Spring naar inhoud

- - - - -

opletten met dierenvilla belgie!!!!!!!!!!!!!!! update, nummer 2!!!

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#16 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:39

Ik zou dan lekker zoiets sturen:

Beste Heer/Mevrouw,

Vandaag mocht ik tot groot genoegen van mijn katten dan eindelijk uw verzending ontvangen.

Misschien dat u inderdaad enig probleem hebt met het processen van de grote hoeveelheden informatie die op u afkomen tijdens de werddag (en schaam u daar niet voor, een dergelijk fenomeen wordt in de literatuur "bounded rationality" genoemd). In dat geval lijkt het me toch een interessante mogelijkheid om uw systeem eventueel iets te upgraden en meer te systematiseren.

Ik vrees dat de problemen die ik spijtig genoeg ondervonden heb in mijn contacten met uw firma, eerder een pandemie zijn daar dan een eenmalige gebeurtenis. Google zal u in die optiek alvast verder kunnen helpen. Ik hoop alvast dat u zowel uw kernactiviteiten als uw klantencontacten in de toekomst verbetert - het is tenslotte moeilijk overleven in deze crisis.

Hoogachtend,

Vosse

:p

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:44

Vosse zei:

Ik zou dan lekker zoiets sturen:

Beste Heer/Mevrouw,

Vandaag mocht ik tot groot genoegen van mijn katten dan eindelijk uw verzending ontvangen.

Misschien dat u inderdaad enig probleem hebt met het processen van de grote hoeveelheden informatie die op u afkomen tijdens de werddag (en schaam u daar niet voor, een dergelijk fenomeen wordt in de literatuur "bounded rationality" genoemd). In dat geval lijkt het me toch een interessante mogelijkheid om uw systeem eventueel iets te upgraden en meer te systematiseren.

Ik vrees dat de problemen die ik spijtig genoeg ondervonden heb in mijn contacten met uw firma, eerder een pandemie zijn daar dan een eenmalige gebeurtenis. Google zal u in die optiek alvast verder kunnen helpen. Ik hoop alvast dat u zowel uw kernactiviteiten als uw klantencontacten in de toekomst verbetert - het is tenslotte moeilijk overleven in deze crisis.

Hoogachtend,

Vosse

:p

amai!!!!!!!!!!!!! en dat wil allemaal zeggen vosse?????  :trance: :trance: :trance: :trance: :trance:
die stuur ik hem op (als ik ze heb toegekregen hé, zeker weten)

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#18 Geplaatst 17 juni 2009 - 21:46

Dat
1) de verzending is toegekomen
2) hij nen idioot is, 't overal druk is, en er maar moet mee leren omgaan
3) dat als hij echt zo dom is, hij misschien beter een systeem kan zoeken dat alles voor hem doet - want zo werkt het duidelijk niet
4) dat er veel mensen zijn die het niet goed vinden bij hem, en hij moet maar eens googlen als hij't niet gelooft
5) dattem eigenlijk nix kan - zijn echte business niet en zijn klantencontact eigenlijk ook niet

8)

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 17 juni 2009 - 22:00

Vosse zei:

Dat
1) de verzending is toegekomen
2) hij nen idioot is, 't overal druk is, en er maar moet mee leren omgaan
3) dat als hij echt zo dom is, hij misschien beter een systeem kan zoeken dat alles voor hem doet - want zo werkt het duidelijk niet
4) dat er veel mensen zijn die het niet goed vinden bij hem, en hij moet maar eens googlen als hij't niet gelooft
5) dattem eigenlijk nix kan - zijn echte business niet en zijn klantencontact eigenlijk ook niet

8)

ja da had ik al door........;haha
k stel mezelf de vraag of ik mijn geld ervan kan terug vragen als mijn bestelling niet komt????????????????????????????????????????????
normaal gesproken hebben die mannen toch een verzekering als blijkt (waarschijnlijk zijn volgende excuus) dat de hangers zoek zijn in verzending?????????????????????????????????????? als je met pakket post werkt heb je normaal gezien een verzekering voor "verloren"zendingen...................

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#20 Geplaatst 17 juni 2009 - 22:07

Algemene voorwaarden nalezen. Of daar iets in staat a la verzendingen via de post kunnen niet verhaald worden, enz.

Dan vraag je bij de post na of ze wel een verzending gedaan hebben, en zoek je een bewijsstuk daarvan. Hij moet een papiertje hebben waarop staat dat ie het naar u verzonden heeft. Als hij da niet heeft bijgehouden, heeft hij geen bewijs en gaat hij u toch moeten vergoeden hoor...

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 17 juni 2009 - 22:19

Vosse zei:

Algemene voorwaarden nalezen. Of daar iets in staat a la verzendingen via de post kunnen niet verhaald worden, enz.

Dan vraag je bij de post na of ze wel een verzending gedaan hebben, en zoek je een bewijsstuk daarvan. Hij moet een papiertje hebben waarop staat dat ie het naar u verzonden heeft. Als hij da niet heeft bijgehouden, heeft hij geen bewijs en gaat hij u toch moeten vergoeden hoor...

bwa nee, in die algemene voorwaarden staat dus eigenlijk niets in van die aard, toch niets dat echt duidelijk is.........
als je verzendt met postpakket dan krijg je idd een bewijsje met een referentienummer op die overeenkomt met het pakje
en vermits de ontvanger moet handtekenen bij ontvangst, kunnen ze dat perfect nagaan denk k dan..........
pfffffffffff wat een nest........... als ik tegen volgend weekend nog niets heb, rij ik zelf tot in gavere!!!!!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 17 juni 2009 - 22:48

ik vind dat ze je op zen minst een deftige korting mochten aanbieden!! :evil:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#23 Geplaatst 17 juni 2009 - 23:11

Ik vind die mail van Sarah super! :twisted: :LOL:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 17 juni 2009 - 23:40

Pixel zei:

Ik vind die mail van Sarah super! :twisted: :LOL:

ik ook

en ik zou hem ook sturen
en ook ik vind een telefonisch klantencontact een must :)

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 17 juni 2009 - 23:47

Aldhissla zei:

ik ook

en ik zou hem ook sturen
en ook ik vind een telefonisch klantencontact een must :)

Ja telefonisch contact is absoluut een must! Dat ze eens wat andere mensen gaan lastigvallen ipv bij ons te komen z**ken :p :x

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_benny_*
Guest_benny_*

#26 Geplaatst 18 juni 2009 - 13:38

Het schijnt dat het postkantoor van Gavere extra stockage ruimte heeft moeten bouwen om al die onverzonden pakjes van Dierenvilla.be te kunnen blijven stockeren.

Bewerkt door benny, 18 juni 2009 - 13:41.
Reden van bewerken: taalfouten

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:01

benny zei:

Het schijnt dat het postkantoor van Gavere extra stockage ruimte heeft moeten bouwen om al die onverzonden pakjes van Dierenvilla.be te kunnen blijven stockeren.

Met z'n allen daarheen :jump: :jump:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#28 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:16

:r :r :r :r :r :r :r :r godverdomme hé, nog altijd niets gekregen.............
ben vandaag gaan horen in postkantoor hoe die procedure in elkaar zit van pakjesdienst......... straks verteld hij dat hij het verstuurd heeft en ik niets gekregen ????????????????????
blijkbaar moet hij dus wel een verzendingsnummer gekregen hebben en aan de hand van dat verzendingsnummer kunnen ze dat pakje "traceren" maar als blijkt dat de postbode het bij een verkeerd adres heeft afgegeven, is er niets te doen..........
als het pakje afgeleverd wordt, en de mensen in kwestie zijn niet thuis, dan wordt dit in het postpunt afgeleverd en kan je het alleen gaan ophalen met tonen van identiteitskaart.
zijn de mensen in kwestie wel thuis, dan volstaat een simpele handtekening (kan dus van eener wie zijn hé)
dus dat zal wel zijn volgende uitleg worden en dan sta ik daar natuurlijk hé.........

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 18 juni 2009 - 14:20

het gaat waarschijnlijk nog heel erg lang duren maar kan je je geld niet gewoon terugvorderen? En ergens anders bestellen?

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#30 Geplaatst 18 juni 2009 - 15:12

De dierenvilla België is een grote miserie.  Ook ik heb daar heel veel problemen mee gehad ! uiteindelijk heb ik mijn bestelling geanuleerd bij hem want de excuses die hij verzond zijn werkelijk uniek.
De krabpaal is zo succesvol dat hij op dat moment niet beschikbaar is, want de stof die gebruikt wordt is niet voorradig !
Er is altijd wel wat aan de hand met die man.  En in zijn winkel is hij nooit tijdens de openingsuren (ikzelf ben terplaatse geweest) enz.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie