Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#241 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:09

garnet zei:

nog iemand die wil mee helpen raden?

Ik weet het ook niet. :catnoknow

Geplaatste afbeelding

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#242 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:10

WAUW :o Wat een prachtig cadeau stond er op de post voor mij te wachten! Mijn Secret had er echt werk van gemaakt - zo mooi!

Binnenin zaten er massa's lekkers, leuke nieuwe speeltjes (vooral dat visje valt in de smaak :) ) bovendien nog een doos om kattengras te maken en twee superschattige kommetjes waarvan er spijtig genoeg ééntje het niet overleefd heeft...
Verder was de doos op de bodem gevuld met hooi, waar ze al heel wat plezier mee hebben gehad. Ik zet straks de doos op het terras denk ik - dan kunnen ze zich daar uitgebreid en volledig laten gaan :LOL:

Mijn tip was een mooie brief met daarop 3 foto's van prachtige poezels die mij tot Dorien_951 brachtten.
Dorien, dankjewel!!! Ze zijn er superblij mee!
Dikke knuffels voor Babette, Fritz en Luca!

Kan je mij misschien laten weten waar je die kommetjes gevonden hebt? Dan kan ik het tweede vervangen...

Foto's en filmpje zal ik straks plaatsen!

Bewerkt door jannanas, 17 juni 2009 - 12:15.

Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#243 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:11

Jess zei:

Das een beest met een koordje aan en als je daaraan trekt dan schiet dat weg :) . Als ik ooit bij jou kom knuffelen, zal ik er eentje in jouw pakje doen, ist goed? ;)

Ik dacht al dat het een beestje aan een touwtje was. Echt iets voor de perzendames. ;)

Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#244 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:15

Ginger-en-Noortje zei:

Bijlage monthly_06_2009/post-234-1351068460,1852.jpg

Een suikerstaafje.. tja Ester's kat heet Zucchero.. dank je Ester :) !!

:) !

Doet het lampje het in het balletje nog? (omdat hij aangaat als je hem beweegt) Hier hebben ze er ook één, en vooral s'avonds vinden ze die geweldig, dan proberen ze het lampje te pakken, net als bij zo'n laserlampje.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#245 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:21

jannanas zei:

WAUW :o Wat een prachtig cadeau stond er op de post voor mij te wachten! Mijn Secret had er echt werk van gemaakt - zo mooi!

Binnenin zaten er massa's lekkers, leuke nieuwe speeltjes (vooral dat visje valt in de smaak :) ) bovendien nog een doos om kattengras te maken en twee superschattige kommetjes waarvan er spijtig genoeg ééntje het niet overleefd heeft...
Verder was de doos op de bodem gevuld met hooi, waar ze al heel wat plezier mee hebben gehad. Ik zet straks de doos op het terras denk ik - dan kunnen ze zich daar uitgebreid en volledig laten gaan :LOL:

Mijn tip was een mooie brief met daarop 3 foto's van prachtige poezels die mij tot Dorien_951 brachtten.
Dorien, dankjewel!!! Ze zijn er superblij mee!
Dikke knuffels voor Babette, Fritz en Luca!

Kan je mij misschien laten weten waar je die kommetjes gevonden hebt? Dan kan ik het tweede vervangen...

Foto's en filmpje zal ik straks plaatsen!

Die komen uit een stok-verkoop winkel hier in de buurt als je wil stuur ik je een nieuwe (of meer, moest de post weer met de pakjes gooien)

Ik ben blij dat de poezels het pakje leuk vinden

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#246 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:30

Vosse zei:

Hier heb ik gisterennacht ruzie gekregen met Zwartje :o Ik offereerde hem zo'n speelgoedmuis, en hij is mij gewoon beginnen aanvallen! Maar echt he! Ik snap er niets van... Mijn voeten aangevallen en dan was hij heel erg geinteresseerd in mijn hoofd :louche: Ik heb hem dan maar een tikje op z'n neus gegeven waardoor hij dan is beginnen mokken. Om dan vanmorgend te spinnen als ik hem wakker maakte om naar beneden te gaan. Curieus beest hoor.

Tja zwartje zou natuurlijk zwartje niet zijn als hij geen terroristische aanslagen meer mag uitvoeren om zich daarna hulpeloos over te geven.
Je bent nu eenmaal HET personeel MAAR van terrorist zwartje!
En wie speelt er met een stomme, goedkoop, nagemaakte, onrealistische gekleurde muis als je ook een echte kan hebben!!!!

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#247 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:48

dorien_951 zei:

Die komen uit een stok-verkoop winkel hier in de buurt als je wil stuur ik je een nieuwe (of meer, moest de post weer met de pakjes gooien)

Ik ben blij dat de poezels het pakje leuk vinden

Ja lijkt me leuk om er twee dezelfde te hebben... Je moet je dan echt wel laten weten hoeveel het is voor de aankoop + verzending ervan!
Ik had al op de website van dat merk gaan kijken, maar het staat niet meer op hun catalogus.
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#248 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:48

Ik heb nog niets ontvangen :(

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#249 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:50

Ik ben daarnet mijn pakketje gaan afhalen bij de post. Moet wel nog wachten tot vanavond na t werk om het open te maken, want zit nu op mijn werk en ze zouden hier anders wel raar beginnen te kijken als ik dat begin open te doen. :d
Het adres dat bij afzender staat, doet in ieder geval geen belletje rinkelen... :s
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#250 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:40

garnet zei:

De afzender nog altijd onbekend. Maar hier zijn alvast de foto's. Alle speeltjes vallen enorm in de smaak, ik moest snel foto's nemen want ze waren al direct met alles weg :) . Vooral dat roos balletje met die pluimpjes op valt erg in de smaak. Ik zou graag willen weten waar ik dat kan vinden want ze willen er alle drie tegelijk mee spelen :) . Nu genoeg met zagen hier zijn de foto's

dat balletje met roze pluimpjes aan hebben ze in het woefke in ledeberg
ergens anders heb ik dat nog niet gezien
mss een aanwijzing?

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#251 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:53

kiki zei:

Joehoe joepie m'n pakje is gearriveerd!
Er zitten snoepjes in, natvoer, stekelballetjes, een mooie voederbal, en nog een speeltje met een belletje in. Marley ligt buiten op 't terras met de voederbal waar ik de snoepjes heb ingedaan, hij snapt het niet niet helemaal.
Oei nu ligt hij er boven op en dat rolt weg natuurlijk. Ik lach me krom en den Dazzle die spurt achter een ander balletje aan, wat hebben ze een lol. :jump:
Jules en Lou zijn niet te bespeuren, die zijn nog aan hun ochtendwandeling bezig, ben benieuwd naar hun reactie.
Maar helaas: geen enkele hint, niks foto, nada, nul.
Hoe moet ik nu de persoon achter al dit leuks bedanken? Was het niet Linda die dat vergeten was? LINDAAAAAAAA????? Komt het van jou?
Ik heb helaas de camera niet hier en dat is erg spijtig want ondertussen zit Lou ook te snuffelen, man man ze hebben echt plezier....

In dit topic kan je terugvinden wie zijn kaartje er vergeten in te steken is ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#252 Geplaatst 17 juni 2009 - 14:17

Jaaaaaaaaaaaaaa! Mijn pakje is er! De buurvrouw had het voor mij aangenomen!! Er zat zoveel in: een tentje, rubberen balletjes met uitsteeksels aan, pluchen ballekes met weed erop (neen hoor het was catnip :LOL: ), een verenstokje en muisjes...
EN een tip voor het personeels met een pakje erbij. Ik denk dat het van Lies komt mijn pakje want er zit een flesje bij "geen stress meer" en ik vermoed dat het bachbloesems zijn....

Ziehier de eerste fotootjes!

Bijgevoegde thumbnails

• P1020336.jpg
  • P1020337.jpg
  • P1020338.jpg
  • P1020341.jpg
  • P1020348.jpg
  • P1020351.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#253 Geplaatst 17 juni 2009 - 14:18

Whiii ik heb hier het pakje ook, al maar goed dat ik een mail kreeg van Pixel om mee te delen dat ze hier al aan mijn deur zijn geweest.. maar er stak geen briefje in de bus. Dus ik natuuuurlijk direct naar de post gereden en ja hoor er lag een pakje klaar voor mij...

Hier zijn dan de foto's :)

Oh is dit voor mij?? Wat een mooi pakje!
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

oh papier, dat vind ik al leuk!!!
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

maarrr, wat zit hierin..???
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

speeltjessss!!!!!
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Oh maar er is nog!! ...
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Zelfs voor het vrouwtje zit er wat bij! :)
Geplaatste afbeelding

oh zo leuk!!!
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

die doos en dat papier zien er ook interessant uit...
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

dank u wel voor het geweeeeeeeeldige pakje!! Sokkie is er enorm blij mee, hij zit hier al met alles te spelen haha :)
En ik ben ook blij met mijn bubblegumsjieken, princekoekjes en muntjes haha :) merciekes!

Ik denk, ik denk ik deeeeeeeeeeenk.. dat het van Jananas komt aangezien de hint een doosje is om een filmrolletje in te steken :) zit ik juist?? :d :d

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#254 Geplaatst 17 juni 2009 - 14:29

Leuke fotos en leuke cadeautjes zeg! Wat een fanatasie hebben jullie allemaal! :LOL:
Ga best nie meer meedoen want ik heb zo'n leuke fantasie niet. Sorry aan mijn ontvanger :cry:

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#255 Geplaatst 17 juni 2009 - 14:42

Pinkbubblegum zei:

Whiii ik heb hier het pakje ook, al maar goed dat ik een mail kreeg van Pixel om mee te delen dat ze hier al aan mijn deur zijn geweest.. maar er stak geen briefje in de bus. Dus ik natuuuurlijk direct naar de post gereden en ja hoor er lag een pakje klaar voor mij...

dank u wel voor het geweeeeeeeeldige pakje!! Sokkie is er enorm blij mee, hij zit hier al met alles te spelen haha :)
En ik ben ook blij met mijn bubblegumsjieken, princekoekjes en muntjes haha :) merciekes!

Ik denk, ik denk ik deeeeeeeeeeenk.. dat het van Jananas komt aangezien de hint een doosje is om een filmrolletje in te steken :) zit ik juist?? :d :d

Prima geraden!!! De King-muntjes en Prince-koekjes waren ook een hint eigenlijk :mrgreen: Je hebt de brief toch uit het filmpotje gehaald? :wi

Gelukkig dat het inderdaad op het postkantoor lag. Ik was het pak al van gisteren aan het volgen, blijkbaar hebben ze dus geen papiertje in je bus gestoken! Snel Sara aka Pixel ingeschakeld om het je te melden :thumb: Dankjewel Sara voor de snelle interventie!!!
Eind goed - al goed!

Blij dat Sokkie er blij mee is! Zie hem genieten :dancer: hihihi
Hopelijk is hij snel helemaal in orde zodat hij ook van het lekkers kan smullen.

PS > op het roze doosje kan je sporen van Ræzir terugvinden ;) hij kon zich even niet bedwingen haha

Bewerkt door jannanas, 17 juni 2009 - 14:44.

Geplaatste afbeelding