Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#226 Geplaatst 17 juni 2009 - 00:27

elixeryen zei:

Wat een ongelooflijk leuk beestje (links)! Het lijkt me ongelooflijk schattig moest Aynoa daarmee spelen. Ik vind nl. dat het beestje iets weg heeft van haar. :oops:
ja..nu je het zegt...ze passen goed bij elkaar.

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#227 Geplaatst 17 juni 2009 - 06:07

Joloka zei:

En nu op zoek naar het brein :d

haha ik weet het :)

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#228 Geplaatst 17 juni 2009 - 07:55

poezenvrouwtje zei:

Kan echt geen kwaad hoor...ik zou er nooit iets bij doen dat je poezel zou schaden.
Het is inderdaad heel speciale catnip...veel plezier ermee
vind hij de lange sliert leuk?
Ik had gelezen dat hij gek was op veters van de schoenen.

:LOL:

Jamaar daar zit geen schoen aan vast! Ja ze vindt de sliert leuk maar favoriet is toch absoluut die groene pluim. Die ligt hier al aan stukken. Ziet ernaar uit dat ze vannacht niet veel heeft stil gezeten...
Hoe geef je die catnip dan?
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#229 Geplaatst 17 juni 2009 - 08:49

elixeryen zei:

Wat een ongelooflijk leuk beestje (links)! Het lijkt me ongelooflijk schattig moest Aynoa daarmee spelen. Ik vind nl. dat het beestje iets weg heeft van haar. :oops:

Das een beest met een koordje aan en als je daaraan trekt dan schiet dat weg :) . Als ik ooit bij jou kom knuffelen, zal ik er eentje in jouw pakje doen, ist goed? ;)
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#230 Geplaatst 17 juni 2009 - 08:55

Pixel zei:

Ik heb het al vaker gezegd, er MOET een zoomart in Leuven komen :evil: Of Kessel-Lo, das ook goed. Moet toch al naar ginder fietsen voor de Tom&Co en Dierenplezier. :)

Echt hé... Ik spreek nu elke keer met mijn mama af om samen naar de Zoomart in Tienen te gaan, maar dat is toch wel een eindje vanuit Leuven. Zou zoveel makkelijker zijn als er hier een was. En er is toch ook nog plaats genoeg langs de Vaart?? :twisted:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#231 Geplaatst 17 juni 2009 - 09:13

In Mechelen mag er ook eentje komen, ik moet ook altijd naar Kontich rijden, is toch ook wel een stukje (wel nog te doen hoor, maar eentje korterbij zou toch leuk zijn. ). We hebben hier alleen een tom en co maar daar hebben ze zo weinig vind ik.

Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#232 Geplaatst 17 juni 2009 - 09:30

Jess zei:

In Mechelen mag er ook eentje komen, ik moet ook altijd naar Kontich rijden, is toch ook wel een stukje (wel nog te doen hoor, maar eentje korterbij zou toch leuk zijn. ). We hebben hier alleen een tom en co maar daar hebben ze zo weinig vind ik.

wie weet heb ik je dan al eens gezien :LOL:
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#233 Geplaatst 17 juni 2009 - 10:00

Joehoe joepie m'n pakje is gearriveerd!
Er zitten snoepjes in, natvoer, stekelballetjes, een mooie voederbal, en nog een speeltje met een belletje in. Marley ligt buiten op 't terras met de voederbal waar ik de snoepjes heb ingedaan, hij snapt het niet niet helemaal.
Oei nu ligt hij er boven op en dat rolt weg natuurlijk. Ik lach me krom en den Dazzle die spurt achter een ander balletje aan, wat hebben ze een lol. :jump:
Jules en Lou zijn niet te bespeuren, die zijn nog aan hun ochtendwandeling bezig, ben benieuwd naar hun reactie.
Maar helaas: geen enkele hint, niks foto, nada, nul.
Hoe moet ik nu de persoon achter al dit leuks bedanken? Was het niet Linda die dat vergeten was? LINDAAAAAAAA????? Komt het van jou?
Ik heb helaas de camera niet hier en dat is erg spijtig want ondertussen zit Lou ook te snuffelen, man man ze hebben echt plezier....
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#234 Geplaatst 17 juni 2009 - 10:01

oooh ik hoop dat er straks een pakje aan mijn deur staat :) Ik kan niet wachten hehe :)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#235 Geplaatst 17 juni 2009 - 10:04

garnet zei:

Kan iemand eventjes mee helpen raden want ik weet het niet :oops: dit is de tip die ik gekregen heb: Alas my friend, deep thoughts bring you near the fast flowing yellow rivers the dark night frightens me too a distant sound gives me shivers

nog iemand die wil mee helpen raden?

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#236 Geplaatst 17 juni 2009 - 10:04

[quote name='twinsisterjoyce']Jamaar daar zit geen schoen aan vast! Ja ze vindt de sliert leuk maar favoriet is toch absoluut die groene pluim. Die ligt hier al aan stukken. Ziet ernaar uit dat ze vannacht niet veel heeft stil gezeten...
Hoe geef je die catnip dan?[/quote]

Die voer je niet...maar die strooi je op plaatsen waar Noppes graag ligt of je rolt de speeltjes er doorheen dan wordt poes helemaal wilt. Op de ligplaats gaat Noppes er waarschijnlijk in liggen rollen

Niet te veel en te vaak gebruiken hoor anders is het effect weg.

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#237 Geplaatst 17 juni 2009 - 10:12

garnet zei:

nog iemand die wil mee helpen raden?

Die van jou vind ik ook moeilijk... Ik heb het de ontvanger van mijn pakje toch bijlange niet zo moeilijk gemaakt. Ik denk zelfs een beetje te gemakkelijk... :ha :ha
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#238 Geplaatst 17 juni 2009 - 10:13

SnikSnakSnok

De postbode is hier geweest en hij had niets bij :cry:
Maar voor alle zekerheid ga ik nu bij mijn grootouders kijken. Soms wordt daar ook post van mij afgegeven

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#239 Geplaatst 17 juni 2009 - 11:05

Kiki neen het is niet van mij, maar ik denk dat ik weet van wie :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#240 Geplaatst 17 juni 2009 - 11:10

Hier heb ik gisterennacht ruzie gekregen met Zwartje :o Ik offereerde hem zo'n speelgoedmuis, en hij is mij gewoon beginnen aanvallen! Maar echt he! Ik snap er niets van... Mijn voeten aangevallen en dan was hij heel erg geinteresseerd in mijn hoofd :louche: Ik heb hem dan maar een tikje op z'n neus gegeven waardoor hij dan is beginnen mokken. Om dan vanmorgend te spinnen als ik hem wakker maakte om naar beneden te gaan. Curieus beest hoor.