Geplaatst 17 juni 2009 - 19:41
k heb vandaag naar nederland gemaild en gebeld en die man wist me te vertellen dat ze met belgie dus niets te maken hebben, ze leveren er alleen maar aan........ maar hij begreep me wel en blijkbaar heeft belgie toch de bestelling aan nederland overgemaakt op 25 mei!!!!
dan zou je denken dat die toch al hier moesten zijn hé
hij ging een mailtje doorsturen naar belgie
kreeg ik net een mail terug van belgie : ik zet hem effe op de site :
"Wij versturen wekelijks 50 pakketten met taxi post.
Zoals ik reeds liet weten aan de telefoon , zijn ze blijven staan ( uw pakketten en nog 2 andere )
Ik heb ze opnieuw laten opsturen na wat administratieve rompslomp.
hoe ik dat weet ???
Omdat ik dagelijks in het postkantoor moet zijn en men mij daar kent .Waardoor ik een stapje voor heb al het gaat over mijn goederen.
Uw goederen zouden deze week moeten arriveren .
onze openingsuren staan heel duidelijk op de site , dus ook de dagen waarop wij telefonisch bereikbaar zijn.
Tijdens die dagen kan het bijzonder druk zijn , daarom vraag ik om vragen omtrent bestellingen en leveringen per email te doen"
en dit heb ik dan weer gestuurd : (k hoop dat ik me met mijn antwoord me natuurlijk niet helemaal de das heb omgedaan)
Ook ik ben regelmatige gebruiker van taxi post pakketten, normaal gesproken duurt dit geen drie dagen vooraleer de goederen ter plaatse zijn.
En excuseer, maar ik ga verder op hetgene u me verteld hebt aan telefoon vrijdag ll, namelijk dat ze op de post zijn en dat ik ze maandag of dinsdag moest ontvangen. We zijn ondertussen woensdagavond, dus trek ik opnieuw aan de alarmbel waar ik alle recht toe heb als klant. Uiteindelijk zijn we bijna een maand verder en heb ik nog steeds geen waar voor mijn geld
Dat het druk kan zijn, daar heb ik alle respect voor, zo is dat nu eenmaal op alle werkgelegenheden en dan ben ik van mening dat klachten best kunnen aangehaald worden per telefonisch onderhoud ipv per mail, zo creer ik als klant een “open, klaar en onmiddellijk communicatiesysteem “
Ik hoop in elk geval deze week de catwallhangers te kunnen ontvangen!!!