Spring naar inhoud

- - - - -

bloedgroep!!!

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#61 Geplaatst 17 juli 2011 - 16:36

Nahs zei:

HI Ria mocht je mij een plezier willen doen zou ik graag eens kopietjes wensen van de oude stambomen dan kan mijn database groeien van 4100 katten naar....................

Zodra ik mijn scanner weer aan de praat krijg,anders moet ik bij Appie gaan kopieren ;)

Groetjes van de Karwendeltjes.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#62 Geplaatst 17 juli 2011 - 17:01

Karwendel zei:

Zodra ik mijn scanner weer aan de praat krijg,anders moet ik bij Appie gaan kopieren ;)

oo super :)
heb geduld hoor :)

Guest_Delarocq_*
Guest_Delarocq_*

#63 Geplaatst 14 januari 2013 - 17:16

Tripkippiej, op 09 juli 2011 - 10:15, zei:

Omtrend Bailey zou ik je aanraden te mailen met bv Neocat, in ieder geval een Nederlandse vereniging.

Wat betreft het poesje dat je nú op het oog hebt: De kater ken ik niet, poes ook niet maar ken wel haar cattery-naam: Pas daar mee op! :o
Ikzelf heb geen goede ervaringen/verhalen van Delarocqjes.. (regelmatig Foldjes erin,fokt vooral veel stijve foldjes.
Geachte ,

Met deze wil ik laat reageren op je triestig en ziel verzonnen verhaal.
Je schrijft over Dumbo dat deze afwijkingen geeft
N° 1 Van de 10 dekkingen dat hij heeft gegeven waren er 9,9 percent perfecte nestjes
0,1 was misschien iets minder . Maar beste mensen wie zijn echtgenoot schiet eens niet met losse flodders (Trouwens ik wel hoor) en kijk wat prachtig ik op de wereld heb gebracht
N° 2  Trouwens Dumbo ( Een schat van een kater die al lang geleden is geplaatst bij particulier mensen) Hebben wij niet gekweekt !
N° 3  Wij zetten NOOIT Fold OP Fold Zelfs Een Straight zetten Wij NOOIT  op Fold (Da’s ons principe)
Dat wij het om het geld doen (Laat me niet lachen ,wij hebben trouwens niet het hele jaar door nestjes zoals de nieuwe kwekers vaak doen!!! En kom gerust eens langs om een kijkje te nemen en uitleg te vragen wat je in een cattery van geld steekt en ik durf te zeggen ik ben nog steeds niet rijk , O Ja wel rijk van geluk dat ik niet zo ben (trouwens ik maak niemand slecht, Ik leg mijn hand op mijn hoofd vooraleer ik iets durf te zeggen over iemand die ik NIET ken .
Je schrijft mijn zus kweekt ook ,ja natuurlijk we kennen elkaar ook van vroeger  maar wij doen niet zo over jullie.
Cattery’s die al zolang kweken als wij (Trouwens 21 Jaar ) weten hoe de nieuwe die er de laatste jaren zijn bijgekomen en die denken de katten hebben uitgevonden,  zij verzieken een hobby die allen maar bestaat uit liefde voor deze beestjes (Misschien bent u wel een van deze, maar ik durf dit niet te bevestigen daar ik u niet ken)
Ik raad aan van mensen die na dit verhaal toch nog bij ons willen spoed u we hebben nooit veel kittens , maar zoals je kan tussen de regels lezen ,Zij zal er nog wel enkele hebben zeker
Ik zit normaal nooit op dit roddel gedoe, maar wil via deze weg ook alle onze mensen die bij ons ooit een kitten namen bedanken voor het vertrouwen in ons  Dank je!!
Je schrijft mocht je graag meer weten over cattery Delarocq mag je me altijd bellen
Nu voor  vragen over andere cattery mag je mij NIET bellen want wij roddelen niet !!

Groetjes

Cattery Delarocq

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#64 Geplaatst 14 januari 2013 - 22:57

Goh lijkt tegenwoordig wel een hype om berichten van 2 jaar terug te citeren.
Op de inhoud van je bericht ga ik niet eens in; is verspilling van mij tijd

Bewerkt door Tripkippiej, 14 januari 2013 - 22:58.

Guest_Delarocq_*
Guest_Delarocq_*

#65 Geplaatst 15 januari 2013 - 11:58

Da's waar daaraan zie je dat we geen roddelaars zijn(Hou me eigenlijk ook niet bezig met zulke praktijken en site) maar als ik onze naam intik krijg ik die wel meer te zien van u . Ik hoop ook dat met deze dit ook zal stoppen !

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#66 Geplaatst 15 januari 2013 - 18:59

het was al gestopt, is een heel oud topic. door te reageren is het nu naar boven gehaald.
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende