Spring naar inhoud

- - - - -

Schrikdraad: Nieuwe foto's

• Log in om te reageren
163 reacties op dit onderwerp
kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#61 Geplaatst 27 juli 2011 - 23:10

ziet er goed uit he
ik heb de draden ook korter op elkaar moeten zetten want thor kroop erook gewoon tussen , nu niet meer hoor , mijn laatste draadje hangt net over de helft , en nu is het direct klak
veel sucses hoor

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#62 Geplaatst 28 juli 2011 - 11:27

Herken het perfact al heb ik gekozen voor de zwaardere versie van apparaat denk ik.

Je zal er nog veel plezier aan beleven!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#63 Geplaatst 28 juli 2011 - 11:31

Eragon zei:

Herken het perfact al heb ik gekozen voor de zwaardere versie van apparaat denk ik.

Je zal er nog veel plezier aan beleven!

Ik hoop het, tegen ons hebben ze gezegd dat deze versie sterk genoeg was.
Nu we de draden korter hebben gezet moet het meer effect hebben anders zetten we een vierde erop bij.
Namiddag gaan we ze afwisselend met drie buiten laten, allemaal tegelijk durven we nog niet aan.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#64 Geplaatst 28 juli 2011 - 11:37

catherine zei:

Ik hoop het, tegen ons hebben ze gezegd dat deze versie sterk genoeg was.
Nu we de draden korter hebben gezet moet het meer effect hebben anders zetten we een vierde erop bij.
Namiddag gaan we ze afwisselend met drie buiten laten, allemaal tegelijk durven we nog niet aan.

Ik heb veel bomen, overhangende takken enz hé, daarom dat we voor de zwaardere versie hebben gekozen. OP sommige plekken heeft mijn man er inderdaad een draad bijgezet (zonder stroom maar om te vermijden dat ze ertussen kruipen

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#65 Geplaatst 29 juli 2011 - 19:14

De schrikdraad werkt niet naar behoren, als we hem testen met het apparaatje werkt het wel maar we testen het ook met een hamer en dan hoor je feller ontladingen en sommige zijn zwak.
Nu kruipt Filou er al twee keer op zijn gemak er tss door zonder schok te krijgen en Floris is ook ontsnapt die heb ik gelukkig terug kunnen lokken een paar huizen verder bij de buren.
Filou kent de buurt hij en Tigri mogen buiten de tuin.
Wat is er dan verkeerd, is dit apparaat niet sterk genoeg? Nog thans heeft Bébé wel een ferme schok gehad woensdag. Moet het mss een gesloten circuit zijn nu is het U vorm. Ik weet het niet meer vind het triestig dat ze weer niet meer buiten kunnen. En het zou moeten werken voor die prijs. Iemand mss een idee om ons te helpen????

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#66 Geplaatst 29 juli 2011 - 19:34

oei...das jammer! En wat zegt de producent erover??

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#67 Geplaatst 29 juli 2011 - 21:17

Heb hem gemaild maar nog geen antwoord gehad, heb ook foto's mee gestuurd kunnen ze eens zien. Hopelijk lost het op want het was een hele investering toch wel.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#68 Geplaatst 29 juli 2011 - 21:47

Hopelijk vindt je vlug een oplossing Catherine . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#69 Geplaatst 30 juli 2011 - 02:08

Ooh dat is vervelend! Dan denk je dat je eindelijk de oplossing hebt om ze gewoon vrij in de tuin te laten!
Aangezien zij je gegarandeerd hebben dat deze versie sterk genoeg was gaan ze misschien een sterkere komen steken? Was daar nog een groot prijsverschil tussen?

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#70 Geplaatst 30 juli 2011 - 11:37

Wij denken erover om dit ook voor onze katten in de tuin te plaatsen.
Moet het echter ook  geaard worden?
De instalatie van het geheel ziet er nogal  moeilijk uit om te plaatsen is dit ook zo?

@catherina: hopenlijk werkt het snel naar behoren!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#71 Geplaatst 30 juli 2011 - 12:03

Heb jij gebruik gemaakt van een aardpen?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#72 Geplaatst 30 juli 2011 - 15:20

Eragon zei:

Heb jij gebruik gemaakt van een aardpen?

Ja de aardpen steekt in de grond naast het tuinhuis kort bij de bliksemafleider. (schuin onder de bliksemafleider)
Ge ziet onder de paddestoel die aardingdraads uitkomen en die gaat dan door een plastieken buis tot aan de aardpen.

Bijgevoegde thumbnails

• tuin 033.jpg

Bewerkt door catherine, 30 juli 2011 - 15:22.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#73 Geplaatst 31 juli 2011 - 15:38

Pfffff poezels kunnen nog altijd niet naar buiten. En ze staan te zagen aan de deur. :8

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#74 Geplaatst 31 juli 2011 - 20:35

Is de draad die van de rode knop op je apparaat op de bovenkant van de champignon aangesloten en de draad van de zwart knop op je onderkant van de champignon?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#75 Geplaatst 31 juli 2011 - 21:17

Eragon zei:

Is de draad die van de rode knop op je apparaat op de bovenkant van de champignon aangesloten en de draad van de zwart knop op je onderkant van de champignon?

Ja dat is juist aangesloten.