Spring naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

Lord Frodo en Miss Chanel

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#31 Geplaatst 17 februari 2009 - 07:22

:heart: :heart: :heart:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#32 Geplaatst 23 februari 2009 - 21:45

Het is zover, Chanel word gesteriliseerd nu woensdag, op 4 weken tijd is ze al 2 maal krols geweest, vannacht geen oog dicht gedaan, ik hoorde haar zingen tot boven, Frodo heeft al watten in zijn oren gestoken, ik had gehoopt da hij nog eens wou juppen zodat ze het gevoel kreeg da ze gedekt was maar noppes.Wou wachten tot ze een jaar was, maar op die 3 maand zal het nu ook ni komen, dan lopen ze hier alletwee met een geschoren buikje rond. Bij Frodo vandaag nog 2 draadjes laten verwijderen van zijn operatie. :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#33 Geplaatst 23 februari 2009 - 21:48

technozino zei:

Het is zover, Chanel word gesteriliseerd nu woensdag, op 4 weken tijd is ze al 2 maal krols geweest, vannacht geen oog dicht gedaan, ik hoorde haar zingen tot boven, Frodo heeft al watten in zijn oren gestoken, ik had gehoopt da hij nog eens wou juppen zodat ze het gevoel kreeg da ze gedekt was maar noppes.Wou wachten tot ze een jaar was, maar op die 3 maand zal het nu ook ni komen, dan lopen ze hier alletwee met een geschoren buikje rond. Bij Frodo vandaag nog 2 draadjes laten verwijderen van zijn operatie. :)

Ja, als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer hé. Dan kan je beter kiezen om iets sneller voor de operatie te kiezen..niet alleen beter voor haar maar zeker voor jullie oren! :d

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#34 Geplaatst 23 februari 2009 - 21:51

Ik zal woensdag eens aan Chanelleke denken ;)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 24 februari 2009 - 13:20

mooie poezels :love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#36 Geplaatst 24 februari 2009 - 19:55

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#37 Geplaatst 10 maart 2009 - 17:12

Samen eens poseren voor de lens. :love3: :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• frodo en chanel bruine kader a.jpg

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#38 Geplaatst 10 maart 2009 - 17:15

Zalige beestjes! :heart: :heart: :love3:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 11 maart 2009 - 07:04

super mooie poezels,  :love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#40 Geplaatst 11 maart 2009 - 07:05

:love3: :love3: :love3:

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#41 Geplaatst 11 maart 2009 - 17:44

als ik chanelleke haar snoetje bezie dan zou ze mila's zusje kunnen zijn
u poezen hebben toch wel een veel dikkere vacht se dan die vna mij

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#42 Geplaatst 11 maart 2009 - 19:59

kitten zei:

als ik chanelleke haar snoetje bezie dan zou ze mila's zusje kunnen zijn
u poezen hebben toch wel een veel dikkere vacht se dan die vna mij
Ja, ze trekken wel hard op elkaar hé. zal ze binnenkort via photoshop eens proberen samen te plakken ;) .ze komen regelmatig buiten en dan doen ze hunne winterfrak aan. :LOL: door ze regelmatig buiten te laten krijgen ze hun volle vacht maar ik zal mogen haren borstelen als ze in de rui komen, binnenkort zullen die van jou ook buiten kunnen komen want had al ergens gelezen da je aan t' bouwen bent, en verloopt het goed?

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#43 Geplaatst 11 maart 2009 - 20:00

Amai..knap! :love3:

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#44 Geplaatst 11 maart 2009 - 21:03

technozino zei:

Ja, ze trekken wel hard op elkaar hé. zal ze binnenkort via photoshop eens proberen samen te plakken ;) .ze komen regelmatig buiten en dan doen ze hunne winterfrak aan. :LOL: door ze regelmatig buiten te laten krijgen ze hun volle vacht maar ik zal mogen haren borstelen als ze in de rui komen, binnenkort zullen die van jou ook buiten kunnen komen want had al ergens gelezen da je aan t' bouwen bent, en verloopt het goed?

ja dat is waar thor en mila zijn deze winter haast nie buiten gekunnen
ge riekt hier de mazoutbrander op het koertje en ik heb alle ramen en deuren naar achter dicht gehouden , deze middag hebben we alle plantjes verplant en verpot en de koer opgekuist was zalig
jaaa we zijn aan het bouwen ,amaai nooit meer
de ruwbouw was in een goei 6 weken klaar en nu wachten we al maanden achter de eletrieker , nu zaterdag is die klaar , vlug gebeld naar de plakker dat die mocht afkomen , zegt die gewoonweg ja maar wij komen nie meer we hebben vertraging , en kunnen niet voor jullie komen allee ik stond aan de grond genageld , ben er nog nie goe van , die ging ons zelfs nog nie verwittigen se :evil: :catnoknow
normaal gingen we nu gaan verhuizen , maar de vloerverwarming , de chappe en de plakker moet nu nog komen , pfffffff
gelijk het nu gaat dan zitten we hier nog een zomer :evil:
het gebouw hier is verkocht , ons contract verloopt in april en straks hebben we geen huis meer :o
maar in alle geval u poezen zien er om te stelen uit se

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 12 maart 2009 - 14:24

:LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag