Spring naar inhoud

- - - - -

opletten met dierenvilla belgie!!!!!!!!!!!!!!! update, nummer 2!!!

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 18 juni 2009 - 19:16

tja, annuleren heeft geen zin, heb bij bestelling de hangers betaald 135 euro!!!
morgen bel ik hem op!
heb juist een mail naar nederland gestuurd dat ik dus gerechterlijke stappen onderneem hé als het niet toekomt
mensen die er nog problemen mee gehad hebben zou ik graag willen vernoemen als het zover komt, dus hierbij, OPROEP!!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#32 Geplaatst 18 juni 2009 - 20:50

tash zei:

:r :r :r :r :r :r :r :r godverdomme hé, nog altijd niets gekregen.............
ben vandaag gaan horen in postkantoor hoe die procedure in elkaar zit van pakjesdienst......... straks verteld hij dat hij het verstuurd heeft en ik niets gekregen ????????????????????
blijkbaar moet hij dus wel een verzendingsnummer gekregen hebben en aan de hand van dat verzendingsnummer kunnen ze dat pakje "traceren" maar als blijkt dat de postbode het bij een verkeerd adres heeft afgegeven, is er niets te doen..........
als het pakje afgeleverd wordt, en de mensen in kwestie zijn niet thuis, dan wordt dit in het postpunt afgeleverd en kan je het alleen gaan ophalen met tonen van identiteitskaart.
zijn de mensen in kwestie wel thuis, dan volstaat een simpele handtekening (kan dus van eener wie zijn hé)
dus dat zal wel zijn volgende uitleg worden en dan sta ik daar natuurlijk hé.........

Tash'ke, blijven bellen naar diene kwal, ik heb er ook is ene keer iets besteld en telkens had hem nen uitleg zenne, nen hoop zever in pakskes. Maar ik had geluk, na 3 keer te bellen heb ik men bestelling uiteindelijk toch aangekregen.

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#33 Geplaatst 18 juni 2009 - 21:48

tash zei:

:r :r :r :r :r :r :r :r godverdomme hé, nog altijd niets gekregen.............
ben vandaag gaan horen in postkantoor hoe die procedure in elkaar zit van pakjesdienst......... straks verteld hij dat hij het verstuurd heeft en ik niets gekregen ????????????????????
blijkbaar moet hij dus wel een verzendingsnummer gekregen hebben en aan de hand van dat verzendingsnummer kunnen ze dat pakje "traceren" maar als blijkt dat de postbode het bij een verkeerd adres heeft afgegeven, is er niets te doen..........
als het pakje afgeleverd wordt, en de mensen in kwestie zijn niet thuis, dan wordt dit in het postpunt afgeleverd en kan je het alleen gaan ophalen met tonen van identiteitskaart.
zijn de mensen in kwestie wel thuis, dan volstaat een simpele handtekening (kan dus van eener wie zijn hé)
dus dat zal wel zijn volgende uitleg worden en dan sta ik daar natuurlijk hé.........

Als de postbode het pakje verkeerd heeft besteld en iemand die er geen recht op heeft ,tekent ervoor dan is dat wel schriftvervalsing. En daar kan je wel iets tegen ondernemen. De persoon die het pakje heeft afgeleverd moet kunnen aantonen waar hij het heeft afgezet en anders is hij volledig verantwoordelijk.

Als die persoon van dierenvilla beweerd dat hij het heeft verzonden ga dan informeren bij de post en leg eventueel klacht neer. Of hij heeft niets verzonden en dan weet je ineens waar je staat ,anders is de post verantwoordelijk en moet zij je vergoeden of het pakje alsnog aan jou bezorgen.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#34 Geplaatst 18 juni 2009 - 21:58

Fleterna zei:

Tash'ke, blijven bellen naar diene kwal, ik heb er ook is ene keer iets besteld en telkens had hem nen uitleg zenne, nen hoop zever in pakskes. Maar ik had geluk, na 3 keer te bellen heb ik men bestelling uiteindelijk toch aangekregen.

ik hoop dat ik ook die hangers toekrijg...ben al genoeg geld kwijt met die telefoons naar nederland en naar hem met altijd antwoordapparaat. verdoemen hé!!!!!

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#35 Geplaatst 18 juni 2009 - 22:04

ijammeke zei:

Als de postbode het pakje verkeerd heeft besteld en iemand die er geen recht op heeft ,tekent ervoor dan is dat wel schriftvervalsing. En daar kan je wel iets tegen ondernemen. De persoon die het pakje heeft afgeleverd moet kunnen aantonen waar hij het heeft afgezet en anders is hij volledig verantwoordelijk.

Als die persoon van dierenvilla beweerd dat hij het heeft verzonden ga dan informeren bij de post en leg eventueel klacht neer. Of hij heeft niets verzonden en dan weet je ineens waar je staat ,anders is de post verantwoordelijk en moet zij je vergoeden of het pakje alsnog aan jou bezorgen.

het gaat een heel gedoe worden, k voel het al aankomen!!!! en vergoeden, ja normaal zou dat dan moeten, maar als iets of iemand je moet uitbetalen voor een vergoeding loopt dat over het algemeen niet van een leien dakje hé, maar ik ga ervoor hoor , zeker weten!!!!! een vriend van me is politie-agent en is al op de hoogte, dus als puntje bij paaltje komt, zal hij wel es bellen naar diene VENT
morgen ga ik bellen, en volgende week vrijdag kan ik pas zelf tot in gavere gaan, dan vraag ik persoonlijk het nummer van verzending en ga ik tot in de post van gavere zelf!!! ben es benieuwd welk excuus hij morgen weer in petto heeft!!!

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#36 Geplaatst 19 juni 2009 - 11:22

laatste update : k heb net gebeld met dhr thomas Dambre en moet eerlijk toegeven dat hij wel heel vriendelijk was. hij heeft blijkbaar de nummer van verzending erbij gehaald (zouden 3 pakjes zijn) en ze zijn verleden nacht afgeleverd in leuven. dus ik moet ze vandaag alsnog toekrijgen
blijf maar met een vreemd gevoel zitten hoor en ik vrees ervoor...............

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 19 juni 2009 - 11:26

Ik duim ervoor dat alles toch nog in orde mag komen!!!
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 19 juni 2009 - 11:38

Ik hoop het voor je! :thumb:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 19 juni 2009 - 11:50

Ik duim voor je...en anders hebben ze met KS te doen :evil: :louche:
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#40 Geplaatst 19 juni 2009 - 11:50

tja, ofwel komen ze vandaag nog toe (vrees k al een beetje voor want hij wist me te vertellen dat er op de "opvolgingssite van de post voor pakketdienst" al stond "pakje uitgereikt"
dus gaat waarschijnlijk zo zijn : hij heeft het verstuurd en ik heb niets aangekregen!!!! GODVERDOEME Hé, HIER WORD IK DUS WOEST VAN Hé!!!!!!!!!!!! heb er ganse nacht geen ook over dichtgedaan!!!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#41 Geplaatst 19 juni 2009 - 12:04

Ik weet wel dat het niet altijd klopt met die opvolgingssite.... heb ook al eens gehad dat ik iets moest krijgen en het niet volledig klopte, het is toen gelukkig dezelfde dag nog toe gekomen....

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 19 juni 2009 - 15:03

Tis toch raar dat dit altijd gebeurt met de pakjes van de heer Dambre !
Ik zou voorstellen, vraag dat mijnheer Dambre een copy maakt van de papieren met het afleveringsnummer en daarmee kan je naar de post en het alsnog natrekken.

Volgens wat ik in het verleden gehoord heb zou hij reeds verschillende zaken gehad hebben. In het begin gaat alles ok maar na een tijdje heeft hij meer oog voor zijn pleziertjes (op cafe zitten enz).

ik heb tot hiertoe nog niemand tegengekomen die te spreken is over zijn service :r
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#43 Geplaatst 19 juni 2009 - 19:00

zoals ik dus al dacht, NOG STEEDS NIETS!!!!!!!  ik ga morgen terug bellen en ga vrijdag zelf tot in gavere!!!! vreemd dat hij me wel de ganse reisweg kan uitleggen van mijn pakjes, ze kunnen toch ni van de aardbol zijn verdwenen. het zijn uiteindelijk drie aparte verpakkingen (heb ik afgeleid uit het gesprek toen hij de weg aan het traceren was van de pakjes) dus drie pakjes toevallig verdwenen????????? DAT KAN WEL NIET Hé.
waarschijnlijk zal hij me zeggen dat ze maandag nog kunnen geleverd worden :r :r :r :r :r

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 19 juni 2009 - 19:03

Ik zou eens zeggen tegen Meneer dierenvilla dat je geregistreerd bent op een zeer bekend kattenforum. Dat je zeer goed je wereldje kent in de kattenshow's en dat wij er met ons allen wel eens zeer actief voor kunnen zorgen dat hij zijn boetiekje binnenkort als failliet kan beschouwen als jouw pakjes niet snel geleverd worden. :censored: :catcurs
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#45 Geplaatst 19 juni 2009 - 19:45

Mieke zei:

Ik zou eens zeggen tegen Meneer dierenvilla dat je geregistreerd bent op een zeer bekend kattenforum. Dat je zeer goed je wereldje kent in de kattenshow's en dat wij er met ons allen wel eens zeer actief voor kunnen zorgen dat hij zijn boetiekje binnenkort als failliet kan beschouwen als jouw pakjes niet snel geleverd worden. :censored: :catcurs

ik ga jou meenemen naar gavere vrijdag !!samen tegen hem!!! :d :twisted: