Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#331 Geplaatst 17 juni 2009 - 20:52

Toch leuk al die foto's! Zal proberen om die van mij er ook asap op te zetten..

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#332 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:16

Ik vind de pakketten van Pixel echt zalig :love:

Zo'n leuke dingen allemaal en zo veel!!!! :mrgreen:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#333 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:19

amazingdolls zei:

kan er iemand me tips geven zodat ik ook vind wie me het pakje heeft gezonden?
heb het briefje nog steeds niet teruggevonden.

Ik heb jouw tip gekregen van de verzender:

Ik ben zilver met een beetje zwart.
Ik heb drie zusjes:
1 Met heel grote oren en vlekjes.
1 Met een donker staartje en pootjes en oh ook een donker snoetje.
En de laatste is heel groot met witte voetjes.

Veel raadplezier. :)

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#334 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:42

desorayo zei:

je hebt goed geraden.gefeliciteerd.hoe heb je het geraden?door welke tip?

Heb een beetje gezeurd... :oops: Ik heb naar de lijst gekeken van de mensen die meedoen, en aangezien ik ook op het oude forum actief was weet ik wie ook daar de vaste klanten waren :LOL: en uit je mooie kaartje kon ik afleiden dat je veel katten hebt, dan vallen al veel mensen uit de boot. Via je profiel ben ik naar je katten gaan zien en daar heb ik moeder en zoon (zwart wit) gezien! Bij deze waren aan al je tips voldaan!!! :x

Nogmaals heel erg BEDANKT, een heel origeel pakje en de poezels zijn er gek van !!! :heart: :catkiss
Ook van het droog voer dat erbij zit, zal eens moeten zoeken waar ik dat kan kopen.

Als ik mag vragen: met wat zijn de speeltje geparfumeerd? Het ruikt geweldig en blijkbaar lokt het de poezels.

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#335 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:48

poezemannen zei:

Heb de lijst paar keer bekeken..en ik denk dat ik het weet, ik denk dat ik het weet:

Asrael?!

:jump: :jump:

INDERDAAD. Een beetje een makkelijke tip hé... Maar mijn nichtje was dit weekend met haar stickerboek van de smurfen aan het spelen en het leek mij een goed idee om één van dubbele stickers als tip bij het pakje te steken.
Hopelijk vinden de poezels hun speeltjes leuk. Had gelezen dat ze graag met iets spelen dat niet teveel geluid maakt omdat ze makkelijk schrikken, aangezien ons Asrael ook zo is, heb ik speeltjes gekocht waar ook zij graag zou mee spelen...

Net als sommige anderen hier ben ik ook een beetje verlegen in mijn pakje, heb ook niet veel fantasie en heb het dus simpel gehouden in vergelijking met vele pakjes hier... :oops: Zal volgende keer beter mijn best moeten doen... Dus, Poezemannen, als ik je teleur gesteld heb, mijn excuses :rub:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#336 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:50

Friend - mellon (vriend in't elfs)
distant sound - echo (welja, echo he)
yellow river - china - noodle (de gele rivier ligt in china en daar eten ze graag noedels)
dark night - chippie (moest dan maar chippie zijn he :ha )

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#337 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:52

Asrael zei:

INDERDAAD. Een beetje een makkelijke tip hé... Maar mijn nichtje was dit weekend met haar stickerboek van de smurfen aan het spelen en het leek mij een goed idee om één van dubbele stickers als tip bij het pakje te steken.
Hopelijk vinden de poezels hun speeltjes leuk. Had gelezen dat ze graag met iets spelen dat niet teveel geluid maakt omdat ze makkelijk schrikken, aangezien ons Asrael ook zo is, heb ik speeltjes gekocht waar ook zij graag zou mee spelen...

Net als sommige anderen hier ben ik ook een beetje verlegen in mijn pakje, heb ook niet veel fantasie en heb het dus simpel gehouden in vergelijking met vele pakjes hier... :oops: Zal volgende keer beter mijn best moeten doen... Dus, Poezemannen, als ik je teleur gesteld heb, mijn excuses :rub:

Zeg, waarom excuses? Ik vond het zeer leuk! Ik dacht dat het een postpakketje ging zijn maar ik kwam thuis en zie iets uit de brievenbus steken! :cheer: Ikke blij..hup naar binnen en met de poezels opendoen! Goh..ons Echo was al meteen aan de plakband aan het lekken..(heb daar een foto van..) gekke meid! En Chippie is al helemaal gek van het blauwe lint..zeer toffe cadeau hoor! De poezels zijn zeer dankbaar voor al dat leuks!
En de tip was goed gevonden..ik had niet meteen een idee..'t was toch even naar de namen kijken op de lijst want ik had echt geen idee..maar dan, voila, viel mijnen euro! :dance:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#338 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:53

Vosse zei:

yellow river - china - noodle (de gele rivier ligt in china en daar eten ze graag noedels)

Klopt..én volgens Wikipedia zijn zelfs de allereerste noodles in China teruggevonden.. :LOL: :d
Ja, ben misschien beetje ver gegaan.. :oops:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#339 Geplaatst 17 juni 2009 - 22:00

ja en chippie dark ... zwart :)

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#340 Geplaatst 17 juni 2009 - 22:43

Vosse zei:

Whaha NU snap ik hem! Ik maar aan een meloen denken :ha :ha :ha Allez weeral iets bijgeleerd vandaag.
De rest kon ik wel volgen ja... Vond het qua kleur dan zogezegd ook al niet misstaan om Mellon te heten - wel Charentais meloen dan :LOL:
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#341 Geplaatst 17 juni 2009 - 23:07

Ester zei:

:) !

Doet het lampje het in het balletje nog? (omdat hij aangaat als je hem beweegt) Hier hebben ze er ook één, en vooral s'avonds vinden ze die geweldig, dan proberen ze het lampje te pakken, net als bij zo'n laserlampje.

Ik vind t lampje leuk.. maar de poezen snappen er niks van. Ze hadden hier al zo'n balletje, dan zonder lampje en ook dat balletje is niet heel populair. Ze zijn veel meer bezig met die balletjes met veertjes eraan enzo..

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#342 Geplaatst 17 juni 2009 - 23:10

Denk dat ondertussen iedereen zijn pakje gehad heeft, niet?
Ga de laatste zijn denk ik. Maar de laatste zullen de beste zijn zeker :d

Als er morgen nog niks in de bus zit ga ik toch maar eens bellen naar het postkantoor O:)

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#343 Geplaatst 17 juni 2009 - 23:46

heb ik mijn pakje gekregen van AnnickBaeten?
Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#344 Geplaatst 18 juni 2009 - 00:25

Karolientje & Goof hier zeggen de poezels héél hard dank u voor hun super leuke pakje!!!! Amai ze hebben zich al goed laten gaan :LOL: ze hebben het pakje helemaal zelf leeggehaald :) Dikke knuffel van 4 verwende poezels! Die kleine muisjes zijn echt super schattig :love3:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#345 Geplaatst 18 juni 2009 - 00:47

De volgende foto is gewoon super grappig :ha
Geplaatste afbeelding