april 2010 - 20:08

Frodo moet het ni riskeren om haar te pakken, want dan blaast ze, ze zal in haar eigen denken, gene incest met mijn stiefbroer :LOL: :LOL: :LOL: denk dat ze een oogje heeft op Blacky, een zwarte niet gecastreerde kater van 3 huizen verder. :catmad
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#210 Geplaatst 08 april 2010 - 20:20

:lachen: :lachen: :lachen: