Spring naar inhoud

- - - - -

prijs visite dierenarts

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#16 Geplaatst 26 juli 2011 - 10:02

ik betaalde 2 weken geleden 45 euro
elk hun jaarlijkse inenting en 1 consultatie

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#17 Geplaatst 26 juli 2011 - 12:56

Ik heb een hele fijne DA niet naast de deur maar staat wel altijd klaar voor ons
Huis bezoek kost 30 euro
Consult op praktijk 22
Enting katte/niesziekte 12
Rabies 14
Chip 35
Castratie 50
Ook al zou ik elders goedkoper zijn dan nog stap ik niet over, er moet immers ook vertrouwen zijn en dat is hier zeker!!!

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#18 Geplaatst 26 juli 2011 - 12:58

Oei ik heb de indruk dat ik weer veel betaal....betaal voor gewoon consult iets van een €32 :(

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 26 juli 2011 - 13:15

Vrijdag ga ik met Curly en de fretsels. Ben eens benieuwd hoeveel ik ga moeten betalen. Tot hiertoe is mijn DA ni zo duur vind ik.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#20 Geplaatst 26 juli 2011 - 17:09

cybercat zei:

amai , dat is goedkoop ik betaalde dat voor de twee !!
en een onderzoekje van mijn kitten was 45 EURO

Ik vind mijne DA precies toch ook goedkoop. Ik begon al te twijfelen of ik niet verkeerd was, maar het klopt.
Ik ga wel nooit op afspraak. Ik ga tijdens het spreekuur. Kan dan wel ff in de wachtzaal zitten, maar tot hier toe valt het altijd wel al mee. Maximum een half uur.
De prijzen van consultatie op afspraak of thuis ken ik niet.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 26 juli 2011 - 19:00

Ik heb niet echt een vaste DA, er zit er eentje op nog geen 5 minuten lopen...daar ging ik in het begin heen met hun entingen, dat was iets van 50 euro per kat ofzo, de herhaling was wel goedkoper. Qua consult is hij volgens mij ook vrij duur, een keertje oogzalf gehaald en consult dus en was 70 euro kwijt :louche: , terwijl die oogzalf (zelfde merk heb je ook voor mensen) op internet iets van een tientje was:S (uiteraard is het bij de DA altijd duurder dan op internet). Tegenwoordig ga ik eigenlijk altijd naar het dierenziekenhuis, want de DA om de hoek vind ik geen leuke man. Castratie is daar 55 en sterrilisatie 120 euro, consult zit rond de 20/25 ofzo...ach gelukkig hoef ik er niet zo vaak te komen de laatste tijd (even afkloppen :d )
Geplaatste afbeelding

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 26 juli 2011 - 19:29

Maranweke zei:

Vrijdag ga ik met Curly en de fretsels. Ben eens benieuwd hoeveel ik ga moeten betalen. Tot hiertoe is mijn DA ni zo duur vind ik.

Bij welke da ga jij?

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 26 juli 2011 - 20:18

In september heb ik 135 euro betaald voor een bezoek aan huis + vaccinatie van 8 katten.Onlangs is Julie 2 weken dagelijks behandeld geweest zondag inbegrepen en heb maar 1 bezoek moeten betalen + de medicatie.Al was hij duurder zou ik er nog naartoe gaan.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 26 juli 2011 - 20:53

Heb er geen idee van, ik ga volgende week herhalingsvaccinaties (voor binnenhuiskatten, weet ni of dat veel schilt in aantal vaccinaties) en moet 68 euro meebrengen. Dat is wel voor 2 katten.
Vind dit wel een goed onderwerp, dan leren we toch wat meer over de prijzen :LOL:
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

Atje
Atje
  • 413 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 12 oktober 2011 - 19:55

Kom juist van de DA voor een herhalingsinenting van mijn 2 katten en moest € 97 betalen (waarvan 25 voor de consultatie) - Is wel erg veel, niet? (ze zijn geënt met Purevax, weet niet of dit een verschil geeft).

Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 12 oktober 2011 - 20:08

Heb vorige week voor 2 katten en 2 hondjes jaarlijkse spuit; 170 euro moeten geven. Iedere nakomende bezoek zoals nu operatie hondje was 150 euro en volgende week draadjes uitdoen is terug volledige visite betalen + draadjes verwijderen zal terug een 40 euro zijn.

De dierenkliniek is goedkoper ook maar kan je daarvoor telkens veel verder gaan rijden?

een andere DA nemen omdat er een geodkoper is doen jullie dit als jullie nog tevreden zijn maar weten dat het een dure is? Heb er al gedacht maar durft zo de stap niet zetten. en stel dat ik dan niet content ben dan terug naar de vaste Da is ook zo raar he.  Mss moeten we toch maar eens aandurven om bij de andere te gaan. Horen we heel veel goeds ook over en is goedkoper volgens velen uit onze geburen.
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 oktober 2011 - 20:31

Maranweke zei:

Ik had toen een rekening van 196 EUR.
- 62 EUR nog te betalen voor Zwieber. Opname (+medicatie, ...)van een aantal dagen voor hij naar de regenboogbrug ging.
- 62 implantaat voor een fretje
- 72 EUR voor visite, 3 fretten ingeënt en 1 kat.

Heb uiteindelijk 44 EUR minder betaald omdat ze een aantal dozen dieetvoeding overgenomen heeft die ik nog over had van Zwieber.

Bewerkt door Maranweke, 12 oktober 2011 - 20:33.

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#28 Geplaatst 12 oktober 2011 - 21:40

Is natuurlijk ook afhankelijk tegen wat je ze allemaal laat inenten - als je d'r Leucose bijneemt zit je gemakkelijk rond de € 25,00 per intenting en zonder is dat iets meer  dan of rond € 10,00.

Want dikwijls zegt men: ik heb zoveel betaald maar dan zeggen ze d'r niet bij voor welke soort inentingen.

Maar dierenarts is een vrij beroep dus in principe kan een dierenarts zelf zijn prijs bepalen en als d'r niet veel concurrentie is (kan zowel zijn van weinig dierenartsen in de buurt of weinig goeie) dan kunnen die prijzen wel hoger liggen dan op andere plaatsen.

gr.

veerle

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 12 oktober 2011 - 23:19

ik denk dat mijn DA gemiddeld prijs berekent. voor een inenting betaal ik 37,50 (totaal per 1 enting) en laatst ging ik voor droppie haar enting en liet ik lucy nakijken op haar hartje om te bepalen voor sterilisatie, toen was ik 55,50 kwijt.
en sterilisatie kost 106 per kat.
is volgens mij wel redelijke prijzen? en bij mijn arts staan de prijzen ook op de site, vind ik wel handig dan kan ik van te voren berekenen hoeveel ik ong. kwijt ben.

de prijzen zijn ook altijd incl. consult.

Bewerkt door Anousje, 12 oktober 2011 - 23:23.