Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#451 Geplaatst 20 juni 2009 - 09:34

Joloka zei:

Maar vanaf dat je er 44 koopt, zijn er geen verzendkosten.
En als je dat setje van 3 koopt, kost het 2,29€, dat is dan 0,76 per bolletje.

En als ik dan kijk naar de prijzen voor het verzenden (met dank aan Magic Coonie):
Verpakking:
a) Enveloppe small - : € 1
b) Postpac small - : € 1,26

Verzending (standaard tarieven van de belgische post): Weet wel nog niet hoeveel ze wegen, dus het aantal is even afwachten.
a) 1 à 2 stuks | via de post (niet-genormaliseerde zending) : € 1,18 voor België | € 2,70 voor Nederland
b) 3 à 4 stuks | idem als hierboven maar ik stuur dan 2 eveloppes op (is goedkoper dan 1 pakket van € 5,70)
c) vanaf 5 stuks | via de post (taxipost, pakjes dienst) : € 5,70 voor België | € 13,00 voor Nederland

Misschien toch nog wat verder zoeken?
Enne...als jullie ze komen halen (en even knuffelen), heb je geen vervoerskosten...

Je moet mij niet bedanken voor de prijzen, die hadden Pixel en Akke hier eerst gezet. Ik heb die van hun "gepikt". :x

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#452 Geplaatst 20 juni 2009 - 11:51

Magic Coonie zei:

Je moet mij niet bedanken voor de prijzen, die hadden Pixel en Akke hier eerst gezet. Ik heb die van hun "gepikt". :x

Dat wist ik :ha Het viel nogal hard op. Heb het zelfs op andere fora zo al zien staan :ha :mrgreen:

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#453 Geplaatst 20 juni 2009 - 12:00

Wat ik mij wel afvraag.....

Ik gooi dit maar even ter discussie want ik heb zelf in 1e instantie ook gereageerd om zo'n rolletje te nemen...maar wil toch het volgende even in de "groep" gooien ...zo gezegd!

Kan het geen kwaad dat ze die zo toetakelen...ik bedoel...krijgen ze geen pluizen binnen van de stof die er omheen zit en geeft dit later geen problemen in de darmen of maag.
Dit is kunstspul (die stof) en wat als dit gaat proppen in darmen?
Is er geen omhulsel dat niet kapot kan of pluist en dat mochten zij dit inslikken geen klachten veroorzaken?
Ik heb eens een hond gehad die sokken kapot beet en die moest geopereerd worden omdat dit na enige tijd de darm is gaan blokkeren.
Geen lolletje kan ik je vertellen en je weet ook niet meteen waar de klachten vandaan komen, pas later op de röntgenfoto's werd de "link" gelegd naar de kapot gebeten sokken. (die bleken ook zo lekker te ruiken en te smaken ...blijkbaar :LOL: hi..hi..hi..)

ps. het is dus maar even om te brainstormen...

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#454 Geplaatst 20 juni 2009 - 13:08

poezenvrouwtje zei:

Wat ik mij wel afvraag.....

Ik gooi dit maar even ter discussie want ik heb zelf in 1e instantie ook gereageerd om zo'n rolletje te nemen...maar wil toch het volgende even in de "groep" gooien ...zo gezegd!

Kan het geen kwaad dat ze die zo toetakelen...ik bedoel...krijgen ze geen pluizen binnen van de stof die er omheen zit en geeft dit later geen problemen in de darmen of maag.
Dit is kunstspul (die stof) en wat als dit gaat proppen in darmen?
Is er geen omhulsel dat niet kapot kan of pluist en dat mochten zij dit inslikken geen klachten veroorzaken?
Ik heb eens een hond gehad die sokken kapot beet en die moest geopereerd worden omdat dit na enige tijd de darm is gaan blokkeren.
Geen lolletje kan ik je vertellen en je weet ook niet meteen waar de klachten vandaan komen, pas later op de röntgenfoto's werd de "link" gelegd naar de kapot gebeten sokken. (die bleken ook zo lekker te ruiken en te smaken ...blijkbaar :LOL: hi..hi..hi..)

ps. het is dus maar even om te brainstormen...

dus die vaste rolletjes worden zulke pluisjes?? :trance:
Ik kon hier al niet volgen met die rolletjes en die foto van dat pluisje :catscratchhead :catscratchhead
Lijkt me toch ook maar iets raars. Maar als dit gemaakt is voor katten lijkt het me niet als iets dat gevaarlijk kan zijn. Anders zou het toch niet op de markt komen? Toch? :catnoknow

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#455 Geplaatst 20 juni 2009 - 13:10

Ik ben ook altijd wel bang voor dingen die ze kunnen inslikken...vanaf dat ik zie dat er hier een muisje té gehavend is, dan gooi ik die weg..

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#456 Geplaatst 20 juni 2009 - 13:16

SH*T ja zeg nu jullie het zeggen....ik had daar helemaal niet bij stil gestaan maar dit is wel een argument wat we moeten overwegen..
Wat zijn de gevaren/nadelen?
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#457 Geplaatst 20 juni 2009 - 13:22

Ik heb mijn pakje gehaald. Ik denk dat ik weet van wie het komt. Ik denk van Hannelore (Tirza)? Na lang denken heeft de foto de doorslag gegeven. Mooie foto trouwens.

Ze zijn er erg blij mee. Ik zal straks eens foto's plaatsen. Dank u wel Tirza, we zijn heel blij. Ons baasje mag nog meedoen met dit topic. :x

Dikke pootjes en likjes van Athena en Yuna.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#458 Geplaatst 20 juni 2009 - 13:38

Magic Coonie zei:

Ik heb mijn pakje gehaald. Ik denk dat ik weet van wie het komt. Ik denk van Hannelore (Tirza)? Na lang denken heeft de foto de doorslag gegeven. Mooie foto trouwens.

Ze zijn er erg blij mee. Ik zal straks eens foto's plaatsen. Dank u wel Tirza, we zijn heel blij. Ons baasje mag nog meedoen met dit topic. :x

Dikke pootjes en likjes van Athena en Yuna.

Dan blijft voor mij enkel Dinneke over :mrgreen:
Ben nu wel de enige die haar afzender heeft kunnen raden zonder pakje :ha :ha

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#459 Geplaatst 20 juni 2009 - 13:45

Is jouw pakje nu zoek geraakt of ergens vergeten onderweg?
Ik vind het wel een beetje triestig voor jou hoor!
Wat zegt Dinneke er zelf van?

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#460 Geplaatst 20 juni 2009 - 13:47

kiki zei:

Is jouw pakje nu zoek geraakt of ergens vergeten onderweg?
Ik vind het wel een beetje triestig voor jou hoor!
Wat zegt Dinneke er zelf van?

Ik weet echt niet wat er met mijn pakje gebeurd is :catnoknow
Vind het ook wel heel jammer maar het is niet het einde van de wereld he :d
Heb net gezien dat Dinneke niet meer op het forum is geweest sinds ze haar pakje gehad heeft :catnoknow

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#461 Geplaatst 20 juni 2009 - 14:55

@mobius: De afzender is inderdaad Dinneke.

Ik heb haar gisteren een privé bericht gestuurd (om 10:25) maar heb daar dus ook geen reactie op gekregen. Ze is sindsdien nog niet online geweest, maar ze heeft het privé bericht ook via email ontvangen, dus als ze haar mail leest...

Eventueel kun je eens bellen naar de post? blijkbaar zou het niet de eerste keer zijn dat er een pakje op de post staat te wachten zonder dat er bericht achter gelaten werd...

Groetjes,
Akke

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#462 Geplaatst 20 juni 2009 - 15:47

Dus ik vermoed dat dan, buiten Mobius, iedereen zijn pakje heeft gekregen en geraden heeft van wie het komt?

Ik hoop dat dat van jou toch nog terecht komt hoor Eva..

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#463 Geplaatst 20 juni 2009 - 16:15

ik heb al vaak een pakje zonder briefje gehad.. kwil zeggen, dat ik wist dat ik iets moest aan krijgen, dan maar belde, en als ze dan eeiiiindelijk wilden gaan zien bleek er idd iets voor mij te staan ;)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#464 Geplaatst 20 juni 2009 - 17:05

oh??? ik heb ook een pakje gekregen... :dancer: :dancer: :dancer: :cheer: :cheer: :cheer:
en ik weet van wie :dancer: :dancer: :dancer:
maar ik ga het nog niet zeggen :p
(ik moet nog eerst foto's nemen enzo :) )

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#465 Geplaatst 20 juni 2009 - 17:22

Ik heb bij vraag en aanbod een topic aangemaakt over het groene rolletje :)

Bewerkt door Pixel, 20 juni 2009 - 23:17.
Reden van bewerken: nieuwe link

Geplaatste afbeelding