Spring naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

Lord Frodo en Miss Chanel

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#346 Geplaatst 02 april 2011 - 13:27

ewel nadien had ik het door , maar ja gelijk het hier zo vruchtbaar is , zou kunnen he :lachen:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#347 Geplaatst 10 april 2011 - 21:56

Mooie close-upfoto's van mijn bengels :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6064.JPG
  • IMG_6062.JPG
  • IMG_6034.JPG
  • IMG_6028.JPG

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#348 Geplaatst 11 april 2011 - 07:59

:heart: :heart: :heart: :heart:
Mooie foto's van Chanel en Frodo!
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#349 Geplaatst 12 april 2011 - 13:43

wat een 2 mooie teddybeertjes :love3: :heart:
verliezen de uwe nog hun vacht niet , hier amaai wat een haar dat eruit komt de furminator heeft zn werk
t'is het eerste jaar dat ik klitten vind bij thor , ik krijg ze eruit geborsteld hoor , maar als hij krabt dat vliegen de pluizen in het rond :trance:

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#350 Geplaatst 12 april 2011 - 13:58

Wat een mooie prachtkatten heb jij!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#351 Geplaatst 12 april 2011 - 16:08

Ik zeg inpakKen en wegwezen voordat het vrouwtje het door heeft hihi

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#352 Geplaatst 12 april 2011 - 16:30

kitten zei:

wat een 2 mooie teddybeertjes :love3: :heart:
verliezen de uwe nog hun vacht niet , hier amaai wat een haar dat eruit komt de furminator heeft zn werk
t'is het eerste jaar dat ik klitten vind bij thor , ik krijg ze eruit geborsteld hoor , maar als hij krabt dat vliegen de pluizen in het rond :trance:
Chanel heeft geen last maar frodo klitten op zijn flanken wel. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#353 Geplaatst 17 april 2011 - 04:58

ik weet niet hoe het komt maar ik heb om de een of andere reden schrik van het witteke (denk Channel ;) ) Ze heeft zo'n perfect snuitje, als ik haar foto's zie lijkt het steeds alsof ze me wijze raad gaat geven :)

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#354 Geplaatst 30 april 2011 - 09:38

donderdag liepen frodo en chanel mij thuis te zoeken in huis ( lag in ziekenhuis) zei mijn man. toch raar hoe goed ze dat aanvoelen dat er iemand weg is thuis. en gisteren bij thuiskomst kwamen ze alletwee naar me toegelopen. ze hadden me gemist. vannacht wel niet goed geslapen, ze hebben het toch niet gedurfd om op mijn arm te gaan liggen. deze morgend in de zetel was chanel natuurlijk tegen mijn arm kopjes aan t' geven :help: ze komen regelmatig zien of ik er nog ben, lief hé :heart:  
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#355 Geplaatst 30 april 2011 - 10:39

Prachtige katten zeg, telkens ik foto's zie ben ik zwaar onder de indruk van je 2 kanjers.

ze voelen het inderdaad. Als wij de koffers pakken zitten ze er steevast bovenop te slapen terwijl ze dat anders nooit doen.

Die pijn gaat stilaan beter gaan hoor. De eerste dagen zijn de ergste, alsof die plaaster echt aan een breuk hangt en het dus nog pijnlijker maakt.Veel moed!

Bewerkt door Eragon, 30 april 2011 - 10:40.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#356 Geplaatst 30 april 2011 - 10:46

Ze zijn beide toch zo prachtig, hé!

Het is inderdaad lief als ze je lopen te zoeken. Mijn vriend zegt ook vaak dat ze ambetant lopen als ik eens niet naar huis kom na mijn werk, maar eerst nog naar een vriendin ga. Nu ja, ik denk dat dit voornamelijk te maken heeft met het feit dat ze hun natvoer niet op hun gewenste tijdstip krijgen ;) .
Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#357 Geplaatst 30 april 2011 - 11:57

Eragon zei:

Prachtige katten zeg, telkens ik foto's zie ben ik zwaar onder de indruk van je 2 kanjers.

ze voelen het inderdaad. Als wij de koffers pakken zitten ze er steevast bovenop te slapen terwijl ze dat anders nooit doen.

Die pijn gaat stilaan beter gaan hoor. De eerste dagen zijn de ergste, alsof die plaaster echt aan een breuk hangt en het dus nog pijnlijker maakt.Veel moed!
ik hoop het dat de pijn minder gaat worden, gisteren namiddag teveel pijnstillers genomen en nu staat mijn maag in brand ervan. ik heb geen plaaster, er is een windel rond, denk ni dat ik ene ga krijgen daar ik binnenkort kini moet volgen, zal moeilijk gaan met gips dan :LOL: normaal mag ik vandaag de windel afdoen en een grote pleister plakken maar heb de moed en het lef niet om naar het resultaat te kijken, een snee van 5à6cm met draadjes in :misselijk: val zeker van mijn stokje dan.

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#358 Geplaatst 30 april 2011 - 15:05

oeie da klinkt pijnlijk , wat heb je wel voor ?
meestal zien draadjes er enger uit dat dat het voorstelt , laat je ventje het verzorgen , hoe droger hoe mooier het naadje ( uit ervaring )

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#359 Geplaatst 30 april 2011 - 15:26

kitten zei:

oeie da klinkt pijnlijk , wat heb je wel voor ?
meestal zien draadjes er enger uit dat dat het voorstelt , laat je ventje het verzorgen , hoe droger hoe mooier het naadje ( uit ervaring )

ben vorige zaterdag met de koersfiets gevallen, en blijven verder rijden, had spierpijn en nadien naar het rood kruis gegaan en bleek da ik niks gebroken had. pas maandag vond ik het raar dat ik nog steeds mijn arm ni volledig kon strekken en da ik zo dinsdag zeker ni kon gaan werken, dus dees dinsdag naar dokter, van dokter naar radiologie, foto's laten nemen, terug naar dokter, papieren gekregen voor de spoed voor een gipsverband, in de spoed komen ze me zeggen dat een operatie noodzakelijk is om later geen problemen te krijgen,het spaakbeen is gebarsten en stond te ver open, donderdag voor de allereerste keer onder het mes, mocht normaal s'avonds naar huis maar doordat bloeddruk maar 8 op 4 was moeten daarblijven. om de 2u hebben ze komen bloeddruk meten uit voorzorg, dus veel slaap heb ik ni gehad die nacht en als een medepatient dan nog over de reling van haar bed wilt klauteren, ja dan slaap je ook ni meer :ha ben gisteren naar huis mogen gaan iets voor 3u. sharon, je moet weten dat ik een helse schrik heb van bloed, injectiespuiten, iets dat genaaid is en ziekenhuizen. als ik morgen die windel moet afdoen gegarandeerd dat ik van mijn stokje lig, op dat gebied ben ik echt een schrikkepiet :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#360 Geplaatst 30 april 2011 - 15:52

ken da , ik heb ook verschrikkelijk veel angst om bloed te laten prikken , een gapende wonde en spuiten , kzou het land uitlopen en kunt ge u dan voorstellen dat mn 2ling ivf kindjes zijn
das bijna elke dag gedurende 2 maand bloed prikken en wanneer het dan eindelijk het moment is , komen ze daar met een spuit denk een halve meter met een naald waarmee je een trui kunt bruien en dat moet dan in je lijf , dan viel ik van mn stok
maar ik ken da , als ik genaaid ben trek ik zelf de plakker eraf , kvind dat andere dat te brut doen
mn hart slaat dan ook overuren , zo bleek of iets , maar kzeg dan moet verzorgd worden ik wil een schone naad , en kheb er veel hoor in mn buik
meestal doet dat geen zeer hoor die plakkers plakken niet , maar het ziet er eng uit he , en dan ........ die draadjes moeten eruit ..... :o
doet ook geen pijn he , maar het gedacht weeral
veel sterkte en veel rusten en veel laten knuffelen van je snoeze poezen :heart: :love3:
zeg t'is ook nog eens tijd he voor een foto van je pluizebollen