Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#286 Geplaatst 17 juni 2009 - 16:47

Dit is wel een héél leuk topic. :d Allemaal blije poezels. :cheer:

Achteraf vind ik het ook jammer dat ik niet heb meegedaan. Ik had voor m'n herplaatsers ook voeding, speeltjes en een fleecdekentje meegegeven. Dat lag allemaal nog zo vers in mijn geheugen en ik voelde me ook zo triest bij het topic van de verrassingsdozen. :cry: Maar als ik nu al die toffe foto's zie :cheer: ben ik blij voor al die poezeltjes en hun baasjes. En weer triest tegelijk, eerlijkheidshalve :cry:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#287 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:04

Hier gingen ze volledig uit de bol met het cadeautje! Dankjewel Sara oftwel Pixel! :d :d :d :d
Ben de foto's op pc aan het zetten, ga ze zo meteen aanpassen qua formaat en dan kan ik ze ook plaatsen.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#288 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:14

ijammeke zei:

Dit is wel een héél leuk topic. :d Allemaal blije poezels. :cheer:

Achteraf vind ik het ook jammer dat ik niet heb meegedaan. Ik had voor m'n herplaatsers ook voeding, speeltjes en een fleecdekentje meegegeven. Dat lag allemaal nog zo vers in mijn geheugen en ik voelde me ook zo triest bij het topic van de verrassingsdozen. :cry: Maar als ik nu al die toffe foto's zie :cheer: ben ik blij voor al die poezeltjes en hun baasjes. En weer triest tegelijk, eerlijkheidshalve :cry:
Kan ik me best voorstellen , dat je hoofd er niet naar stond, hier was het ook niet het geschikte moment ,  En nu krijgen we zo van die gelukkige zalige poezen  Foto's te zien , heel hartverwarmend  :love2: :thumb: :love2:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#289 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:20

garnet zei:

Ik ga nog een raden naar de afzender ben jij het Tiny?

neen helaas

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#290 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:34

Ik heb het pakje ook gekregen maar heb geen flauw idee naar de afzender..ik zal eens op de lijst moeten kijken van mensen die meegedaan hebben..
De tip is een stickertje van een smurf..een tekensmurf om exact te zijn... :jump: :jump:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#291 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:41

poezemannen zei:

Ik heb het pakje ook gekregen maar heb geen flauw idee naar de afzender..ik zal eens op de lijst moeten kijken van mensen die meegedaan hebben..
De tip is een stickertje van een smurf..een tekensmurf om exact te zijn... :jump: :jump:

oei, da's ook nie simpel :catscratchhead

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#292 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:45

Is het pakje van Dinneke al uitgekomen? Anders zou ik mss Dinneke denken, Garnet?? Goh amai zo moeilijk, ik zou denken dat er iemand naar jou gestuurd heeft die NIET op de lijst staat :ha :d
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#293 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:46

Euhm..weet er iemand nog waar die link staat naar iedereen die meegedaan heeft? 'k weet dat ik hem al ergens heb gezien in dit topic maar vind hem niet meteen terug.. :oops:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#294 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:56

Hier vindt je een overzichtje van Pixel met de leden die meegedaan hebben

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#295 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:58

Spanishke zei:

Is het pakje van Dinneke al uitgekomen? Anders zou ik mss Dinneke denken, Garnet?? Goh amai zo moeilijk, ik zou denken dat er iemand naar jou gestuurd heeft die NIET op de lijst staat :ha :d

Ja het pakje dat Dinneke gekregen heeft was van mij.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#296 Geplaatst 17 juni 2009 - 17:59

garnet zei:

Ja het pakje dat Dinneke gekregen heeft was van mij.

Nee ik bedoel het pakje dat zij verzonden heeft ;)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#297 Geplaatst 17 juni 2009 - 18:02

Het zou kunnen, Dinneke is het pakje van jou

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#298 Geplaatst 17 juni 2009 - 18:29

:cheer: :cheer: Mijn pakje is er ook :cheer: :cheer: : En het is van Tiny!!! De hint was even nadenken: lichtblauw was de kleur van ons uniformkleed toen we samen op school zaten, Albert was een moeilijke maar toch gevonden: de reunie van onze mannen in de Prince Albert en dan KS natuurlijk!!!
Voorlopig nog geen foto van Zita met het speeltje (alhoewel ze er een heel klein beetje op staat) want ik wil het gebruiken als welkomcadeau voor Finn zodat er iets nieuws in huis is en ze samen kunnen spelen (en anders overleeft het Zita niet) en er stond op het kaartje "gefeliciteerd met de komst van je nieuw britje".

Hartelijk bedankt Tiny!!! Ik heb het hier echt al moeten wegsteken :goofy:

Bijgevoegde thumbnails

• Gabriël en Zita 010.jpg
  • Gabriël en Zita 013.jpg
  • Gabriël en Zita 011.jpg
  • Gabriël en Zita 012.jpg

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#299 Geplaatst 17 juni 2009 - 18:31

garnet zei:

Kan iemand eventjes mee helpen raden want ik weet het niet :oops: dit is de tip die ik gekregen heb: Alas my friend, deep thoughts bring you near the fast flowing yellow rivers the dark night frightens me too a distant sound gives me shivers

Ik ben gecontacteerd door de afzender van je pakje. Ik moest doorgeven dat je je moet concentreren op de volgende woorden:
- friend
- Yellow River
- dark night
- distant sound

En verder zeg ik nog, amai een moeilijke tip :ha

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#300 Geplaatst 17 juni 2009 - 18:32

Pixel zei:

Ik ben gecontacteerd door de afzender van je pakje. Ik moest doorgeven dat je je moet concentreren op de volgende woorden:
- friend
- Yellow River
- dark night
- distant sound

En verder zeg ik nog, amai een moeilijke tip :ha

Pjjooee! :o Ben ik blij dat het bij mij zo moeilijk niet was :)

Geplaatste afbeelding