Spring naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

Lord Frodo en Miss Chanel

• Log in om te reageren
459 reacties op dit onderwerp
technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#421 Geplaatst 08 juli 2012 - 22:15

Heb van het weekend palen in de grond geklopt en draad gespannen rond de tuin, juist achteraan is nog een opening dat ik één van dees dagen nog moet sluiten. Had mijn coniferen gesnoeid en ons madame vond het geweldig om door de openingen onderaan bij de buren te gaan dabberen. Zij loopt zonder leibandje in de tuin. En ik dacht dat kan wel niet dus goed werk verricht gisteren en vandaag tussen de buien.
En ik moet toegeven, had het al veel eerder moeten doen, het toverde me een glimlach op mijn gezicht hoe ze allebei door de tuin spurtte achter elkaar. Kan ze wel niet alleen laten in de tuin daar de draad maar 1.20m is maar ik kan ze nu beter in het oog houden. Het is een oplossing voor er een echte omheining ooit komt.
Maar het is een plezier hoe ze allebei genieten zonder leibandje rond te kruieren of te lopen in de tuin. Frodo heeft zijn ligplaatsje al gevonden achter de Annabell's. :d
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#422 Geplaatst 12 juli 2012 - 15:49

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#423 Geplaatst 13 juli 2012 - 08:29

geestig he , goed werk verricht zou ik zeggen  nu nog foto's he :heart: :love3:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#424 Geplaatst 13 juli 2012 - 14:02

in de tuin zonder leibandje

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_7948.JPG
  • IMG_7950.JPG
  • IMG_7949.JPG
  • IMG_7951.JPG
  • IMG_7801.JPG
  • IMG_7799.JPG
  • IMG_7806.JPG

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#425 Geplaatst 13 juli 2012 - 14:12

middagdutje

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_7958.JPG

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#426 Geplaatst 13 juli 2012 - 15:44

Zie ze genieten... :heart: :love: :love:

Zalig te zien dat ze zo vrij kunnen rondlopen in de tuin... :love3: :heart:

Dit is ook nog één van mijn grote dromen...Mauro en Naomi veilig in de tuin laten rondlopen... :oops: Jammer genoeg hebben we hier langs beide kanten heel veel sparren...en dit is ook eigendom van de andere buren... :(

Voorlopig hier geen optie om de tuin "catproof" te maken... :(

Maar zo fijn te zien dat Lord Frodo en Miss Chanel deze vrijheid hebben !! :thumb:

En wat blijven het wondermooie poezen... :love: :love:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#427 Geplaatst 13 juli 2012 - 15:47

Wat een schitterende katjes heb je toch :love3: :love3: :love3:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#428 Geplaatst 13 juli 2012 - 16:50

:dance: :dance: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#429 Geplaatst 13 juli 2012 - 19:23

chanel , :heart: :love3: wat een prachtige meid
altijd al geweest he
frodo ook he :heart: , maar chanel is mn favoriet hoor

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#430 Geplaatst 14 juli 2012 - 16:44

mooi, heel mooi en zo genieten :love4:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#431 Geplaatst 19 augustus 2012 - 17:37

Verleden zondag is Frodo alias Houdini voor de 1ste keer ontsnapt uit de tuin, met hulp van 2 kinderen heb ik hem terug gevonden, meneer zat 4 huizen verder in de tuin. De maandag zat die plots op het muurtje van de buurvrouw, heb hem kunnen pakken samen met mijn man, dinsdag vraag ik aan mijn man of hij even op Frodo wilt passen, zie ik hem plots met zijn armen wild zwaaien, JAAA Houdini had weer toegeslagen, via een rasterpaneel en de betonnen panelen was er blijkbaar plaats genoeg om te kunnen ontsnappen. Maar achter het tuinhuis van mijn buurvrouw staan de netels een meter hoog, dan maar stukken plank achter hem gegooid dat hij naar voor zou lopen, noppes maar vanaf ik een leeg blik verf gooide croste Houdini terug langs waar hij gekomen was, hij zal gedacht hebben olla bazinneke begint met potten te gooien :lachen: Het 1ste wat ik gedaan heb is het rasterpaneel laten zakken en een paal achter geklopt, weg ontsnappingsroute. Hij gaat nu wel regelmatig kijken naar zijn ontsnappingsroute en blijft dan zo kijken van allee ik kon langs hier toch de poten nemen. Ze hebben de hele voormiddag buiten geweest en als het te warm werd ze binnen gehaald. Maar nu vind hij altijd van die grote rupsen tussen mijn planten en brengt ze zelfs naar binnen, de stand staat al op 4 rupsen.  
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#432 Geplaatst 24 augustus 2012 - 07:41

chance da je hem zo rap terug had
ik heb hier een keer aan de deur gezeten tot middernacht
ongerust dat ik was , mnr breekt graag uit via de garage
je hebt dan schrikdraad en als er een deur op een kiertje staat of de garage gaat open , hou de thor maar in de gaten dan , hij mag boven liggen te slapen
vanacht heeft hij ook mooi de achterdeur opgedaan en een beetje buiten gespeeld vanacht
maar s'nachts leg ik de schrikdraad altijd af , er zitten hier teveel katten en als ze erover kruipen durven ze niet meer terug
en t'is hier precies kattentoelaat , pffff zoveel kittens weer die honger hebben
khad chance , hij is hier nog
die moeten toch ergens familie zijn hoor , want thor haalt slakjes binnen , groot klein , maakt niet uit , soms breekt hij ze , soms niet en laat hij ze lopen
heel mn raam in slijmstrepen aan de binnenkant
hij zet ze altijd af aan de mat en laat ze dan vrij , precies zo van kom maar binnen tis hier goed

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#433 Geplaatst 24 augustus 2012 - 19:10

:lachen: :lachen: :lachen: haha sharon, thor zal denken hoe meer zielen hoe meer vreugd in huis :LOL:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#434 Geplaatst 16 september 2012 - 19:37

Ons bazinneke karina heeft meegedaan aan een 1/8 triathlon.Hare tijd bij hare 1/8 triathlon is beter dan we gedacht hadden, ze dacht er normaal 1.40u over te doen maar was zo eventjes 12 minuutjes rapper, zwemtijd 0.16.55, fietstijd 0.38.23 gemiddelde van 31.2km/u, looptijd 0.26.48 gemiddelde van 11.1km/u, eindtijd 1.28.33u :cheer: Proficiat bazinneke vanwege Chanel en Frodo :cheer:

Bijgevoegde thumbnails

• PICT0077.JPG
  • IMG_8088.JPG
  • IMG_8093.JPG

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#435 Geplaatst 18 september 2012 - 15:41

proficiat