Spring naar inhoud

- - - - -

Schrikdraad: Nieuwe foto's

• Log in om te reageren
163 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 07 juli 2011 - 00:33

Gisteren heb ik eindelijk de schrikdraad besteld. :duim: Het was een redelijk gepeperd factuur maar ja alles voor poezies hé. ;)
De herstellingswerken schieten goed op in de tuin, hopelijk blijft het dit weekend droog dan kunnen we de afsluiting aan de linkerbuur verder inspuiten en hier en daar nog wat aanpassingen doen.
Hopelijk leveren ze snel zodat we volgende week die schrikdraden kunnen plaatsen. En dan alles extra controleren of er geen ontsnappings routes zijn. En als het er staat 1 voor 1 testen eerst met Bébé die wil altijd overal onder of boven ontsnappen.
Ik zal geleidelijk aan foto's toevoegen.

Bewerkt door catherine, 18 juli 2013 - 21:12.

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#2 Geplaatst 07 juli 2011 - 09:28

hier was het heel snel geleverd en met overschrijving betaald , denk in een werkdag of 3 dat het hier geleverd was
ben allesinds zeer tevreden erover , alles kan open met dat mooi weer en ze nemen hier geen pogingen meer om te ontsnappen
ik laat ze zelfs wel een ganse dag alleen buiten met de deur op een kiertje en nog steeds liggen ze te zonnen en zelfs in de regen is het leuk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 07 juli 2011 - 09:34

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#4 Geplaatst 07 juli 2011 - 10:29

Super Catherine, geloof me, je zal er geen spijt van  hebben

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 07 juli 2011 - 10:31

Oh tof!!! Ik ben benieuwd!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 07 juli 2011 - 13:26

Ik heb wel al vooruit betaald, dan kregen we toch nog 3% extra korting. Ze leveren met GLS dus dat zit goed. :duim: En wat nog beter is ze hebben een belgisch rekening nr ook, dan gaat het toch ook weer wat sneller.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 07 juli 2011 - 13:57

Super Catherine :LOL: , de poezels zullen blij zijn, ze gaan echt een vrij gevoel hebben en voor jullie is het ook een zalig gevoel, zo samen van elkaar genieten in en van de tuin! :)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 07 juli 2011 - 14:08

:thumb: :thumb: :thumb: Super !

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#9 Geplaatst 07 juli 2011 - 15:11

Ik heb me altijd afgevraagd of die schrikdraad ook het omgekeerde effect zou hebben.
Het is bedoeld om katten binnen de omheining te houden, maar zou het mensen ook buiten houden?

Ik ben nu volop met men verhuis bezig, maar mijn buurvrouw daar heeft het niet zo op dieren. Ik heb dus schrik dat ze mijn dieren zal willen vergiftigen ofzo. ik had dus al gedacht om gewoon schrikdraad aan te sluiten op de sloten en klinken langs waar ze bij de diertjes zou kunnen.
Ik zou dan wel haar gezicht willen zien als ze binnen probeert te komen en plots onder stroom staat. :p

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 07 juli 2011 - 15:14

Thunderke zei:

Ik heb me altijd afgevraagd of die schrikdraad ook het omgekeerde effect zou hebben.
Het is bedoeld om katten binnen de omheining te houden, maar zou het mensen ook buiten houden?

Ik ben nu volop met men verhuis bezig, maar mijn buurvrouw daar heeft het niet zo op dieren. Ik heb dus schrik dat ze mijn dieren zal willen vergiftigen ofzo. ik had dus al gedacht om gewoon schrikdraad aan te sluiten op de sloten en klinken langs waar ze bij de diertjes zou kunnen.
Ik zou dan wel haar gezicht willen zien als ze binnen probeert te komen en plots onder stroom staat. :p

:ha Gij zijt een stoute :lachen: maar je hebt gelijk zenne zo'n buren verdienen niet beter!
Maar ik weet niet of dat het een goed idee is, aan een deur :s en hoe gaan jullie dan buiten of binnen?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 07 juli 2011 - 15:38

Thunderke zei:

Ik denk dat het wel eens gevaarllijk zou kunnen zijn, wat als er kindjes aan die klink komen? Ze kunnen wel wat blaren krijgen als ze een schokje krijgen. Bij katten is dit anders omdat ze ook een vacht hebben. Ik denk dat dit zelfs wettelijk niet mag, schrikdraad op je sloten en klinken zetten.
Je verhuist nu daar naartoe en je weet dat je buur het niet op dieren heeft, mss kan je eens duidelijk maar vriendelijk met haar praten. En zeggen dat er niemand vreemd op je goed moed komen, zet een degelijk slot op dat hek dat zal ze ook wel buiten houden. Maar ja veilig zijn ze nooit voor vergiftiging of zo, maar zou ze zo ver gaan???
Maak je tuin af met houtenschermen bv van 2m hoog dan heb jij minder last van haar en zij heeft dan ook geen last van je dieren.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 08 juli 2011 - 13:59

Deze voormiddag is alles al geleverd. De service is echt heel snel. Nu nog wat verder werken dit weekend aan de afsluiting, ook nog kleine ontsnappingsgaatjes voor de kleintjes dichten en dan volgende week kunnen we eindelijk de schrikdraad beginnen te plaatsen. :thumb: :dancer:

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 09 juli 2011 - 10:44

Ooh ik kijk al uit naar de foto's!
Ik wil dit ook laten doen (binnen een jaartje) dus ben echt benieuwd of het werkt :)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#14 Geplaatst 09 juli 2011 - 12:48

merci voor alle info hé! :) en ik kijk uit naar de fotootjes, hier komt het ook dichterbij, heb hem gebeld en NORMAAL (hopelijk dus) komt hij donderdag beginnen aan de afsluiting :LOL: dan palen tellen en schrikdraad bestellen!!! :)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 09 juli 2011 - 13:50

:thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding