Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#376 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:10

Dat zijn dus de befaamde stinkstrikken, vroeg me altijd af wat dat was... hahaha... zo erg Lies? Nu ja, de katten amuseren zich er duidelijk mee... En hoe komt Martine toch aan zo een dingen, ik zie zo een dingen nooit (en gelukkig maar misschien :) )

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#377 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:11

Wat een magnifiek verhaal van de strik zeg  :ha :ha :ha
Leuke foto's :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#378 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:13

Lies zei:

Ik hoop dat mijn pakje er vandaag ook bij zal zijn. Dat is dus altijd dat ik als 1 van de laatste een pakje krijg.
Misschien is het een idee om eens te kijken wie er nog allemaal een pakje moet ontvangen. Als ik de tijd had zou ik het zelf doen.

Heb ik al gedaan :d
Er zijn er nog 3 die volgens mij nog geen pakketje gehad hebben: Calaquendi, Magic Coonie en ik
Heb een lijstje gemaakt van wie wat van wie gehad heeft. Zo is nu voor mij wel gemakkelijk raden van wie mijn pakje gaat komen :ha

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#379 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:16

lizke zei:

Dat zijn dus de befaamde stinkstrikken, vroeg me altijd af wat dat was... hahaha... zo erg Lies? Nu ja, de katten amuseren zich er duidelijk mee... En hoe komt Martine toch aan zo een dingen, ik zie zo een dingen nooit (en gelukkig maar misschien :) )

Ja, die befaamde strik was ik dus aant zoeken voor het pakketje van Pixel maar helaas niet gevonden :cry:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#380 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:16

mobius zei:

Heb ik al gedaan :d
Er zijn er nog 3 die volgens mij nog geen pakketje gehad hebben: Calaquendi, Magic Coonie en ik
Heb een lijstje gemaakt van wie wat van wie gehad heeft. Zo is nu voor mij wel gemakkelijk raden van wie mijn pakje gaat komen :ha

Calaquendi heeft toch een link naar foto's op picasa gepost van haar ragdolls met hun kado'tjes ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#381 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:19

Magic Coonie zal haar pakje ook wel gehad hebben (of toch een papiertje in de bus hebben van de postbode), maar zij is met vakantie aan zee en komt pas morgen weer thuis. Dus ze heeft denk ik nog geen kans gehad om haar surprise in a box te ontdekken! :)

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#382 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:23

Ah, dan ben ik de enige die haar pakje niet gehad heeft :d
Weet iemand van wie Calaquendi haar pakje dan kwam?
Dat Magic Coonie op vakantie was wist ik niet :d

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#383 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:35

calaquendi zei:

Dit is de tip die ik aankreeg :
Geplaatste afbeelding

Onze Ragdolls sturen een bedankje naar Desoraya of Muizepoes...Daar ben ik nog tussen aan het twijfelen, maar ik gok op Muizepoes omdat ik denk dat de sphynx op de foto een tabby is.

Dit is wat Calaquendi daarover zei, dus euhm 1 van die 2 zal het dan wel geweest zijn zeker :) Denk dat dat Muizepoes is?

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#384 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:39

Dan moet ik enkel nog gokken op Tirza en Dinneke. Ik heb geen tip meer nodig :p Enkel het pakje afwachten :mrgreen:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#385 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:42

MissKitty zei:

Dit is wat Calaquendi daarover zei, dus euhm 1 van die 2 zal het dan wel geweest zijn zeker :) Denk dat dat Muizepoes is?

O:) O:) O:) 8)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#386 Geplaatst 18 juni 2009 - 15:05

mobius zei:

Dan moet ik enkel nog gokken op Tirza en Dinneke. Ik heb geen tip meer nodig :p Enkel het pakje afwachten :mrgreen:

Maar heeft Dinneke dan al ergens gezegd dat haar pakje aangekomen is?

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#387 Geplaatst 18 juni 2009 - 15:11

MissKitty zei:

Maar heeft Dinneke dan al ergens gezegd dat haar pakje aangekomen is?

Ja, die heeft een pakje gehad van Garnet :d
Volgens mij zijn er nog maar 2 personen van wie nog niemand een pakje heeft aangekregen: Dinneke en Tirza.
Aangezien Magic Coonie op verlof is zal ik moeten wachten tot ik weet wie naar haar gestuurd heeft en wie naar mij

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#388 Geplaatst 18 juni 2009 - 15:56

kan het zijn dat 't daarom zo lang heeft geduurd voor jij je pakketje kreeg. Niemand van de post wilde het natuurlijk in zijn auto of op het office hebben staan als het zo heeft geroken.
Die hebben vast gedacht...zo ver mogelijk uit de buurt zetten want daar is iets niet pluis in die doos.

hi..hi..hi.. :LOL:

Ze zijn er wel helemaal weg van...is dat iets wat je ook in Nederland kunt krijgen? Ik dacht dat ik een goede beurt had gemaakt met mijn speciale catnipzakje maar dit overtreft duidelijk alles....
Geweldig om te zien :goofy:

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, PepĂ©, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#389 Geplaatst 18 juni 2009 - 16:19

heel leuke fotootjes :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#390 Geplaatst 18 juni 2009 - 16:26

Hier dus nog steeds geen pakje :cry:
Op het postkantoor zeggen ze dat er geen pakje is als ik geen brief in de bus gehad heb :s
Morgen maar eens tot daar rijden want die aan de telefoon had precies geen zin om het uit te zoeken O:)