Spring naar inhoud

- - - - -

opletten met dierenvilla belgie!!!!!!!!!!!!!!! update, nummer 2!!!

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:57

ik wil bij deze iedereen effe verwittigen om voorzichtig te zijn met te kopen bij dierenvilla.be
ikzelf het er een maand geleden 5 catwallhangers gekocht (125euro) en deze zijn nog steeds niet aangekomen
heb al mail gestuurd naar nederland en verschillende keren gebeld naar dierenvilla.be
laatste excuus was van vrijdag : ze stonden op de post van gavere maar iemand heeft ze niet verstuurd ginder. ik zou ze moeten aangekregen hebben eergisteren
NJET DUS!!!!!!!!!!!
k heb weer maar es mail gestuurd naar nederland (dierenvilla.nl)

Bewerkt door tash, 19 juni 2009 - 11:23.

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 17 juni 2009 - 12:59

Het verhaal van Dierenvilla is er voor de meeste mensen inderdaad een om hartkloppingen van te krijgen. Wij hebben er ooit 1 keer iets besteld, hebben er 3 maanden op gewacht, en na talloze telefoontjes en mailtjes, hebben wij onze bestelling toen wel toegekregen. Maar niet iedereen heeft zoveel geluk gehad. Het is inderdaad opletten geblazen! Ik bestel er in ieder geval nooit nog iets!
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#3 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:09

Heb ook al verhalen gehoord van dierenvilla.... :s

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:12

Ik heb ook al veel gehoord over dierenvilla
Zou je niet eventjes contact opnemen met test aankoop?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:13

Spijtig wel, ze hebben precies wel leuke dingen, maar als de service werkelijk zo slecht is, ga ik er toch ook niets bestellen. Andere plaatsen genoeg die wel een goeie service hebben :)

Hopelijk komt je bestelling alsnog aan Tash

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:40

Lies zei:

Ik heb ook al veel gehoord over dierenvilla
Zou je niet eventjes contact opnemen met test aankoop?

ik heb geen flauw idee hoe ik dit best doe en tot wie of wat ik me moet melden bij test aankoop. enige tips?

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#7 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:47

Ik dacht dat je bij testaankoop enkel dingen kon aangeven als je zelf een abbonement hebt erop?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:48

MissKitty zei:

Ik dacht dat je bij testaankoop enkel dingen kon aangeven als je zelf een abbonement hebt erop?

Klopt helemaal!
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 17 juni 2009 - 13:51

oh nee! dat wist ik helemaal niet! :trance:
Zou precies toch ook eens laten testen door zo'n organisatie als testaankoop :-k

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 17 juni 2009 - 14:04

Hopelijk komt het toch nog in orde met je bestelling. Ik had er ook dergelijke verhalen van gehoord.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 17 juni 2009 - 19:41

k heb vandaag naar nederland gemaild en gebeld en die man wist me te vertellen dat ze met belgie dus niets te maken hebben, ze leveren er alleen maar aan........ maar hij begreep me wel en blijkbaar heeft belgie toch de bestelling aan nederland overgemaakt op 25 mei!!!!
dan zou je denken dat die toch al hier moesten zijn hé
hij ging een mailtje doorsturen naar belgie
kreeg ik net een mail terug van belgie : ik zet hem effe op de site :

"Wij versturen wekelijks 50 pakketten met taxi post.
Zoals ik reeds liet weten aan de telefoon , zijn ze blijven staan ( uw pakketten en nog 2 andere )
Ik heb ze opnieuw laten opsturen na wat administratieve rompslomp.
hoe ik dat weet ???
Omdat ik dagelijks in het postkantoor moet zijn en men mij daar kent .Waardoor ik een stapje voor heb al het gaat over mijn goederen.

Uw goederen zouden deze week moeten arriveren .

onze openingsuren staan heel duidelijk op de site , dus ook de dagen waarop wij telefonisch bereikbaar zijn.
Tijdens die dagen kan het bijzonder druk zijn , daarom vraag ik om vragen omtrent bestellingen en leveringen per email te doen"

en dit heb ik dan weer gestuurd : (k hoop dat ik me met mijn antwoord me natuurlijk niet helemaal de das heb omgedaan)

Ook ik ben regelmatige gebruiker van taxi post pakketten, normaal gesproken duurt dit geen drie dagen vooraleer de goederen ter plaatse zijn.

En excuseer, maar ik ga verder op hetgene u me verteld hebt aan telefoon vrijdag ll, namelijk dat ze op de post zijn en dat ik ze maandag of dinsdag moest ontvangen. We zijn ondertussen woensdagavond, dus trek ik opnieuw aan de alarmbel waar ik alle recht toe heb als klant. Uiteindelijk zijn we bijna een maand verder en heb ik nog steeds geen waar voor mijn geld

Dat het druk kan zijn, daar heb ik alle respect voor, zo is dat nu eenmaal op alle werkgelegenheden en dan ben ik van mening dat klachten best kunnen aangehaald worden per telefonisch onderhoud ipv per mail, zo creer ik als klant een “open, klaar en onmiddellijk communicatiesysteem “

Ik hoop in elk geval deze week de catwallhangers te kunnen ontvangen!!!

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 17 juni 2009 - 19:46

goed gereageerd zou ik zeggen :thumb:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 17 juni 2009 - 19:49

Dat je groot gelijk hebt. Terwijl dierenvilla helemaal in de fout is gegaan, vind ik wel dat ze een vré 'boze' mail stuurt naar jou. Een sorry zou wel even beter gepast zijn dan zo aan te vallen.
Goed dat ik dat weet. Ik zal daar dus nooit iets bestellen.
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 17 juni 2009 - 20:55

Oh, ben ik blij dat ik onze krabpaal toch via de dierenwinkel kon krijgen! Ik wou absoluut die krabpaal en hij was net weg in de dw, maar bij dierenvilla hadden ze hem ook en ik wou dus daar bestellen. Maar toen kon de dw hem gelukkig ook bestellen voor ons.

Nu denk ik er zeker nooit meer aan om daar iets te bestellen.

Ik hoop dat je heel snel je catwallhangers krijgt.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 17 juni 2009 - 20:58

Mieke zei:

Dat je groot gelijk hebt. Terwijl dierenvilla helemaal in de fout is gegaan, vind ik wel dat ze een vré 'boze' mail stuurt naar jou. Een sorry zou wel even beter gepast zijn dan zo aan te vallen.
Goed dat ik dat weet. Ik zal daar dus nooit iets bestellen.

ja vind ik ook. ik heb nog getracht om op een taktvolle manier diene vent iets duidelijk te maken, k heb tenslotte nog mijn hangers van hem tegoed
. maar ALS ze moesten toekomen (met 2 woorden spreken) ga ik toch een ferme gepeperde mail sturen hoor!!!!!