Spring naar inhoud

- - - - -

Surprise in a box: de pakjes zijn aangekomen!

• Log in om te reageren
565 reacties op dit onderwerp
Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#496 Geplaatst 21 juni 2009 - 13:14

Ik ga akkoord...mocht het pakje niet aankomen, doe ik ook mee om eentje voor jou te maken Eva... Wel op een voorwaarde: ik kom het zelf afgeven aan Hoola Hoopje :love3: ;)

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#497 Geplaatst 21 juni 2009 - 15:03

mobius zei:

oh lieve mensen toch :oops:
Ik heb echt liever niet dat jullie een troostpakje sturen hoor. Ik weet dat jullie het superlief bedoelen maar ik zou me er echt niet goed bij voelen. Ik hoef echt geen medelijden. Zou me diep schamen :oops:

Het is nog maar een weekje geleden he. Misschien wist Dinneke niet dat het de 15e gestuurd moest worden en staat mijn pakje gewoon nog bij haar thuis te wachten en is ze nu met vakantie :d
Geduld hebben dus :d

Maar ze heeft hier in dit topic nog maar enkele dagen geleden gereageerd dat ze haar pakje ontvangen heeft?

We zullen misschien nog enkele dagen wachten alvorens conclusies te trekken. Nu is het toch weekend en kan de Post niets brengen. :)

Geplaatste afbeelding

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#498 Geplaatst 21 juni 2009 - 16:23

Ik zou ook wel mee willen doen maar 't verzenden naar België is best wel duur.
:onzeker:

Mocht 't in de toekomst iemand uit Nederland gebeuren dan zal ik die taak op mij nemen   :LOL:  ....oké???

:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#499 Geplaatst 21 juni 2009 - 16:43

Bibie zei:

Mobius, ik vind het ook wel heel erg dat je niets ontvangen hebt hoor! Je hebt dan nog zelf een pakje verzonden ook.

Dus als er ingezameld wordt voor een pakje voor arme Mobius wil ik meedoen :)

Ik wil dan ook wel meedoen. Vind et zo erg. Ik deed niet eens mee en heb toch een pakje gekregen :oops: .

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#500 Geplaatst 22 juni 2009 - 18:18

Magic Coonie zei:

Ik heb mijn pakje gehaald. Ik denk dat ik weet van wie het komt. Ik denk van Hannelore (Tirza)? Na lang denken heeft de foto de doorslag gegeven. Mooie foto trouwens.

Ze zijn er erg blij mee. Ik zal straks eens foto's plaatsen. Dank u wel Tirza, we zijn heel blij. Ons baasje mag nog meedoen met dit topic. :x

Dikke pootjes en likjes van Athena en Yuna.

Het is met plezier gedaan

(is eigenlijk nog niet echt wat is wilde, mijn bestelling is toegekomen nadat ik het pakje had verzonden. Ben dus in zeven haasten nog een nieuw pakje moeten gaan halen. Nu hebben mijn poezels "bergen" speelgoed (alsof ze dat ervoor noet niet hadden) :) )

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#501 Geplaatst 22 juni 2009 - 18:31

Tirza zei:

Het is met plezier gedaan

(is eigenlijk nog niet echt wat is wilde, mijn bestelling is toegekomen nadat ik het pakje had verzonden. Ben dus in zeven haasten nog een nieuw pakje moeten gaan halen. Nu hebben mijn poezels "bergen" speelgoed (alsof ze dat ervoor noet niet hadden) :) )

Tirza, ik zat hier ook met zo een probleem: bepaalde dingen die ik perse wou, zaten niet in de levering. En toen ik hen mailde,kreeg ik als antwoord dat het te duur was om enkel dat nog na te leveren, dus heb ik mijn geld terug gestort gekregen.

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#502 Geplaatst 22 juni 2009 - 18:46

Nogmaals dank je wel vanwege de poezels.

Veel foto's kon ik niet nemen, want het speelgoed vloog alle kanten uit.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_9591.jpg
  • IMG_9607.jpg
  • IMG_9600.jpg

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#503 Geplaatst 22 juni 2009 - 18:51

Ziet er leuk uit :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#504 Geplaatst 23 juni 2009 - 09:58

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

poezenvrouwtje
poezenvrouwtje
  • 307 berichten
  • 8 katten

#505 Geplaatst 23 juni 2009 - 10:56

Volgens mij weet poes op foto 2 niet goed wat zij moet kiezen :LOL: , die ziet zoveel moois en is helemaal beduust aan 't kijken van ...."wat zal ik eens nemen" :trance:
:paw Poezenvrouwtje van....Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje,  :love: Knoetje :cattailwag ,Shiye, Sumi en kitten Zatou

mijn motto : Leer de mensen kennen...en je gaat van de dieren houden!!!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#506 Geplaatst 23 juni 2009 - 11:20

poezenvrouwtje zei:

Volgens mij weet poes op foto 2 niet goed wat zij moet kiezen :LOL: , die ziet zoveel moois en is helemaal beduust aan 't kijken van ...."wat zal ik eens nemen" :trance:

Dat lijkt idd wel zo :ha

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#507 Geplaatst 23 juni 2009 - 11:24

Ik stel voor dat we anders gewoon met z'n allen convergeren naar mobius in't weekend.

Ik zorg voor een strandstoel. Neemt al de rest een kilo'tje zandbakkenzand mee? :x

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#508 Geplaatst 23 juni 2009 - 11:29

Vosse zei:

Ik stel voor dat we anders gewoon met z'n allen convergeren naar mobius in't weekend.

Ik zorg voor een strandstoel. Neemt al de rest een kilo'tje zandbakkenzand mee? :x

En Zoë zorgt voor het water (haar leidingwater is toch lekker) in ons zwembadje...
Is het om het even welk kattenbakzand? Zodat we niet teveel mengen?

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#509 Geplaatst 23 juni 2009 - 11:45

:ha :ha :ha

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#510 Geplaatst 23 juni 2009 - 11:48

Joloka zei:

En Zoë zorgt voor het water (haar leidingwater is toch lekker) in ons zwembadje...
Is het om het even welk kattenbakzand? Zodat we niet teveel mengen?

Best geen klontvormend, als we dan water smossen....

Geplaatste afbeelding