Spring naar inhoud

- - - - -
Cornish Rex

Ik vraag mij af ...

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 25 april 2012 - 18:13

Hallo iedereen, superbedankt voor al de reacties ... mijn cornishje komt zeker en vast nog ! ;)

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 27 april 2012 - 15:31

succes

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#18 Geplaatst 27 april 2012 - 15:35

Randa zei:

hey Marieke, een heel goede cattery is te vinden hier

dat klopt en superleuke mensen ook! Ze gaan heel goed om met andere katten ook, hier gaat geen enkele ervan lopen als Marc en Bettina komen foto's maken!

Guest_rositaken_*
Guest_rositaken_*

#19 Geplaatst 21 mei 2012 - 17:17

marieke v. Damme zei:

Hallo beste poezenliefhebbers,
Ik ben sinds kort hier aan het rondsurfen, wat profielen aan het bekijken én surtout het is leuk om naar al die poezels te kijken. Wat ik mij afvraag is, hoe komt het dat hier zo weinig/zelfs niemand, grote lover is van de cornish rex? Wel zie ik een aantal devon rexen (die zijn ook schattig hoor)of andere, maar tot nu toe geen cornishen tegengekomen.Is dit een ras dat niet zo leuk is misschien? Of niet zo geapprecieerd?
Ik ben het aan het overwegen om toch voor Nanou een klein vriendje (met tijd weliswaar) aan te schaffen. Nu zou ik toch wel een kitten aanschaffen. Ik heb het geprobeerd met een jonge cornish, een castraat van 1,5, maar dat lukte totaal niet. Ik ben toen hier terechtgekomen om wat 'wijze raad' te krijgen van jullie.(bedankt daarvoor!)
Na een tijd heb ik de cornish terug geplaatst, met pijn in mijn hart want ik heb kennis gemaakt met een s u p e rkarakter, allez volgens mij hé.
Nu zit hij goed, bij een toffe koppel en daar is hij heer en meester. Ik heb zelfs onlangs nog foto’s gekregen.
Bedankt alvast voor jullie antwoorden, en kennen jullie zelf hier mensen die cornishen hebben
Groetjes,
:miauw: :rub:
hallo marieke we hebben zelf 2 corniscrexen en zijn daar zeer tevreden over,ze zijn nu 13 en 14 jaar en hou me al vast voor wat zal komen,ik zal zeniet eeuwig kunnen hebben,maar kijk daar zeker niet naar uit ,ze zijn super lief :d

Guest_Snowshoeke_*
Guest_Snowshoeke_*

#20 Geplaatst 09 juni 2012 - 21:02

Wij hebben onlangs een herplaatsertje gevonden, een cornish rex poesje.  Ze is er gekomen omdat onze Snowshoe behoefte had aan een soortgenootje.
De vriendschap was vrij snel gesloten, na twee dagen waren ze al samen aan het spelen.  
Het is geweldig om dit twee te zien ravotten! :LOL:
Wij kunnen over haar karakter wel vertellen dat ze superknuffelig is en graag een babbeltje slaagt ;)
Wij vallen voor het karakter van de Cornish rex én voor het uiterlijk!

Annelies123
Annelies123
  • 11 berichten

#21 Geplaatst 30 mei 2013 - 00:45

Oh ik ben ook hélemaal gek van de cornish rex :jump:
Ik heb zelf 2 whippets, en was ook me aan het informeren over het ras, en las overal dat je ze kan vergelijken met de whippet....
Ik vond het echt raar, maar toch heel erg leuk natuurlijk! Binnen enkele jaren hier ZEKER een cornish rex in huis
Geplaatste afbeelding