Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#466 Geplaatst 20 juni 2009 - 17:22

Groene bolletjes, welke groene bolletjes: ze bestaan zelfs in vier kleuren:http://www.kattensit...rprise-box.html

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#467 Geplaatst 20 juni 2009 - 20:36

akke zei:

@mobius: De afzender is inderdaad Dinneke.

Ik heb haar gisteren een privé bericht gestuurd (om 10:25) maar heb daar dus ook geen reactie op gekregen. Ze is sindsdien nog niet online geweest, maar ze heeft het privé bericht ook via email ontvangen, dus als ze haar mail leest...

Eventueel kun je eens bellen naar de post? blijkbaar zou het niet de eerste keer zijn dat er een pakje op de post staat te wachten zonder dat er bericht achter gelaten werd...

Groetjes,

Ik heb ondertussen al 2x gebeld naar de post en ben al naar het afhaalpunt geweest waar ik ook dat pakje van de wedstrijd moest gaan afhalen omdat ik niet thuis was (heb toen wel een briefje in de bus gehad)
Zowel op de post als op het afhaalpunt verzekeren ze me dat er geen pakje is toegekomen voor mij. Er is gezocht op mijn naam en op mijn adres (voor moest 1 van de 2 niet juist geschreven zijn)

Dus we kunnen wel met enige zekerheid zeggen dat er helemaal geen pakketje is voor mij :d

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#468 Geplaatst 20 juni 2009 - 20:38

ocharme :hug:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#469 Geplaatst 20 juni 2009 - 20:52

Ai toch, awel je krijgt een pakje van mij, dat vind ik zo zielig hè.
Wie wilt nog meedoen voor een leuk pakje voor Eva en de poeskes?

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#470 Geplaatst 20 juni 2009 - 21:57

kiki zei:

Durf het niet he!! Wil er niet van weten! :neen: :neen:
Is echt heel lief van je maar dat hoeft echt niet :d
Mijn poezeltjes komen echt niets tekort hoor :mrgreen:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#471 Geplaatst 20 juni 2009 - 21:59

Hallooooo dat weet ik ook wel dat je er geen boterhammeke minder van gaat eten maar iedereen heeft hier iets gekregen en jij als enige niet terwijl je toch ook zelf gegeven hebt.
Een kleinigheidje mag toch wel hè, gewoon voor de lol en om het leed een beetje te verzachten...
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#472 Geplaatst 20 juni 2009 - 22:03

Zo'n leed is dat toch niet :d
Echt, ik zou me heel slecht voelen als iedereen hier medelijden gaat krijgen. Dat is voor niks nodig. Het was maar een spelletje he :d
En misschien komt Dinneke nog wel met een verklaring af. Ze is misschien met vakantie of zo
Ik wacht wel af :d

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#473 Geplaatst 20 juni 2009 - 22:23

ik wil meedoen voor een cadeautje voor jou , ik heb niet eens moeten verzenden en heb iets gekregen en jij verzend en krijgt niets ... van mij krijg je dan ook iets

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#474 Geplaatst 20 juni 2009 - 22:37

Jullie lopen nogal hard van stapel. Geef het nog even tijd ;) Het pakje is misschien gewoon wat langer onderweg. Of Dinneke heeft het wat later gepost als de anderen door omstandigheden.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#475 Geplaatst 20 juni 2009 - 22:41

You're right. Ik vind het alleen zo spijtig....
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#476 Geplaatst 21 juni 2009 - 00:37

kiki zei:

Ik wil ook wel maar laten we inderdaad toch eerst maar ff afwachten hoe het nu juist zit met Dinneke..

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#477 Geplaatst 21 juni 2009 - 07:54

als het pakje van dinneke niet boven water komt,dan gaan we allemaal samen voor een pakje zorgen voor ons eefje :p :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#478 Geplaatst 21 juni 2009 - 07:55

mobius zei:

Zo'n leed is dat toch niet :d
Echt, ik zou me heel slecht voelen als iedereen hier medelijden gaat krijgen. Dat is voor niks nodig. Het was maar een spelletje he :d
En misschien komt Dinneke nog wel met een verklaring af. Ze is misschien met vakantie of zo
Ik wacht wel af :d
Mobius, bekijk mijn pakje dan als verrassingspakketje :hug:
En misschien krijg jij wel zo een supergroot pakket dat met een vrachtwagen gebracht moet worden?

Geplaatste afbeelding

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#479 Geplaatst 21 juni 2009 - 08:00

stel je voor.iedereen stuurt iets op.kan eva met een stapel kaartje naar het postkantoor gaan om haar pakjes af tehalen.en dan moet ze allemaal raden van wie ze zijn.dan is ze ff bezig he :LOL: :LOL: :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#480 Geplaatst 21 juni 2009 - 08:30

desorayo zei:

stel je voor.iedereen stuurt iets op.kan eva met een stapel kaartje naar het postkantoor gaan om haar pakjes af tehalen.en dan moet ze allemaal raden van wie ze zijn.dan is ze ff bezig he :LOL: :LOL: :LOL:

En we steken er geen tips in ;)

Geplaatste afbeelding